Muggkaare Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Restart! Ser jeg ut som jeg er dum nok til ikke å ha prøvd å restarte det jeg kan? Vet om dritsmarte folk som har prøvd alt mulig, bortsett fra å restarte, meg inkludert. Får masse spørsmål om pc-problemer, og pleier å be folk restarte pcen, og det hjelper i 80% av tilfellene. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg prøver som regel alt før jeg rebooter, bare for å slippe å starte opp alt av programmer igjen. Dessverre lønner det seg nesten aldri, og må som regel reboote etterpå uansett. Lærer aldri. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Jeg prøver som regel alt før jeg rebooter, bare for å slippe å starte opp alt av programmer igjen. Dessverre lønner det seg nesten aldri, og må som regel reboote etterpå uansett. Lærer aldri. Etter at jeg fikk meg SSD har terskelen for å restarte sunket betraktelig. Går så raskt å starte ting på nytt uansett. Vet om dritsmarte folk som har prøvd alt mulig, bortsett fra å restarte, meg inkludert. Får masse spørsmål om pc-problemer, og pleier å be folk restarte pcen, og det hjelper i 80% av tilfellene. Hvis man ikke prøver å restarte så kan man ikke kalle seg smart. Selv idioter klarer å restarte. edit: Hva kaller man det som ligger under idioti btw? Endret 5. august 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Restart er for damer. Siden vi er inne på NØ: Two Captains. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Komplett idioti? Pleier som regel å foreslå det jeg og, og det løser problemet alt for ofte. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) HALLO! Nerdegutt / Slimda leter etter kvinnen i sitt liv Må være over 16år, helst ha briller og like at han spiser vaffler med kniv og gaffel, har og bruker tåsko, anime, ikke er redd for trange rom ettersom han har liten leilighet, tåle at han er umulig å endre meningene til... og at han ELSKER å diskutere. Høres dette ut som en du vil gifte deg med/ pule på? PM han da! PS! Nakenbilder blir motatt med glede. Hversegod GÆIR! Ikke si at jeg ikke prøver i alle fall! Endret 5. august 2011 av Flabba Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hvis man ikke prøver å restarte så kan man ikke kalle seg smart. Selv idioter klarer å restarte. edit: Hva kaller man det som ligger under idioti btw? Spilt Braid? Man prøver alt mulig rart, og når man finner ut av det, så var det tusen ganger enklere enn alt man har prøvd. Er ikke alltid man tester det enkelste først, og da kan man glemme det. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 spiser vaffler med kniv og gaffel Saaaaay whaaaat? Det der må jo være dealbreaker for alle og enhver Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Nope. Har ikke spilt braid. Hva går det ut på? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 HALLO! Nerdegutt / Slimda leter etter kvinnen i sitt liv Må være over 16år, helst ha briller og like at han spiser vaffler med kniv og gaffel, har og bruker tåsko, anime, ikke er redd for trange rom ettersom han har liten leilighet, tåle at han er umulig å endre meningene til... og at han ELSKER å diskutere. Høres dette ut som en du vil gifte deg med/ pule på? PM han da! PS! Nakenbilder blir motatt med glede. Hversegod GÆIR! Ikke si at jeg ikke prøver i alle fall! Hello there My name is Bob Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 spiser vaffler med kniv og gaffel Saaaaay whaaaat? Det der må jo være dealbreaker for alle og enhver IKKESANT! jeg synes det er helt sinnsykt, men det må man tåle skal man være damen i hans liv Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Er det rapeable tror jeg vi er innenfor deltaet. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 HALLO! Nerdegutt / Slimda leter etter kvinnen i sitt liv Hello there My name is Bob Kvinnen, Jonas... ikke menn Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Nope. Har ikke spilt braid. Hva går det ut på? Puzzles. Kort fortalt. Var bare et eksempel, over hvor lett man har for å ikke tenke på det enkleste alternativet. Uansett, vi vet nå at du har restartet, og da er det vanskelig å si hva problemet er, ihvertfall uten å se på pcen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 spiser vaffler med kniv og gaffel Saaaaay whaaaat? Det der må jo være dealbreaker for alle og enhver IKKESANT! jeg synes det er helt sinnsykt, men det må man tåle skal man være damen i hans liv Kanskje det faktisk er en grunn til at han ikke har dame? :---) 1 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Må det være kvinne? Han sier så. Beklager boys :/ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg spiser vafler med kniv og gaffel fordi det er mye enklere å gjøre når jeg sitter med bestikket i lunsjen på jobbens kantine. Brukere hendene når jeg er andre plasser selvsagt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 HALLO! Nerdegutt / Slimda leter etter kvinnen i sitt liv Hello there My name is Bob Kvinnen, Jonas... ikke menn Personen har da i det minste langt hår? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg