Eplefe Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Eg nekar å vere saman med ein som ét vafflar med kniv og gaffel. Ein stad går grensa. Endret 5. august 2011 av Eplefe 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Han sier så. Beklager boys :/ Faen ass. Folk er så kresne. Tenk hvor mye lettere det hadde vært om alle var biseksuelle. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg spiser vafler med kniv og gaffel fordi det er mye enklere å gjøre når jeg sitter med bestikket i lunsjen på jobbens kantine. Brukere hendene når jeg er andre plasser selvsagt. DET ER INGEN UNNSKYLDNING! SPIS MED HENDA SOM VANLIG FOLK!!! 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Han sier så. Beklager boys :/ Faen ass. Folk er så kresne. Tenk hvor mye lettere det hadde vært om alle var biseksuelle. Blir ikke mange unger av tiss i stump eller slange i munnen. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 HALLO! Nerdegutt / Slimda leter etter kvinnen i sitt liv Hello there My name is Bob Kvinnen, Jonas... ikke menn Personen har da i det minste langt hår? Jeg vet. Ikke hadde han briller heller. Det må damen ha. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg spiser vafler med kniv og gaffel fordi det er mye enklere å gjøre når jeg sitter med bestikket i lunsjen på jobbens kantine. Brukere hendene når jeg er andre plasser selvsagt.DET ER INGEN UNNSKYLDNING! SPIS MED HENDA SOM VANLIG FOLK!!!Jeg er ikke normal, så hvorfor late som jeg er det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Eg las ikkje noko om born i Flabba si post. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Blir ikke mange unger av tiss i stump eller slange i munnen. Er ikke verden overbefolket nok som den er mener du? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Eg las ikkje noko om born i Flabba si post. Flabba har dessverre ikke alle kriteriene mine liggende. Blir ikke mange unger av tiss i stump eller slange i munnen. Er ikke verden overbefolket nok som den er mener du? Irrelevant for meg. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Han sier så. Beklager boys :/ Faen ass. Folk er så kresne. Tenk hvor mye lettere det hadde vært om alle var biseksuelle. Jeg vet. Det er kjedelig altså. Men han står veldig fast på sin sexualitet. Umulig å rikke tror jeg desverre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Eg las ikkje noko om born i Flabba si post. Har du slått hodet eller er det en annen grunn til at du har lagt om til grautmål? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hun føler for å være kulturell fremfor danmarksslave. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg vet. Det er kjedelig altså. Men han står veldig fast på sin sexualitet. Umulig å rikke tror jeg desverre Det er bare fordi han ikke har prøvd meg enda. I'd rock his socks. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Eg las ikkje noko om born i Flabba si post. Flabba har dessverre ikke alle kriteriene mine liggende. Jeg vet. Jeg bare tar de jeg har. Så får damene melde seg å DA kan du finne ut om de holder mål. Jeg prøver faktisk å hjelpe deg her! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg kunne møtt Adrian idag, men neida.. *deppa* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 [...] Personen har da i det minste langt hår? Jeg vet. Ikke hadde han briller heller. Det må damen ha. Skjønner jeg godt, briller kan være ganske sexy 8D Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg vet. Det er kjedelig altså. Men han står veldig fast på sin sexualitet. Umulig å rikke tror jeg desverre Det er bare fordi han ikke har prøvd meg enda. I'd rock his socks. Jeg tviler virkelig ikke. Han er sikkert redd for å like deg FOR mye Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Har du slått hodet eller er det en annen grunn til at du har lagt om til grautmål? Nynorskutfordring! Samt at det aldri har skada nokon å ha gode språkkunnskaper. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg vet. Det er kjedelig altså. Men han står veldig fast på sin sexualitet. Umulig å rikke tror jeg desverre Det er bare fordi han ikke har prøvd meg enda. I'd rock his socks. Mens du rocker sokkene mine, kunne du vasket dem samtidig? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg tviler virkelig ikke. Han er sikkert redd for å like deg FOR mye Kjent problemstilling. Jeg har den effekten på folk. Jeg vet ikke hvor mange jeg har oppdaget at har alter tilegnet meg i skapet sitt. Det er slitsomt å være så sexy som jeg er. Mens du rocker sokkene mine, kunne du vasket dem samtidig? Sorry. Jeg bare rocker sokker. Jeg vasker dem ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg