Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Restart!

Ser jeg ut som jeg er dum nok til ikke å ha prøvd å restarte det jeg kan?

Vet om dritsmarte folk som har prøvd alt mulig, bortsett fra å restarte, meg inkludert. Får masse spørsmål om pc-problemer, og pleier å be folk restarte pcen, og det hjelper i 80% av tilfellene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøver som regel alt før jeg rebooter, bare for å slippe å starte opp alt av programmer igjen. Dessverre lønner det seg nesten aldri, og må som regel reboote etterpå uansett. Lærer aldri.

Etter at jeg fikk meg SSD har terskelen for å restarte sunket betraktelig. Går så raskt å starte ting på nytt uansett.

Vet om dritsmarte folk som har prøvd alt mulig, bortsett fra å restarte, meg inkludert. Får masse spørsmål om pc-problemer, og pleier å be folk restarte pcen, og det hjelper i 80% av tilfellene.

Hvis man ikke prøver å restarte så kan man ikke kalle seg smart. Selv idioter klarer å restarte.

edit: Hva kaller man det som ligger under idioti btw?

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

HALLO!

Nerdegutt / Slimda leter etter kvinnen i sitt liv

Må være over 16år, helst ha briller og like at han spiser vaffler med kniv og gaffel, har og bruker tåsko, anime, ikke er redd for trange rom ettersom han har liten leilighet, tåle at han er umulig å endre meningene til... og at han ELSKER å diskutere.

Høres dette ut som en du vil gifte deg med/ pule på?

PM han da!

PS! Nakenbilder blir motatt med glede.

Hversegod GÆIR! Ikke si at jeg ikke prøver i alle fall!

Endret av Flabba
Lenke til kommentar

Hvis man ikke prøver å restarte så kan man ikke kalle seg smart. Selv idioter klarer å restarte.

edit: Hva kaller man det som ligger under idioti btw?

Spilt Braid? Man prøver alt mulig rart, og når man finner ut av det, så var det tusen ganger enklere enn alt man har prøvd. Er ikke alltid man tester det enkelste først, og da kan man glemme det.

Lenke til kommentar

HALLO!

Nerdegutt / Slimda leter etter kvinnen i sitt liv

Må være over 16år, helst ha briller og like at han spiser vaffler med kniv og gaffel, har og bruker tåsko, anime, ikke er redd for trange rom ettersom han har liten leilighet, tåle at han er umulig å endre meningene til... og at han ELSKER å diskutere.

Høres dette ut som en du vil gifte deg med/ pule på?

PM han da!

PS! Nakenbilder blir motatt med glede.

Hversegod GÆIR! Ikke si at jeg ikke prøver i alle fall!

Hello there :love:

My name is Bob

3348291970_b2b6efde4f_o.jpg

Lenke til kommentar

Nope. Har ikke spilt braid. Hva går det ut på?

Puzzles. Kort fortalt. Var bare et eksempel, over hvor lett man har for å ikke tenke på det enkleste alternativet. Uansett, vi vet nå at du har restartet, og da er det vanskelig å si hva problemet er, ihvertfall uten å se på pcen.

Lenke til kommentar

spiser vaffler med kniv og gaffel

Saaaaay whaaaat?

Det der må jo være dealbreaker for alle og enhver :hmm:

IKKESANT! jeg synes det er helt sinnsykt, men det må man tåle skal man være damen i hans liv

Kanskje det faktisk er en grunn til at han ikke har dame? :---)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...