Flabba Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Jeg vil også legge inn en søknad, Bjørn høres koselig ut! Da sender du en PM til meg om hvorfor Bjørn skal velge DEG. Så skal vi se om vi ikke får ordnet noe... for dere begge. Rawr. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Samsung som er tingen ja Betalte 500 for den, tipper dere ikke betalte det for deres. Låst opp. Jeg betalte 400 for en ulåst iphone 4. (i drugs) Beskyttelsesgreiene var ikke tatt av engang. Eid! Jeg knuste den etter jeg fikk min første Galaxy SII Endret 6. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Bruker heller penger paa sykkel. Pff, waste of money. Noen har faktisk raad til og sløse. Neida ok, noen da, men ikke jeg eller, jeg har jo raad til og sløse, bare ikke paa saa dyre ting Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Jeg er så latterlig klønete.. Stekte svinekoteletter isted, og når jeg var ferdig mistet jeg stekepanna på kjøkkengulvet, full av fett. Tørker opp. Kommer inn i stua med tallerken med deilig mat på, setter den på kanten av bordet, og dytter tallerkenen i gulvet. Potetsalat, salat og fett utover gulvet her også..tørke opp på nytt..lasse på ny salat og potetsalat og spise. Finally. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Blir alltid så jævlig kvalm av reker Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Blir alltid så jævlig kvalm av reker Så du spiser dyr som spiser av bunnfall i havet? De spiser på lik etc. Good luck, that's why jeg aldri rører reker, er faen ikke rart du ble kvalm, matforgifting sikkert. bbl Endret 6. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Ta en liten dram i kveld? Tenker Fernet... Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 ALKOHOL ER GIFT! Er ikke så sugen på alkohol etter jeg delte 1.5liter vodka og 1 liter captain morgan med to venner på noen timer. Aner ikke hvor mye jeg drakk, slutten av klevden er svart. Men en ting vet jeg, at jeg nå blir kvalm av vaniljecola. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Bananplugger er elsk, bare bassen har en tendens til å¨få dem til å skli ut... Derfor har jeg lagt dem for hat, skrur fast kabla jeg. Det sugde heftig, eller kanskje jeg suger på det. Jeg har ikke overdrevent med bass. Trenger ikke sånt. Jeg har muligheten til å spille høyt og likevel få god lyd. Det er alt jeg trenger. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Leter du etter bamsen i ditt liv? Vell her er din mulighet til å få en enkte BJØRN, Bjørn / Snittleif er koselig kar som ser etter en snill jente, smart jente som aldri blir sjalu og kan finne glede i britisk humor og musikk. Bjørn ønsker en jente med egene meninger... fint om hun kan lage mat, men han greier også å fikse det selv. Hvorfor DU børr velge Bjørn? Bjørn er en morsom kar med fast jobb og en koselig armkrok. Høres dette ut som mannen for deg? Ta kontakt! Du bør legge til at ho ikkje kan kome frå møre. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) this *selvlagd* Endret 6. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Bundy, takk for tipset ang. Bombs Away. Lasta ned alt jeg fant av dem på SoundCloud. Evig fett! Lenke til kommentar
DBM Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) *slettet* Endret 6. august 2011 av DBM Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Fugler som sitter på et gjerde? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Homer eller Bart Simpson? Lenke til kommentar
DBM Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Homer eller Bart Simpson? Nei, ser du ikke at det er Marge? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Ser ut som noen master på rekke og skygge på "bakken" Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Legger du ut en gåte også vet du ikke svaret! Da tror jeg svaret mitt er rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg