""" Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Ja. Han sa jeg skulle poste denne låta: http://www.youtube.com/watch?v=f-Ze9IldfvU&ob=av2e Sånn, done. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Noen som greier å tyde den der? Ja? Men så har jeg noen av oss lang erfaring med å tyde slike innlegg fra den kanten 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Noen som greier å tyde den der? jeg uhsuker ii,e Okey, jeg er ikkeså full. Tenkte å få litt liv her. Oppdrag fullført. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hun uttalte aldri noen andre krav enn at det ikke skulle regne. Det hadde vært hyggelig å være foruten krig der jeg eventuelt skulle bo, jo. Så da vet du det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Noen som greier å tyde den der? Bare la han være. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 selføfklgieolig det ieeje r lol, lkdi uansett Logg av, kevin. Postene dine blir mer og mer kryptiske. Ta deg en blås og finn senga. Husk minst 1-1,5 liter vann og gjerne noen allergitabletter før du sovner. Sier du det? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Haha. Å snakke med fattern når jeg er full er like lol hver gang. Da kan du jo prøve å ringe min pappa. Da får du både Hells Angels og Bandidos etter deg. Koselig fyr med andre ord Endret 5. august 2011 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Okey, jeg er full l4r5. Men jeg kan faktisk enda skrive grammatisk korekt ###modedit: stygt språk fjernet### Endret 5. august 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Okey, jeg er full l4r5. Men jeg kan faktisk enda skrive grammatisk korekt FAIL!!! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 . Du må slutte å spamme. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Okey, jeg er full l4r5. Men jeg kan faktisk enda skrive grammatisk korekt FAIL!!! what do you think my purpose was? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Sier du det? Hold de neste fem postene dine uten skrivefeil. Eller så kan du plutselig oppleve at brukeren din får 6 timer pause bare fordi jeg mener du trenger det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 bandidos og hells angels er faiø\l, jeg kjenner mange folk som er 9000x ganger værre. Bring it on, morrapuler. Sier du det? Hold de neste fem postene dine uten skrivefeil. Eller så kan du plutselig oppleve at brukeren din får 6 timer pause bare fordi jeg mener du trenger det. Jeg kan skrive korrekt om jeg vil. Tror du meg ikke? Okey, det er vanskelig, but anyhow. SPIDERMAN! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Da kan du jo prøve å ringe min pappa. Da får du både Hells Angels og Bandidos etter deg. Koselig fyr med andre ord HA får jeg ikke etter meg. Til det kjenner jeg for mange der. Bandidos... Vel, enste bikermiljøet jeg har vært sånn nogenlunde inne i er HA så hos Bandidos har jeg ikke noe jeg skulle sagt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Bare ikke si noe til Mushi, da blir jeg flau. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 bandidos og hells angels er faiø\l, jeg kjenner mange folk som er over 9000x ganger værre. Bring it on, morrapuler. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Da kan du jo prøve å ringe min pappa. Da får du både Hells Angels og Bandidos etter deg. Koselig fyr med andre ord HA får jeg ikke etter meg. Til det kjenner jeg for mange der. Bandidos... Vel, enste bikermiljøet jeg har vært sånn nogenlunde inne i er HA så hos Bandidos har jeg ikke noe jeg skulle sagt. Oppskrytt uansett. HA etc har ikke en dritt å si. Til og med TIL OG MED jeg har noe å si hvordan de oppfører seg, . Tomme trussler med andre ord. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg kan skrive korrekt om jeg vil. Tror du meg ikke? Okey, det er vanskelig, but anyhow. SPIDERMAN! Jeg var ikke 100% seriøs, men gjør gjerne en innsats for å skrive riktig. Det blir slitsomt med de kryptiske meldingene. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Bundymann: Tror du har misforstått litt. Sist jeg snakket med min far skulle han sende Hells Angels og Bandidos etter meg. Vet jo at det bare er BS. Han er bare en stakkars alkis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg