Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Da nerder du feil. Finn noe å overklokke. Hva nerder du da? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg brukte også mye Winamp før, men så døde HDD'en min med 20k låter på - selvsagt min egen feil som ikke hadde backup, men. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hva nerder du da? Du kan nerde meg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hva nerder du da? Nå nerder jeg forum. I går overklokka jeg maskina til dama. Resten av uka har gått med til Battlefield Bad Company 2. Jeg brukte også mye Winamp før, men så døde HDD'en min med 20k låter på - selvsagt min egen feil som ikke hadde backup, men. facepalm.jpg Husk backup. Alltid. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg brukte også mye Winamp før, men så døde HDD'en min med 20k låter på - selvsagt min egen feil som ikke hadde backup, men. Da HDD-en min med 80k låter døde, betalte jeg Reconsult AS for å gjenopprette 99% av sangene. Kosta meg vel 7000 kr eller så. Verdt det. De senere tiders HDD-kræsj og uheldige formateringer, har jeg klart å fikse selv. Takke faen for det. Og har backup av noen og nitti prosent av musikken, men den HDD-en er buggy, så må kjøpe meg en ny en når jeg får jobb føler jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Nå nerder jeg forum. I går overklokka jeg maskina til dama. Resten av uka har gått med til Battlefield Bad Company 2. Det er mye morsommere å være ute. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Sjokoldemelk eller ikke sjokolademelk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Sjokoldemelk eller ikke sjokolademelk? Har du ikke noe annet alternativ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Sjokoldemelk eller ikke sjokolademelk? Så lenge "sjokolademelk" betyr Bailys har du min velsignelse. Det er mye morsommere å være ute. For mye folk ute. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 WinAmp er awesome, i alle fall for meg som har store kvanta av musikk lokalt og foretrekker det over WiMP / Spotify. Men ellers bruker jeg kun WiMP, da jeg gav opp Spotify for lenge siden. Kjøper så og si all musikken min fra WiMP. Med CLASSIC skin. Det har jeg brukt siden 90-tallet. Så klart. Det nye er bare pes. Jeg har for øvrig betaen av WinAmp 2.95 installert som jeg bruker sammen med nyeste versjon. Den har fulgt med meg siden den kom ut i gudene vet når. Lurer på om jeg ikke har install-filene til WinAmp 1.3 elns også. WinAmp er awesome, i alle fall for meg som har store kvanta av musikk lokalt og foretrekker det over WiMP / Spotify. Men ellers bruker jeg kun WiMP, da jeg gav opp Spotify for lenge siden. Kjøper så og si all musikken min fra WiMP. Fordelen med WiMP er jo at de har et bredere utvalg av norsk musikk. Men Spotify er mye raskere, og derfor har jeg begge deler. WiMP og Spotify Premium. Jeg brukte også mye Winamp før, men så døde HDD'en min med 20k låter på - selvsagt min egen feil som ikke hadde backup, men. I told you Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Sjokoldemelk eller ikke sjokolademelk? Så lenge "sjokolademelk" betyr Bailys har du min velsignelse. Jeg kan late som..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 For mye folk ute. Kommer an på hvor du befinner deg. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Da HDD-en min med 80k låter døde, betalte jeg Reconsult AS for å gjenopprette 99% av sangene. Kosta meg vel 7000 kr eller så. Verdt det. Det hadde faktisk jeg gjort også, er umulig å få tak i alt en gang til. Uvurderlig samling. De senere tiders HDD-kræsj og uheldige formateringer, har jeg klart å fikse selv. Takke faen for det. Og har backup av noen og nitti prosent av musikken, men den HDD-en er buggy, så må kjøpe meg en ny en når jeg får jobb føler jeg. Jeg kjøpte meg akkurat en ny disk for å holde på alle seriene mine. Heldigvis har jeg ikke hatt noen flere HDD kræsj siden den ene gangen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Kommer an på hvor du befinner deg. Sant det. Jeg kunne gått ned til andedammen her nede med en sixpack og laptopen og nerdet derfra via 3g. Jeg kan late som..? Ha litt HB oppi så har du fattigmannsbailys. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Ugh, fattigmanns bailys er bare forferdelig Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Ha litt HB oppi så har du fattigmannsbailys. Nei til sjokomelk, med andre ord. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Ugh, fattigmanns bailys er bare forferdelig Da kan man ta HB og Nyco. Det er fattigmannschampagne. Man må drikke den mens den bruser. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg må si jeg foretrekker en tur innom polet og være litt rikmann i stedet altså. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) JEG FORETRKKER 96% BITCHES fy faeh jeg er fu..l skal ned til besteforeldra mine nå så%43 Endret 5. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg bare blacker ut på 96% så jeg holder meg til andre ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg