Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke sett Friends på 3 eller 4 år nå så det var på tide med et gjensyn. Skikkelig godserie synes nå jeg. :) Joda, den var god den, men kanskje litt for mild for min smak. Kan absolutt anbefale den videre.

Ta deg 2 øl Gypsy.

Og jeg som trodde at vi kunne bli kjørester!

NMen var det flaske eller boks du drakk? Flaske er sånn ca, 5000 ganger bedre enn boks. Er ikke tull. Synes Newcastle Brown Ale var helt suverent på boks, men ble slått i bakken når jeg smakte flaske. Gud så deilig!

Lenke til kommentar
Har ikke sett Friends på 3 eller 4 år nå så det var på tide med et gjensyn. Skikkelig godserie synes nå jeg. :) Joda, den var god den, men kanskje litt for mild for min smak. Kan absolutt anbefale den videre.

Ta deg 2 øl Gypsy.

Og jeg som trodde at vi kunne bli kjørester!

NMen var det flaske eller boks du drakk? Flaske er sånn ca, 5000 ganger bedre enn boks. Er ikke tull. Synes Newcastle Brown Ale var helt suverent på boks, men ble slått i bakken når jeg smakte flaske. Gud så deilig!

Hmm.. Var på boks jeg drakk den. Kanskje den fortjener en sjanse til på flaske. Vet ikke om jeg har sett det før da. Men ser jeg det så kjøper jeg det. :)

Lenke til kommentar

Do it. Hva har du av god mat? Jeg er sånn som får skikkelig dilla på lage god mat når jeg har drukket. Kunne tenkt meg å lage helstekt indrefilet av svin med fløtegratinerte poteter og smørstekt champignon akkurat nå. Men jeg har ingenting av det jeg trenger.

I will, tenker jeg en Ravioli m/ kyllingkjøttdeig i totmatsaus og litt revet ost på toppen. Sammen med noen kalde Miller blir det nok bra.

Lenke til kommentar
Hmm.. Var på boks jeg drakk den. Kanskje den fortjener en sjanse til på flaske. Vet ikke om jeg har sett det før da. Men ser jeg det så kjøper jeg det. :)

Jeg pleier ALLTID og handle øl på boks, men når det kommer til Newcastle Brown Ale så er det kun flaske som gjelder, selv om boks også er grisegodt. Men det kan ikke sammenlignes. Newcastle Brown Ale handles KUN på flaske. Er og få kjøpt på Meny, har jeg sett. Selv handler jeg det i Sverige.

Lenke til kommentar

Jeg pleier ALLTID og handle øl på boks, men når det kommer til Newcastle Brown Ale så er det kun flaske som gjelder, selv om boks også er grisegodt. Men det kan ikke sammenlignes. Newcastle Brown Ale handles KUN på flaske. Er og få kjøpt på Meny, har jeg sett. Selv handler jeg det i Sverige.

Vel, sånn helt tilfeldigvis så skal jeg på fisketur med noen kamerater til Sverige, neste helg. Skal prøve der. ;)

Lenke til kommentar

Friends er så jævlig dølt. Greit nok, to av karakterne var bra, alt annet var dølt som faen. Men unntak av Pheobie som glimtet til eng ang i blant. Ellers, dritt.

Phoebe er den eneste karakteren jeg synes de kunne greid seg uten. :tease:

I got 25 minutes to go. :love:

og Highway patrolman. Eller One piece at a time

Usikker på om jeg har fått med meg de. *Sjekke ut* Ellers så er det alltid stemning over A boy named Sue.

Lenke til kommentar

Usikker på om jeg har fått med meg de. *Sjekke ut* Ellers så er det alltid stemning over A boy named Sue.

Boy named sue er alltid en høydare.

Hører du noe på Kris btw? Han har mange gode tekster. Pilgrim chapter 33, Just the other side of nowhere, best of all possible worlds, jody and the kid, Darbys castle, caseys last ride, junkie and the juicehead minus me, duvaliers dream, blame it on the stones, come sundown, loving her, me and bobby mcgee, sunday morning coming down, the law is for protection of the people. Bare for å nevne noen av de essensielle.

Lenke til kommentar

Friends er så jævlig dølt. Greit nok, to av karakterne var bra, alt annet var dølt som faen. Men unntak av Pheobie som glimtet til eng ang i blant. Ellers, dritt.

I alle dager, Phoebie var jo bare grusomt irriterende.

Korrekt rangering:

1. Chandler

2. Ross

3. Joey s1-s7

4. Monica

5. Rachel

6. Joey s8-s10

--------------

87. Phoebe

Endret av Lord Britishface
Lenke til kommentar
Gjest