Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt eing. For all del, jeg ser problemet i at en fyr BANKER dama/ei random kjærring. Men jeg synes det er helt greit og klaske til ei dame om hun slår/sparker deg. Nå snakker jeg om å KLASKE, ikke knuse henne. En småløs bitchslap for å vise at du ikke aksepterer og bli slått/sparket, bare fordi hun er dame.

Selvsagt. "Svaret" skal stå i forhold til det man mottar. Man tar ikek tak i hodet på vedkommende og knuser gjentatte ganger i asfalten etter en open hand slap. Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Hvis noen slår meg så kommer jeg til å slå tilbake. Om det er en kjerring eller en mann kunne brydd meg mindre. Jeg er ikke en boler på 120KG. Jeg har ikke Tae kwondo-trening. Jeg har ikke trening i noe som helst. Jeg anser at jeg stiller likt med en person av samme vekt uansett kjønn.

Akkurat. Vold er vold. Slår et kvinnemenneske meg, slår jeg tilbake. Kanskje ikke med knytta neve, men et realt bitchslap må forventes. Damene sutrer etter "likestilling", som om de ikke fikk det for mange, mange år siden, og likestilling synes jeg de skal få. Med det mener jeg ikke at mannfolk skal angripe damer, det er galt på alle måter, men om ei dame slår - slå nå tilbake. Eneste måten de lærer at de ikke kan angripe folk uten å få noe tilbake.

Lenke til kommentar

Friends er så jævlig dølt. Greit nok, to av karakterne var bra, alt annet var dølt som faen. Men unntak av Pheobie som glimtet til eng ang i blant. Ellers, dritt.

I alle dager, Phoebie var jo bare grusomt irriterende.

Korrekt rangering:

1. Chandler

2. Ross

3. Joey s1-s7

4. Monica

5. Rachel

6. Joey s8-s10

--------------

87. Phoebe

Ross er faen meg plagsom. Friends er faen meg plagsomt. Greit når man var ung og uvitende, den dag i dag er det faen meg ræva. Sånn bortsett fra Chandler.

Lenke til kommentar
Friends er så jævlig dølt. Greit nok, to av karakterne var bra, alt annet var dølt som faen. Men unntak av Pheobie som glimtet til eng ang i blant. Ellers, dritt.
I alle dager, Phoebie var jo bare grusomt irriterende.

Korrekt rangering:

1. Chandler

2. Ross

3. Joey s1-s7

4. Monica

5. Rachel

6. Joey s8-s10

--------------

87. Phoebe

Ross er faen meg plagsom. Friends er faen meg plagsomt. Greit når man var ung og uvitende, den dag i dag er det faen meg ræva. Sånn bortsett fra Chandler.
Fikk litt respekt for Matthew Perry etter han gjorde Studio 60 on the sunset strip, er ikke en så bortkommen skuespiller som man skal ha det til. Dog, serien han holder på med nå er omtrent i samme Friends-smørja..
Lenke til kommentar

Well, you wonder why I always dress in black,

Why you never see bright colors on my back,

And why does my appearance seem to have a somber tone.

Well, there's a reason for the things that I have on.

I wear the black for the poor and the beaten down,

Livin' in the hopeless, hungry side of town,

I wear it for the prisoner who has long paid for his crime,

But is there because he's a victim of the times.

I wear the black for those who never read,

Or listened to the words that Jesus said,

About the road to happiness through love and charity,

Why, you'd think He's talking straight to you and me.

Well, we're doin' mighty fine, I do suppose,

In our streak of lightnin' cars and fancy clothes,

But just so we're reminded of the ones who are held back,

Up front there ought 'a be a Man In Black.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Nei, nå skal det bli godt å legge seg.

Nettopp satt til livs første måltid siden 01:00 i natt. Trodde en periode det var 27 timer siden sist jeg åt, men tok heldigvis feil.

Uansett, vondt i maven. Ha-ha. Nå blir det søvn med King Crimson og muligens Dover på øra, snakkes i morra folkens!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...