Gjest medlem-1432 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hey hey! Jeg bruker kun fersk hvitløk og chilli. Annbefales. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Må prøves når jeg har penger til mat igjen. Kjipt å leve på ens foreldres penger. Gleder meg til å få meg jobb og flytte ut igjen. Nei Sjur, bønner er definitivt ikke awesome. Smaker jord og har tilnærmet samme konsistens. Jeg kaster det i søpla sammens med tomater, sylteargurker og andre merkverdige plantevekster folk putter i maten sin. Du er kresen. Trodde i og for seg bønner ville være perfekt for deg som er en gnien sunnmøring. Du trenger ikke bruke noe særlig med penger på mat. Må jo være perfekt. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 This random dot autostereogram features a raised shark with fine gradient on a flat background. Kilde Får ikke til å se. Fokuser "bak" skjermen. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Du er kresen. Jeg synes "kresen" impliserer at man bare vil ha det beste, men om man ikke spiser tomat eller bønner er det vel heller snakk om å oppføre seg som en unge. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 This random dot autostereogram features a raised shark with fine gradient on a flat background. Kilde Får ikke til å se. Fokuser "bak" skjermen. Har aldri klart det. Prøvd siden de var populære på 90-tallet. Du er kresen. Jeg synes "kresen" impliserer at man bare vil ha det beste, men om man ikke spiser tomat eller bønner er det vel heller snakk om å oppføre seg som en unge. I mitt hode er det blitt omtrent det samme etter å ha hørt mine foreldre omtale den ene søsteren min som kresen samtidig som de sier hun oppfører seg som en unge når hun ikke spiser smeltet ost, tomatsaus, smør eller andre ting. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Det har absolutt ingenting med å oppføre seg som en unge. Jeg har opptil flere ganger spist både tomater og bønner, og hver eneste gang har konklusjonen vært at "nei, dette er motbydelig." Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Jeg er så jævlig lei av ris etter 3 uker i Asia at jeg ikke har spist det siden jeg kom hjem (3 uker siden jeg kom hjem). Fikk servert ris til hvert eneste måltid. Frokost inkludert. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Så riskake frister ikke? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Det frister absolutt ikke. Er så lei av ris. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Har ikke spist ris siden jeg flyttet ut. Ris er også "forbudt" hjemme da det faller under "usunn mat". Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Har ikke spist ris siden jeg flyttet ut. Ris er også "forbudt" hjemme da det faller under "usunn mat". Jøss. Er de sånne gale lavkarbofolk? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Har ikke spist ris siden jeg flyttet ut. Ris er også "forbudt" hjemme da det faller under "usunn mat". Hvorfor er da ingen gulinger overvektige? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Jøss. Er de sånne gale lavkarbofolk? Vil ikke si "gale", men ja, de har lavkarbo-fokus i det huset. Hvorfor er da ingen gulinger overvektige? Kan ha noe med at de ikke spiser samme type mat som vi gjør? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hvorfor er da ingen gulinger overvektige? You say what? 1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Vil ikke si "gale", men ja, de har lavkarbo-fokus i det huset. Er da galskap å gjøre noe som beviselig ikke har noen effekt, er skadelig og betyr at man må unngå masse digg mat! Endret 6. august 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Kan Cottage Cheese brukes til å lage noe som faktisk er godt? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Er da galskap å gjøre noe som beviselig ikke har noen effekt, er skadelig og betyr at man må unngå masse digg mat! 1. Min far har mistet 25 kilo siden han har begynt, uten å øke fysisk aktivitet. 2. Skadelig? Hva er skadelig med å kutte ut ris, poteter og brød? 3. Masse digg mat? Du må nesten komme med noen eksempler, for de måltidene jeg har fått når jeg bodde hjemme var mer eller mindre digg i nesten samtlige tilfeller. Kan Cottage Cheese brukes til å lage noe som faktisk er godt? Bland med litt Fun Light har jeg hørt. Skal visst være godt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Fløtegratinerte poteter er digg for eksempel. Og brød. Nystekt. Mmmmmmmm. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Har du ikke hørt? Det er usunt å spise mat. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Fløtegratinerte poteter har aldri vært særlig høyt på min liste. Det er heller ingenting galt i å nyte poteter eller lignende en gang iblant. Det er tross alt lov å skeie ut. Det er bare viktig at det ikke er noe dagligdags. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg