Gjest medlem-1432 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Gratulerer på forhånd. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Ta mc-lappen eller ikke? Har egentlig sinnsykt lyst Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Dere får ha en riktig god natt, jeg må legge meg nå slik at jeg er uthvilt til vår store dag i morgen. Om det bare leverer halvparten av hva du håper får du en fantastisk dag. Lykke til. Ta mc-lappen eller ikke? Har egentlig sinnsykt lyst Do it. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Ta mc-lappen eller ikke? Har egentlig sinnsykt lyst Har du råd? Om du har, så ser jeg ikke noen grunn til å ikke gjøre det. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Får nesten hive meg på lykkeønskningene med en Gratulerer så mye på forhånd Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Gratulerer på forhånd. Om det bare leverer halvparten av hva du håper får du en fantastisk dag. Lykke til. Takk til dere begge! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 ALLA SOM INTE DANSAR ÄR VOLDTEKTSMÄNN! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 You're lazy, just stay in bed! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Ta mc-lappen eller ikke? Har egentlig sinnsykt lyst Har du råd? Om du har, så ser jeg ikke noen grunn til å ikke gjøre det. Jeg har råd ja, men er litt gnien for å si det sånn. Jeg vet jeg skal begynne å studere nå, og ikke kommer til å ha sånn kjempemasse penger. (men har en grei buffer som står på en no-touch høyrentekonto) Men fortsatt så har jeg mer enn dobbelt så mye som det koster meg å ta lappen på brukskontoen min. Jeg bare hater å bruke det, tok og brukte en del i NY da jeg fant ut at jeg bare måtte bruke litt penger på meg selv Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Utelukkende drukket sært snurrebart-øl i dag (snurrebart-øl er for dere som ikke kjenner termen, øl som man gjerne kan se i hånden på en mann med snurrebart, dvs. over gjennomsnittet sært). Må si at de fleste var ganske gode da, selv om f.eks en Red Ale og en Stout er ganske uvanlig for en kar som gjerne drikker lager/pilsner. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Utelukkende drukket sært snurrebart-øl i dag (snurrebart-øl er for dere som ikke kjenner termen, øl som man gjerne kan se i hånden på en mann med snurrebart, dvs. over gjennomsnittet sært). Må si at de fleste var ganske gode da, selv om f.eks en Red Ale og en Stout er ganske uvanlig for en kar som gjerne drikker lager/pilsner. Navn på noen gode du kan anbefale? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Utelukkende drukket sært snurrebart-øl i dag (snurrebart-øl er for dere som ikke kjenner termen, øl som man gjerne kan se i hånden på en mann med snurrebart, dvs. over gjennomsnittet sært). Må si at de fleste var ganske gode da, selv om f.eks en Red Ale og en Stout er ganske uvanlig for en kar som gjerne drikker lager/pilsner. Navn på noen gode du kan anbefale? Er for full atm. Spør Lycantrophe i dag eller morgen, han var med. Det er han som er nerden. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Utelukkende drukket sært snurrebart-øl i dag (snurrebart-øl er for dere som ikke kjenner termen, øl som man gjerne kan se i hånden på en mann med snurrebart, dvs. over gjennomsnittet sært). Må si at de fleste var ganske gode da, selv om f.eks en Red Ale og en Stout er ganske uvanlig for en kar som gjerne drikker lager/pilsner. Navn på noen gode du kan anbefale? Er for full atm. Spør Lycantrophe i dag eller morgen, han var med. Det er han som er nerden. Ja, ok. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Mm.. Beowulf. Tidenes machofilm. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Duddeli duddeli døyte, musa spille på fløyte Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Utelukkende drukket sært snurrebart-øl i dag (snurrebart-øl er for dere som ikke kjenner termen, øl som man gjerne kan se i hånden på en mann med snurrebart, dvs. over gjennomsnittet sært). Må si at de fleste var ganske gode da, selv om f.eks en Red Ale og en Stout er ganske uvanlig for en kar som gjerne drikker lager/pilsner. Navn på noen gode du kan anbefale? Nøgne Ø. Interessant øl med mye smak Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Fy faen, Nøgne Ø har mye gull. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Natta kjekkaser og kjekkinner! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Natta kjekkaser og kjekkinner! Meg du tenker på? Natta pus Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Fy faen, Nøgne Ø har mye gull. Og noen sorter som bare er... merkelige. Men generelt sett mye godt. Elsker f.eks Nøgne Ø Wit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg