Datasmurf Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Ostesmørbrød og te er fantasiske greier i grunn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Beklager. Jeg er mer den "ligge i senga og kose"-typen. Vill og dyrisk sex lar jeg dyrene i hakkebakkeskogen ta seg av. Tviler på at du sier det når du får deg dame. Ja takk begge deler sier jeg Jeg drømte forresten et eller annet om McHansern og Lycantrophe i natt, men husker ikke mye av det desverre. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 UNNI! Jeg ser du er her! Kom på MSN! LARS! Jeg ser du burde vært her! Ta telefonen når folk ringer deg! Nå har jeg over to timer reisetid, helt alene, å se frem til. Min kjære er på vei til tre timer reisetid helt alene as we speak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hva faen er det du snakker om? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 God tur da, 2 timer er ikke det verste å reise - Dog, litt kjedelig alene selvsagt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 God tur da, 2 timer er ikke det verste å reise - Dog, litt kjedelig alene selvsagt. da må man ty til The boondock saints evnt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Jeg drømte forresten et eller annet om McHansern og Lycantrophe i natt, men husker ikke mye av det desverre. At de hadde vill og dyrisk sex? God tur, Unni. 2 timer alene går greit. Bare fyr opp bok og musikk. Eller kryssord og musikk. Eller kabal og musikk. Eller et annet gøyalt tidsfordriv + musikk. Alt blir mye enklere da. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Å fy faen, noen står å plystrer nede på veien. *leite frem rifla* morgenstund har bly i munn ja, er en smule morra gretten Endret 6. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Jeg drømte forresten et eller annet om McHansern og Lycantrophe i natt, men husker ikke mye av det desverre. At de hadde vill og dyrisk sex? God tur, Unni. 2 timer alene går greit. Bare fyr opp bok og musikk. Eller kryssord og musikk. Eller kabal og musikk. Eller et annet gøyalt tidsfordriv + musikk. Alt blir mye enklere da. Nei, desverre. Tror det var noe rus inni bildet. Skal se om jeg kommer på det i natt, får ofte flashbacks fra forrige drøm da. Skjønner ikke hva du snakker om Nie, hvordan får du det til å bli 2/3 timer å dra seg ut til oss? Lars sligger mest sansynlig i koma btw, tror han dopa meg/oss i natt, var så jævlig tungt å stå opp i dag Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Høres ikke helt bra ut. Kanskje han lurte i dere Remeron. Når jeg tar det, blir jeg helt borte vekk når jeg våkner. Går rundt og føler meg som om jeg har røyka 5g hasj på veldig kort tid og uten å spise noe for munchiene etc. Verste jeg har vært borti. Og jeg får den effekten av å ta en, selv om det står at man burde ta to. Skjønt, mamma mener jeg bare burde ta en halv, så jeg får prøve det neste gang. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Høres ikke helt bra ut. Kanskje han lurte i dere Remeron. Når jeg tar det, blir jeg helt borte vekk når jeg våkner. Går rundt og føler meg som om jeg har røyka 5g hasj på veldig kort tid og uten å spise noe for munchiene etc. Verste jeg har vært borti. Og jeg får den effekten av å ta en, selv om det står at man burde ta to. Skjønt, mamma mener jeg bare burde ta en halv, så jeg får prøve det neste gang. Slutt med russnakket. Think of the children. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Å fy faen, noen står å plystrer nede på veien. *leite frem rifla* morgenstund har bly i munn ja, er en smule morra gretten Kom hit med den etterpå, er noen forbanna måker som går rett utenfor her og skriker og herjer hver jævla dag. Eller ta med litt hjortesalt, tabascosaus, brød osv så kan vi mate de istedet. Høres ikke helt bra ut. Kanskje han lurte i dere Remeron. Når jeg tar det, blir jeg helt borte vekk når jeg våkner. Går rundt og føler meg som om jeg har røyka 5g hasj på veldig kort tid og uten å spise noe for munchiene etc. Verste jeg har vært borti. Og jeg får den effekten av å ta en, selv om det står at man burde ta to. Skjønt, mamma mener jeg bare burde ta en halv, så jeg får prøve det neste gang. Virket nesten sånn på meg og Det verste er at jeg faktisk måtte spørre om det var polaramin han gav meg i natt, for det kunne kjennes mer ut som sobril. Har fortsatt ikke våknet helt, går rundt som en zombie på jobb, godt jeg er alene de første timene Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Høres ikke helt bra ut. Kanskje han lurte i dere Remeron. Når jeg tar det, blir jeg helt borte vekk når jeg våkner. Går rundt og føler meg som om jeg har røyka 5g hasj på veldig kort tid og uten å spise noe for munchiene etc. Verste jeg har vært borti. Og jeg får den effekten av å ta en, selv om det står at man burde ta to. Skjønt, mamma mener jeg bare burde ta en halv, så jeg får prøve det neste gang. Slutt med russnakket. Think of the children. Hykler. Uansett, jeg tenker på barna. De bør lære seg noen av effektene av piller legene gir dem for å sove. Gi måkene sprit. Det er det morsomste. Godt eksempel på det i "Hvordan dør fugler?". Endret 6. august 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Beklager. Jeg er mer den "ligge i senga og kose"-typen. Vill og dyrisk sex lar jeg dyrene i hakkebakkeskogen ta seg av. Tviler på at du sier det når du får deg dame. Ja takk begge deler sier jeg Det er faktisk sant. Jeg sier selvsagt ikke nei til det, men foretrekker kos. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Jeg foretrekker svett heftig puling. Fordi jeg er mann. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Gi måkene sprit. Det er det morsomste. Godt eksempel på det i "Hvordan dør fugler?". Interessant Det med røspriten du mener? Det er faktisk sant. Jeg sier selvsagt ikke nei til det, men foretrekker kos. Neeeeeeeeeei! Vill og dyrisk sex FTW! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Neeeeeeeeeei! Vill og dyrisk sex FTW! Mhm, og når dama svetter så mye etter mye sengehumping, så slikker du hun på ryggen mens du tar hu doggy elsk edit: HNGH that reminds me.. Endret 6. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg