multisync Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Han lever farlig med andre ord Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Eg har tilbrakt tida sida sist på å sjå på bilder av lesbar som liknar Justin Bieber, så MicroPenis sin kommentar var passande. My Drunk Kitchen? Eller ikke, siden det var bilder. Lesbians who look like Justin Bieber Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Oi, kom over denne sangen som Espen Lind, Kurt Nilsen, Alejandro Fuentes og Askil Holm etter Kenny Roger's - Gambler: http://open.spotify.com/track/6g0o1ZuQ4qQbZ17ZHyRnjy Jeg er tilbake, forresten! Endret 5. august 2011 av Romis Lenke til kommentar
Romis Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 YEY! velkommen tilbake I've missed you guys. Skal prøve å være litt mer aktiv her nå, enn jeg har i det siste. Jobb og sånt, vet du. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Yes, da stikker jeg å legger meg. Jobb i morgen også, gitt. Vi snakkes! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 YEY! velkommen tilbake I've missed you guys. Skal prøve å være litt mer aktiv her nå, enn jeg har i det siste. Jobb og sånt, vet du. Godt å ha deg tilbake ^^ Jaaaa det MÅ du Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Kenny Wangler er faen meg tidenes. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Haha "Hva faen, skal du liksom bestille kebab? Helvete, skal jeg banke driten ut av deg? Hæ? Er du tøff i trynet, høh`Prøver du ålkøpe mat før meg? Stuggen". Hohoh! Dætti tar av, skjønner jeg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Haha "Hva faen, skal du liksom bestille kebab? Helvete, skal jeg banke driten ut av deg? Hæ? Er du tøff i trynet, høh`Prøver du ålkøpe mat før meg? Stuggen". Hohoh! Dætti tar av, skjønner jeg. Well spoken! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Jeg har ekstremt lyst på kebab. Tror jeg skal dra til byen i morgen bare for å kjøpe det... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Jeg er så jævla hard akkurat nå. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Det er som er ufattelig plagsomt er å våkne midt på natta, ja, klokka 5 er virkelig midt på natten når du har fri fra jobb i helga Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Må si det er rimelig awesome å sove 11-12 timer og våkne ti over åtte om morgenen. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg