Bruker-33331 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) UNNI! Jeg ser du er her! Kom på MSN! Legg til Dr. Bombay 9og Dr. Mcdoo Samme person +- "<@DigDug> Today, I arrived in Africa to start my new job. I agreed to come to a city with little to no electricity, and poor water for triple the money I was making in Canada. I just realized my boss and I negotiated in two completely different currencies, and I'm now making half of what I used to. FML" HAH Endret 6. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 What do? Bored, og har på tre dager tatt igjen alle filmer og serier jeg har gått glipp av de siste 2 ukene. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 LARS! Jeg ser du burde vært her! Ta telefonen når folk ringer deg! Nå har jeg over to timer reisetid, helt alene, å se frem til. Min kjære er på vei til tre timer reisetid helt alene as we speak. Kva pratar du om? Eg forsto at Espen er på vei heim, men kor skal du? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Eg nekar å vere saman med ein som ét vafflar med kniv og gaffel. Ein stad går grensa. Hva med mennesker som kan finne på å sove med skjorte? Vi er ganske sære vi også. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Eg nekar å vere saman med ein som ét vafflar med kniv og gaffel. Ein stad går grensa. Hva med mennesker som kan finne på å sove med skjorte? Vi er ganske sære vi også. Sov naken, much better. That's the way evolution made you! *gå naken rundt på butikken* 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 McHansern: Inkje problem med det. Men eg er for skummel for deg, då. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Skummel? Du er bare søt <3 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Sov naken, much better. This man speak the truth. 1 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Eplefe! Nå bor jeg snart i Bergen... eller ja nesten i Bergen! Gleder meg til å møte deg Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 McHansern: Inkje problem med det. Men eg er for skummel for deg, då. Dette stemmer, jeg blir lett skremt av goths og emoer dessverre. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Sov naken, much better. Kan ikke sove naken, jeg Går alt for mye i søvne, kan finne på å hoppe ut av vinduet, gå inn på felleskjøkkenet eller ut på gangen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Sov naken, much better. Kan ikke sove naken, jeg Går alt for mye i søvne, kan finne på å hoppe ut av vinduet, gå inn på felleskjøkkenet eller ut på gangen. Totally fucking worth it. Strunt ur stuff! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hva faen er det du snakker om? At Lars ikke tar telefonen når Espen prøver å få tak i ham? God tur da, 2 timer er ikke det verste å reise - Dog, litt kjedelig alene selvsagt. Litt? Jeg får noia av å høre på musikk på offentlige steder (da hører jeg det ikke om noen sniker seg innpå meg), og jeg kan ikke lese ol i mer enn ti minutter om gangen på buss. God tur, Unni. 2 timer alene går greit. Bare fyr opp bok og musikk. Eller kryssord og musikk. Eller kabal og musikk. Eller et annet gøyalt tidsfordriv + musikk. Alt blir mye enklere da. Eller jeg kan sove. Enda bedre. Skjønner ikke hva du snakker om Nie, hvordan får du det til å bli 2/3 timer å dra seg ut til oss? Fordi det er lørdag, og startpunktet vårt er vinappen. Kva pratar du om? Eg forsto at Espen er på vei heim, men kor skal du? Espen er på vei til Knarvik. Jeg er på vei til knarvik noen timer senere. På grunn av problemer med fergen så er jeg enda ikke på vei, selv om jeg skulle vært fremme om noen minutter. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 McHansern: Inkje problem med det. Men eg er for skummel for deg, då. Dette stemmer, jeg blir lett skremt av goths og emoer dessverre. Dette kan jeg bekrefte. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Gi måkene sprit. Det er det morsomste. Godt eksempel på det i "Hvordan dør fugler?". Interessant Det med røspriten du mener? Jepp. Jeg prøvde det med 96% fordi jeg var forbanna på måkene som tok all maten til endene og duene. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Noe sier meg at en full fugl er et fantastisk morsomt syn, eller bare dør de av alkoholen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Noe sier meg at en full fugl er et fantastisk morsomt syn, eller bare dør de av alkoholen? Kommer vel an på mengden alkohol antar jeg. Og hva slags alkohol. McHansern: Inkje problem med det. Men eg er for skummel for deg, då. Siden når begynte du å skrive nynorsk / dialekt? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Noe sier meg at en full fugl er et fantastisk morsomt syn, eller bare dør de av alkoholen? gi meg spriten istede du får en opplevelse du SEINT kommer til å glemme. *leite frem sadoklær* Lenke til kommentar
1123581121 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Noen som vet hvor jeg kan se Norway Cup som gikk på tv2 i reprise? Vet det går an på tv2 sumo, men der koster det 200 kr og jeg gidder ikke å betale så mye. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) @Bundy; Nei, da tror jeg heller at den spriten blir konsumert av meg selv og at det er du som får en opplevelse du sent glemmer, nå overlater jeg resten til din livlige fantasi. Endret 6. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg