Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Usikker på om jeg har fått med meg de. *Sjekke ut* Ellers så er det alltid stemning over A boy named Sue.

Boy named sue er alltid en høydare.

Hører du noe på Kris btw? Han har mange gode tekster. Pilgrim chapter 33, Just the other side of nowhere, best of all possible worlds, jody and the kid, Darbys castle, caseys last ride, junkie and the juicehead minus me, duvaliers dream, blame it on the stones, come sundown, loving her, me and bobby mcgee, sunday morning coming down, the law is for protection of the people. Bare for å nevne noen av de essensielle.

Er egentlig veldig dårlig på country. Har bare hatt et forhold til Cash siden jeg var liten pjokk. Men antar jeg kan sjekke han ut og. Fikk jo nok å velge i nå ihvertfall. :p

Lenke til kommentar

Gammel klassiker som jeg nesten hadde glemt. FOR EI LÅT!

Please. Jeg kastet akkurat litt opp i munnen.

Det er sånt jeg liker. Du kunne gjerne kastet litt opp i munnen min og. Hadde satt pris på det, mens vi digger Dina og danser som de tøffingene vi er.

Lenke til kommentar

Det er sånt jeg liker. Du kunne gjerne kastet litt opp i munnen min og. Hadde satt pris på det, mens vi digger Dina og danser som de tøffingene vi er.

Visste ikke at du var into roman showers. Jaja, jeg har hørt verre fetisjer. Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Friends er så jævlig dølt. Greit nok, to av karakterne var bra, alt annet var dølt som faen. Men unntak av Pheobie som glimtet til eng ang i blant. Ellers, dritt.

I alle dager, Phoebie var jo bare grusomt irriterende.

Korrekt rangering:

1. Chandler

2. Ross

3. Joey s1-s7

4. Monica

5. Rachel

6. Joey s8-s10

--------------

87. Phoebe

High five. Phoebe blir litt far fetched og vanskelig å tro. Joey lider litt av det samme, men han greier det mye bedre og deler andreplass med Ross hos meg. Varierer litt i fra sesong til sesong.

Lenke til kommentar

Visste ikke at du var into eoman showers. Jaja, jeg har hørt verre fetisjer.

dude, åssen kan du navnet på slike fetisjer, og fortell om de andre ;)

Lenke til kommentar

Alex: Selv om det er Janis joplin som er mest kjent for me and bobby mcgee så er det egentlig Kris Kristofferson som har skrevet den. Han skrev den til henne mens de var sammen. Han slo opp med henne fordi hu ikke ville slutte å slå han. No joke.

Lenke til kommentar

Visste ikke at du var into roman showers. Jaja, jeg har hørt verre fetisjer.

Å spy hverandre i munnen er da ikke ille? :hmm: Ganske standard på de festene jeg stikker på.

Lenke til kommentar

dude, åssen kan du navnet på slike fetisjer, og fortell om de andre ;)

Vel... Det var faktisk Eplefe som fortalte meg navnet på akkurat den fetisjen. Navnet kommer av at romerne visstnok pleide å spise gedigne måltid for så å kaste opp for å kunne spise mer. Så oppkastfetisjer fikk navnet roman shower.

Når det gjelder andre fetisjer så skrev vel eplefe en sticky om seksualitet her på forumet. Men den er på langt nær komplett.

Lenke til kommentar

Pfft. Såpass må dere da tåle.

Vold er vold. Det er hvertfall min oppfattning. Leste en studie for litt siden (jeg er for beruset til å gidde å leite etter den) om hvem som var den aktive parten i vold i samboerforhold. I 50% av tilfellene var begge parter like ille. I 25% var det mannen som mishandlet kvinnen. i 25% var det kvinnen som var den som utøvde vold.

Og hvor mange krisesentre for kvinner er det vi har kontra krisesentre for menn?

Vi lever i et hyklersk samfunn.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Kvinnfolk altså.

Ikke sant. Hadde det vært han som slo så hadde det blitt slått stort opp. Men når det er kjerringa i forholdet som slår så er det liksom bare slikt man må tåle.

Menn slår generelt litt hardere da, også pleier jeg å si at hun falt ned noen trapper i stedet for at hun forteller sannheten. Mens kvinner bare sier det fordi det får oss til å se dårlig ut. De går alltid etter det psykiske.

Lenke til kommentar

Hvis noen slår meg så kommer jeg til å slå tilbake. Om det er en kjerring eller en mann kunne brydd meg mindre. Jeg er ikke en boler på 120KG. Jeg har ikke Tae kwondo-trening. Jeg har ikke trening i noe som helst. Jeg anser at jeg stiller likt med en person av samme vekt uansett kjønn.

Jeg har ikke alltid hatt dette synet. Det er noe jeg har utviklet. Jeg har f.eks. vært i et forhold der jeg mer eller mindre fikk juling, men den dagen jeg tok igjen så hylte hu at det var kvinnemishandling. Noe som selvfølgelig høstet sympati. Og bare så det er sagt så stilte hu i en større vektklasse enn meg så det er ikke det at jeg var mye sterkere.

Gi meg en grunn til å kjøpe webcam?

Isåfall, hvilket skal jeg gå for? Microsoft LifeCam Studio?

Kjøp logitech Pro 9000. Beste webcam jeg har hatt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Pfft. Såpass må dere da tåle.

Vold er vold. Det er hvertfall min oppfattning.

Helt eing. For all del, jeg ser problemet i at en fyr BANKER dama/ei random kjærring. Men jeg synes det er helt greit og klaske til ei dame om hun slår/sparker deg. Nå snakker jeg om å KLASKE, ikke knuse henne. En småløs bitchslap for å vise at du ikke aksepterer og bli slått/sparket, bare fordi hun er dame.

Men på generel basis er jeg i mot all vold, og hadde ikke klasket til ei dame selv. Men om noen gjør det så bryr jeg meg ikke så lenge det kun er et klask. :)

Endret av Necrosodomic Proctólogo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...