Lycantrophe Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 You can call all you want, but there's no one home. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hvitvin & reker til middag i dag. Whattttttuppppp? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hamburger & G&T, y/n? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Leger med utdatert utstyr. Bundy, om du liker det, add me. Jeg er Datasmurf der som de fleste andre steder. Also, WTB bananplugger! Jeg hater å skru fast disse jævlene. Faller ut hele tiden også. Jævla stive kabler. edit: Woo! Lyd! Bananplugger er elsk, bare bassen har en tendens til å¨få dem til å skli ut... Derfor har jeg lagt dem for hat, skrur fast kabla jeg. Det sugde heftig, eller kanskje jeg suger på det. Når jeg skyter etter noen, som er langt unna, må jeg kompensere for at kurven til kula går nedover? Alså sikte litt over? greide bare å knerte en før jeg daua Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Sap kafé? Jeg skal ut i kveld. Siste byturen i Narvik på lenge. Muligens før påske :O Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Sap kafé? Jeg skal ut i kveld. Siste byturen i Narvik på lenge. Muligens før påske :O Boo fucking huuu Utelivet i oslo er 10000 ganger bedre. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hvordan jeg dreper store slemme edderkopper. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Sap kafé? Jeg skal ut i kveld. Siste byturen i Narvik på lenge. Muligens før påske :O Boo fucking huuu Utelivet i oslo er 10000 ganger bedre. Jeg er ikke trist for at det er det, nei Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Ipod? Newb. Herr brun, i know Men nå er jeg stuck i nord. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 iPhone* Enda mer newb. 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Betalte 500 for den, tipper dere ikke betalte det for deres. Låst opp. Endret 6. august 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Nei, jeg ga nok betydelig mer for min, men var faktisk verdt hver krone. En iPhone er da ikke noe dårlig valg det heller. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Leter du etter bamsen i ditt liv? Vell her er din mulighet til å få en enkte BJØRN, Bjørn / Snittleif er koselig kar som ser etter en snill jente, smart jente som aldri blir sjalu og kan finne glede i britisk humor og musikk. Bjørn ønsker en jente med egene meninger... fint om hun kan lage mat, men han greier også å fikse det selv. Hvorfor DU børr velge Bjørn? Bjørn er en morsom kar med fast jobb og en koselig armkrok. Høres dette ut som mannen for deg? Ta kontakt! 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hvor legger jeg inn søknad? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Bruker heller penger paa sykkel. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hvor legger jeg inn søknad? PM meg så skal jeg bringe det videre til kjekkas1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Det gjør faktisk jeg også, men jeg hadde nok penger til å ta meg råd til noe ekstra. Samtidig kjøpte jeg ny sykkel sist sommer så det var uaktuelt i år. Jeg vil også legge inn en søknad, Bjørn høres koselig ut! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Bruker heller penger paa sykkel. Pff, waste of money. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg