Aleks Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Utelukkende drukket sært snurrebart-øl i dag (snurrebart-øl er for dere som ikke kjenner termen, øl som man gjerne kan se i hånden på en mann med snurrebart, dvs. over gjennomsnittet sært). Må si at de fleste var ganske gode da, selv om f.eks en Red Ale og en Stout er ganske uvanlig for en kar som gjerne drikker lager/pilsner. Navn på noen gode du kan anbefale? Nøgne Ø. Interessant øl med mye smak Notert. Sært brukernavn du har fått deg forresten. Hvordan uttales det? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Blæh. Jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Blæh. Jeg kjeder meg. True dat. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Natta kjekkaser og kjekkinner! Meg du tenker på? Natta pus Selvsagt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Fy faen, Nøgne Ø har mye gull. Og noen sorter som bare er... merkelige. Men generelt sett mye godt. Elsker f.eks Nøgne Ø Wit. Har enda ikke smakt en Nøgne Ø jeg ikke har digget hardt og lenge. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Uttales "micropenis" Ahh.. Så klart. Nå ser jeg det. Kreativt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Fy faen, Nøgne Ø har mye gull. Og noen sorter som bare er... merkelige. Men generelt sett mye godt. Elsker f.eks Nøgne Ø Wit. Har enda ikke smakt en Nøgne Ø jeg ikke har digget hardt og lenge. Hva skal man svare på noe sånt? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Ikke det der ihvertfall. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Fy faen, Nøgne Ø har mye gull. Og noen sorter som bare er... merkelige. Men generelt sett mye godt. Elsker f.eks Nøgne Ø Wit. Har enda ikke smakt en Nøgne Ø jeg ikke har digget hardt og lenge. Smakt Underlig Jul? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hva faen i horenegerjødehomsehelvete er galt med stasjonære pcen min? INGENTING som er på nett fungerer! Får knapt nok kontakt med ruteren. Pinger ut halvparten av gangene. Sitter nå på lappisen, men den mangler jo musikken min. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Så ping mot ruter dropper pakker, selv etter at alt er restartet? Bytt port på ruteren, bytt nettverkskabel. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Trådløst. Ruteren står hos naboen. Har ikke egen linje før om en uke. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Bytt port. Bytt kabel. Bytt nettverkskort. *edit* Auda... Endret 5. august 2011 av Slimda Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Restart! Ser jeg ut som jeg er dum nok til ikke å ha prøvd å restarte det jeg kan? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Ja? (user was banned for this post) Endret 5. august 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Om du spør her om basic feilsøking så ja? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Det var mer et uttrykk for frustrasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg