Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

UNNI! Jeg ser du er her! Kom på MSN!

Legg til Dr. Bombay

9og Dr. Mcdoo

Samme person :p+-

"<@DigDug> Today, I arrived in Africa to start my new job. I agreed to come to a city with little to no electricity, and poor water for triple the money I was making in Canada. I just realized my boss and I negotiated in two completely different currencies, and I'm now making half of what I used to. FML"

HAH

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LARS!

Jeg ser du burde vært her! Ta telefonen når folk ringer deg! :p

Nå har jeg over to timer reisetid, helt alene, å se frem til. Min kjære er på vei til tre timer reisetid helt alene as we speak. :p

Kva pratar du om? Eg forsto at Espen er på vei heim, men kor skal du?
Lenke til kommentar

Hva faen er det du snakker om? :p

At Lars ikke tar telefonen når Espen prøver å få tak i ham?

God tur da, 2 timer er ikke det verste å reise - Dog, litt kjedelig alene selvsagt. :)

Litt? Jeg får noia av å høre på musikk på offentlige steder (da hører jeg det ikke om noen sniker seg innpå meg), og jeg kan ikke lese ol i mer enn ti minutter om gangen på buss. :p

God tur, Unni.

2 timer alene går greit. Bare fyr opp bok og musikk. Eller kryssord og musikk. Eller kabal og musikk. Eller et annet gøyalt tidsfordriv + musikk. Alt blir mye enklere da.

Eller jeg kan sove. Enda bedre.

Skjønner ikke hva du snakker om Nie, hvordan får du det til å bli 2/3 timer å dra seg ut til oss?

Fordi det er lørdag, og startpunktet vårt er vinappen.

Kva pratar du om? Eg forsto at Espen er på vei heim, men kor skal du?

Espen er på vei til Knarvik. Jeg er på vei til knarvik noen timer senere. På grunn av problemer med fergen så er jeg enda ikke på vei, selv om jeg skulle vært fremme om noen minutter.
Lenke til kommentar

Noe sier meg at en full fugl er et fantastisk morsomt syn, eller bare dør de av alkoholen?

Kommer vel an på mengden alkohol antar jeg. Og hva slags alkohol. :p

McHansern: Inkje problem med det. Men eg er for skummel for deg, då. :p

Siden når begynte du å skrive nynorsk / dialekt? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...