Deadringer Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Pfft. Såpass må dere da tåle. Da får du ta det uten å klage den gangen en kar klubber ned deg også. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Helt eing. For all del, jeg ser problemet i at en fyr BANKER dama/ei random kjærring. Men jeg synes det er helt greit og klaske til ei dame om hun slår/sparker deg. Nå snakker jeg om å KLASKE, ikke knuse henne. En småløs bitchslap for å vise at du ikke aksepterer og bli slått/sparket, bare fordi hun er dame. Selvsagt. "Svaret" skal stå i forhold til det man mottar. Man tar ikek tak i hodet på vedkommende og knuser gjentatte ganger i asfalten etter en open hand slap. Endret 5. august 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hvis noen slår meg så kommer jeg til å slå tilbake. Om det er en kjerring eller en mann kunne brydd meg mindre. Jeg er ikke en boler på 120KG. Jeg har ikke Tae kwondo-trening. Jeg har ikke trening i noe som helst. Jeg anser at jeg stiller likt med en person av samme vekt uansett kjønn. Akkurat. Vold er vold. Slår et kvinnemenneske meg, slår jeg tilbake. Kanskje ikke med knytta neve, men et realt bitchslap må forventes. Damene sutrer etter "likestilling", som om de ikke fikk det for mange, mange år siden, og likestilling synes jeg de skal få. Med det mener jeg ikke at mannfolk skal angripe damer, det er galt på alle måter, men om ei dame slår - slå nå tilbake. Eneste måten de lærer at de ikke kan angripe folk uten å få noe tilbake. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Friends er så jævlig dølt. Greit nok, to av karakterne var bra, alt annet var dølt som faen. Men unntak av Pheobie som glimtet til eng ang i blant. Ellers, dritt. I alle dager, Phoebie var jo bare grusomt irriterende. Korrekt rangering: 1. Chandler 2. Ross 3. Joey s1-s7 4. Monica 5. Rachel 6. Joey s8-s10 -------------- 87. Phoebe Ross er faen meg plagsom. Friends er faen meg plagsomt. Greit når man var ung og uvitende, den dag i dag er det faen meg ræva. Sånn bortsett fra Chandler. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Friends er så jævlig dølt. Greit nok, to av karakterne var bra, alt annet var dølt som faen. Men unntak av Pheobie som glimtet til eng ang i blant. Ellers, dritt.I alle dager, Phoebie var jo bare grusomt irriterende. Korrekt rangering: 1. Chandler 2. Ross 3. Joey s1-s7 4. Monica 5. Rachel 6. Joey s8-s10 -------------- 87. Phoebe Ross er faen meg plagsom. Friends er faen meg plagsomt. Greit når man var ung og uvitende, den dag i dag er det faen meg ræva. Sånn bortsett fra Chandler.Fikk litt respekt for Matthew Perry etter han gjorde Studio 60 on the sunset strip, er ikke en så bortkommen skuespiller som man skal ha det til. Dog, serien han holder på med nå er omtrent i samme Friends-smørja.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Well, you wonder why I always dress in black, Why you never see bright colors on my back, And why does my appearance seem to have a somber tone. Well, there's a reason for the things that I have on. I wear the black for the poor and the beaten down, Livin' in the hopeless, hungry side of town, I wear it for the prisoner who has long paid for his crime, But is there because he's a victim of the times. I wear the black for those who never read, Or listened to the words that Jesus said, About the road to happiness through love and charity, Why, you'd think He's talking straight to you and me. Well, we're doin' mighty fine, I do suppose, In our streak of lightnin' cars and fancy clothes, But just so we're reminded of the ones who are held back, Up front there ought 'a be a Man In Black. Endret 5. august 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 UNNI! Jeg ser du er her! Kom på MSN! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Nei, nå skal det bli godt å legge seg. Nettopp satt til livs første måltid siden 01:00 i natt. Trodde en periode det var 27 timer siden sist jeg åt, men tok heldigvis feil. Uansett, vondt i maven. Ha-ha. Nå blir det søvn med King Crimson og muligens Dover på øra, snakkes i morra folkens! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Friends Black metal er faen meg plagsomt. Greit når man var ung og uvitende, den dag i dag er det faen meg ræva. Sånn bortsett fra Chandler Agalloch. Nei, men, seriously, Friends eier. Endret 5. august 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 God natt, ja! jeg har akkurat fått i meg noe mat selv, fantastisk! Og nå er det ikke ille med en kald øl på siden Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Nei. Det har tapt seg så jævlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Noen gang vurdert å skyte dine kjære? Vel nå kan du det bokstavlig talt. Du må bare vente til de er kremert. http://helablog.com/2011/07/cremate-your-loved-ones-then-pack-them-into-bullets/ Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Svarte satan, nå ble stekovnen død, mens jeg er mitt i matlaginga. Helvete og, HELVETE hvis ovnen er gåen! Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hahaha! Sånt er jo dritfett! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Har vært uteå feiret verdens øldag ellernoe. Det smalt greit på trikken hjem. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Faen, sant det. IBD var i dag det. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Excuse me but I might drink a little more than I should tonight And I might take you home with me if I could tonight And baby, I'ma make you feel so good tonight 'Cause we might not get tomorrow Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Ugg, for mye kindereggkaketull.... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg har et nytt slagord til IKEA. "SÅ enkelt at du kan montere det i fylla!" Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Dere får ha en riktig god natt, jeg må legge meg nå slik at jeg er uthvilt til vår store dag i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg