Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må prøves når jeg har penger til mat igjen.

Kjipt å leve på ens foreldres penger. Gleder meg til å få meg jobb og flytte ut igjen.

Nei Sjur, bønner er definitivt ikke awesome. Smaker jord og har tilnærmet samme konsistens. Jeg kaster det i søpla sammens med tomater, sylteargurker og andre merkverdige plantevekster folk putter i maten sin.

Du er kresen. :p

Trodde i og for seg bønner ville være perfekt for deg som er en gnien sunnmøring. Du trenger ikke bruke noe særlig med penger på mat. Må jo være perfekt.

Lenke til kommentar
This random dot autostereogram features a raised shark with fine gradient on a flat background.

Kilde

Får ikke til å se. :(

Fokuser "bak" skjermen.

Har aldri klart det. Prøvd siden de var populære på 90-tallet. :p

Du er kresen. :p

Jeg synes "kresen" impliserer at man bare vil ha det beste, men om man ikke spiser tomat eller bønner er det vel heller snakk om å oppføre seg som en unge.

I mitt hode er det blitt omtrent det samme etter å ha hørt mine foreldre omtale den ene søsteren min som kresen samtidig som de sier hun oppfører seg som en unge når hun ikke spiser smeltet ost, tomatsaus, smør eller andre ting.

Lenke til kommentar

Er da galskap å gjøre noe som beviselig ikke har noen effekt, er skadelig og betyr at man må unngå masse digg mat!

1. Min far har mistet 25 kilo siden han har begynt, uten å øke fysisk aktivitet.

2. Skadelig? Hva er skadelig med å kutte ut ris, poteter og brød?

3. Masse digg mat? Du må nesten komme med noen eksempler, for de måltidene jeg har fått når jeg bodde hjemme var mer eller mindre digg i nesten samtlige tilfeller.

Kan Cottage Cheese brukes til å lage noe som faktisk er godt?

Bland med litt Fun Light har jeg hørt. Skal visst være godt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...