Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Hun uttalte aldri noen andre krav enn at det ikke skulle regne.

Det hadde vært hyggelig å være foruten krig der jeg eventuelt skulle bo, jo.

Så da vet du det. :)

Lenke til kommentar

bandidos og hells angels er faiø\l, jeg kjenner mange folk som er 9000x ganger værre. Bring it on, morrapuler.

Sier du det?

Hold de neste fem postene dine uten skrivefeil. Eller så kan du plutselig oppleve at brukeren din får 6 timer pause bare fordi jeg mener du trenger det.

:devil:

;)

Jeg kan skrive korrekt om jeg vil. Tror du meg ikke? Okey, det er vanskelig, but anyhow.

SPIDERMAN! :D

Lenke til kommentar

Da kan du jo prøve å ringe min pappa. Da får du både Hells Angels og Bandidos etter deg. Koselig fyr med andre ord :nei:

HA får jeg ikke etter meg. Til det kjenner jeg for mange der. Bandidos... Vel, enste bikermiljøet jeg har vært sånn nogenlunde inne i er HA så hos Bandidos har jeg ikke noe jeg skulle sagt. :p
Lenke til kommentar

Da kan du jo prøve å ringe min pappa. Da får du både Hells Angels og Bandidos etter deg. Koselig fyr med andre ord :nei:

HA får jeg ikke etter meg. Til det kjenner jeg for mange der. Bandidos... Vel, enste bikermiljøet jeg har vært sånn nogenlunde inne i er HA så hos Bandidos har jeg ikke noe jeg skulle sagt. :p

Oppskrytt uansett. HA etc har ikke en dritt å si. Til og med

TIL OG MED

jeg har noe å si hvordan de oppfører seg,

. Tomme trussler med andre ord.

Lenke til kommentar

Jeg kan skrive korrekt om jeg vil. Tror du meg ikke? Okey, det er vanskelig, but anyhow.

SPIDERMAN! :D

Jeg var ikke 100% seriøs, men gjør gjerne en innsats for å skrive riktig. Det blir slitsomt med de kryptiske meldingene.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...