Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

HJELP m,eg, skal usosiela meg dra ned til byen for og treffe noen folk det er lenge siden jeg har sett? pga dårlige bussforbindelser må jeg da ta taxi, koster kansje 400 kroner. What to do`?

400 kroner med taxi er ikke langt å gå.

NEI jeg bruker 1 time på SYKKEL!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HJELP m,eg, skal usosiela meg dra ned til byen for og treffe noen folk det er lenge siden jeg har sett? pga dårlige bussforbindelser må jeg da ta taxi, koster kansje 400 kroner. What to do`?

400 kroner med taxi er ikke langt å gå.

NEI jeg bruker 1 time på SYKKEL!

So? Det er fortsatt ingenting.

Sykle fortere, lathans.

Lenke til kommentar

Finnes det noe teitere enn voksne menn som later som om de er vikinger?

En god del.

Voksne menn som springer rundt på ei plen foran tusenvis av mennesker og leker med ei lærkule f.eks. Litt for homoerotisk for min smak.

Evt. emoer og fjortiser. Av alle slag.

Sykling er farlige greier. Før du vet ordet av det, har noen kappa bremsene dine og du er en halvmeter unna å havne under et busshjul.

Da går jeg heller. Går tregere, men er mindre risikofylt. Om man da ikke sovner gående og vandrer ut i veien så klart.

Lenke til kommentar

Nå er da en taxitur på 500,- rundt 2-2,5 mil en plass. Og det vil ta deg rundt 4 timer å gå, da tar jeg heller en taxi om jeg ikke har en sykkel. Og for de som eventuelt har lappen så er det vanskelig å bruke bilen, om man er beruset. :)

Endret av Aalton
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er da en taxitur på 500 rundt 2-2,5 mil en plass. Og det vil ta deg rundt 4 timer å gå, da tar jeg heller en taxi om jeg ikke har en sykkel. Og for de som eventuelt har lappen så er vanskelig å bruke bilen, om man er beruset. :)

Har ingenting å si.

Hvorfor tror du man fant opp utrykket kjørepils? Det er fordi du kjører bedre beruset.

prøv å ta taxi i oslo. eller lillestrøm. 1,5 kilometer koster deg 220 kroner

i beg to differ

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...