DBM Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Nei, vi utelukker fugler. Ditt fjærkre. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 This random dot autostereogram features a raised shark with fine gradient on a flat background. Kilde Får ikke til å se. 2 Lenke til kommentar
DBM Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Det er godt nok for meg. Gud velsigne deg, og sånt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Skal jeg velsigne meg selv? Hvorfor? Lenke til kommentar
DBM Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Skal jeg velsigne meg selv? Hvorfor? Fordi du er gud, og det er det guder gjør. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Jøss, er der flere? Visste bare om meg selv jeg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Elendig kilde. Jeg skal gå inn og forandre den så det står at det er høner på et gjerde. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Elendig kilde. Jeg skal gå inn og forandre den så det står at det er høner på et gjerde. Jeg er enig. Gjør det! 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Bundy, takk for tipset ang. Bombs Away. Lasta ned alt jeg fant av dem på SoundCloud. Evig fett! Np Jeg må ha vært drita, jeg husker det ikke :/ bbl, lage spaghetti med 800g kjøttdeig, kinesisk kvitlauk etc. NAM Endret 6. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Det hørtes faktisk godt ut du.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Burde ete selv. Klarer dog ikke bestemme meg for om jeg skal gå for en Big One, eller gjøre noe som tar lenger tid og gir meg mer oppvask, men som er bedre, metter mer og varer lengre. Eller bare gi faen og varme en boks bønner og føle meg som en fattig student igjen. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Ha bønner på pizzaen og bli full! 1. Det metter 2. Du føler deg som en fattig student igjen 3. Det blir mye rot, siden du søler når du er full. Bare takk meg, jeg gir gjerne vekk gratis kombi-råd. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Bønner er djevelens verk. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Bønner er genialt for lavbudsjettsmat. Kjøp sånn gryterettpose fra Toro og bare dryl oppi med bønner, hakket tomat, kepaløk, grønnsaker og krydder, så har du digg mat i en uke. Endret 6. august 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Det skal jeg prøve en dag! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Slimda, bønner er awesome. Jeg spiser en boks til 4 kr og er mett i 12 timer. Uten å få luft i magen. Jeg tror jeg fikk det første gang jeg spiste bønner, men det er så mange år siden at jeg husker det ikke. De siste 4 årene hvor jeg har spist bønner opp og i mente, har jeg ikke merka noe til det. Smaker også godt på pannekaker. Typ, ta en pannekake, ha på potet, bønner og bacon. Rull sammen og nyt. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Protip: Kjøp et glass knust hvitløk og chili og bruk et par teskjeer av det også. Finner det på mega/maxi/meny/obs/ultra. Litt sterkere chilier som rawit og habanero er også genialt godt i sånn gryterett. Endret 6. august 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Nei Sjur, bønner er definitivt ikke awesome. Smaker jord og har tilnærmet samme konsistens. Jeg kaster det i søpla sammens med tomater, sylteargurker og andre merkverdige plantevekster folk putter i maten sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg