Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva nerder du da? :p

Nå nerder jeg forum. I går overklokka jeg maskina til dama. Resten av uka har gått med til Battlefield Bad Company 2.

Jeg brukte også mye Winamp før, men så døde HDD'en min med 20k låter på - selvsagt min egen feil som ikke hadde backup, men.

facepalm.jpg

Husk backup. Alltid.

Lenke til kommentar

Jeg brukte også mye Winamp før, men så døde HDD'en min med 20k låter på - selvsagt min egen feil som ikke hadde backup, men.

Da HDD-en min med 80k låter døde, betalte jeg Reconsult AS for å gjenopprette 99% av sangene. Kosta meg vel 7000 kr eller så. Verdt det.

De senere tiders HDD-kræsj og uheldige formateringer, har jeg klart å fikse selv. Takke faen for det.

Og har backup av noen og nitti prosent av musikken, men den HDD-en er buggy, så må kjøpe meg en ny en når jeg får jobb føler jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Nå nerder jeg forum. I går overklokka jeg maskina til dama. Resten av uka har gått med til Battlefield Bad Company 2.

Det er mye morsommere å være ute. :yes:

Lenke til kommentar

WinAmp er awesome, i alle fall for meg som har store kvanta av musikk lokalt og foretrekker det over WiMP / Spotify.

Men ellers bruker jeg kun WiMP, da jeg gav opp Spotify for lenge siden.

Kjøper så og si all musikken min fra WiMP. :love:

Med CLASSIC skin. Det har jeg brukt siden 90-tallet.

Så klart.

Det nye er bare pes.

Jeg har for øvrig betaen av WinAmp 2.95 installert som jeg bruker sammen med nyeste versjon. Den har fulgt med meg siden den kom ut i gudene vet når.

Lurer på om jeg ikke har install-filene til WinAmp 1.3 elns også. :p

WinAmp er awesome, i alle fall for meg som har store kvanta av musikk lokalt og foretrekker det over WiMP / Spotify.

Men ellers bruker jeg kun WiMP, da jeg gav opp Spotify for lenge siden.

Kjøper så og si all musikken min fra WiMP. :love:

Fordelen med WiMP er jo at de har et bredere utvalg av norsk musikk. Men Spotify er mye raskere, og derfor har jeg begge deler.

WiMP og Spotify Premium. :wee:

I told you

Lenke til kommentar

Da HDD-en min med 80k låter døde, betalte jeg Reconsult AS for å gjenopprette 99% av sangene. Kosta meg vel 7000 kr eller så. Verdt det.

Det hadde faktisk jeg gjort også, er umulig å få tak i alt en gang til. Uvurderlig samling.

De senere tiders HDD-kræsj og uheldige formateringer, har jeg klart å fikse selv. Takke faen for det.

Og har backup av noen og nitti prosent av musikken, men den HDD-en er buggy, så må kjøpe meg en ny en når jeg får jobb føler jeg.

Jeg kjøpte meg akkurat en ny disk for å holde på alle seriene mine.

Heldigvis har jeg ikke hatt noen flere HDD kræsj siden den ene gangen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...