Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg vil til Bærum og besøke slekt og venner.Hvem betaler? Haha da kan du besøke Der Dietfürer også Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei. Vææær så snill? Bare littegranne? Nei! Du skal ikke ha andre guder enn meg og sånn og sånn. Hun kan være. Ehm. Din høyre hånd? o_O Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Funker gym flex? den elektriske treningsdingsebommen? nokken erfaringer? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei. Vææær så snill? Bare littegranne? Nei! Du skal ikke ha andre guder enn meg og sånn og sånn. Jeg ser ikke sakeden jeg Jeg tilber Kibs Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei! Du skal ikke ha andre guder enn meg og sånn og sånn. Du er gud, du kan lage egne regler. Dårlig unnskyldning, Eplefe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har du photoshoppet meg ut? Det var den kvelden du var hos meg, tror jeg. Åh. Den kvelden vi liker å snakke om () eller den kvelden vi ikke snakker om? (Du vet. Agurken som knakk med saltet og det der... ) Nei! Du skal ikke ha andre guder enn meg og sånn og sånn. Hun kan være. Ehm. Din høyre hånd? o_O Nei. Altså. Ta nei for et svar. Damn, jeg føler meg bare brukt. Bare gå til Kibs, du. Jeg er ikke glad i deg uansett. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg tilber Kibs Vi er jo ett, du og jeg. Åh. Den kvelden vi liker å snakke om () eller den kvelden vi ikke snakker om? (Du vet. Agurken som knakk med saltet og det der... ) Å. Det var det ja. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Trenger ikke være en stor støttann. Hallooo! No pain, no gain! Jasså? ... Vil du ha noen fine bilder tilbake om faren din, onkelen din og tanten din? Funker ikke. Farmoren din og onkelen din, derimot. funker ihvertfall ikke. Har du photoshoppet meg ut? Nei. Det var den andre tanten og onkelen du var med. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Oi. Vi er visst fra samme bygd, Nora.. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei. Altså. Ta nei for et svar. Damn, jeg føler meg bare brukt. Bare gå til Kibs, du. Jeg er ikke glad i deg uansett. Er du glad i meg, da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg vil til Bærum og besøke slekt og venner.Hvem betaler? Haha da kan du besøke Der Dietfürer også Woohoo, to fluer i en smekk Funker gym flex? den elektriske treningsdingsebommen? nokken erfaringer? Jeg vil ikke si det funker til noe. Hvis det da er den med sånne funky greier du monterer på deg (med dårlig lim som faller av som gjør at du må gaffe de fast på huden). Hvis det er sånn belte, så har jeg ingen erfaring. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Åh. Den kvelden vi liker å snakke om () eller den kvelden vi ikke snakker om? (Du vet. Agurken som knakk med saltet og det der... ) Å. Det var det ja. Det var du som sa ... No pain... no gain. Og sånn. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hallooo! No pain, no gain! Jasså? ... For din del, altså. Nora og en koselig mann, da? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg tilber Kibs Vi er jo ett, du og jeg. Jepp, du har helt rett, sammen er vi bare best Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei. Altså. Ta nei for et svar. Damn, jeg føler meg bare brukt. Bare gå til Kibs, du. Jeg er ikke glad i deg uansett. Er du glad i meg, da? Mmmmmh... Ikke når du stjeler tilhørerne mine. Men ellers. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Gud som dere spammer! Hvordan skal folk rekke å lese alt jeg skriver? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det var du som sa ... No pain... no gain. Og sånn. Jeg mente for ngz sin del, da. Skal vi prøve med ananas neste gang? Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Sånn belte man fester rundt armen eller magen med bårrelås... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nora og en koselig mann, da? Jeg leste "Nora er en koselig mann, da." Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei. Altså. Ta nei for et svar. Damn, jeg føler meg bare brukt. Bare gå til Kibs, du. Jeg er ikke glad i deg uansett. "Eg HATE deg.. Kanskje eg seie da forda eg e glad i ho?" Sorry, klarte ikke la vær:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg