Datasmurf Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Ooh. Forsterkeren min har vært inne på reparasjon fordi den ikke fungerte. Henta den for et par timer siden. Skulle virkelig ønske at jeg hadde bananplugger. Da hadde jeg fått kobla i høyttalerene raskere. Jeg vil sette på "Discovery"-vinylen min og dundre Daft Punk / få eargasm på eargasm ... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Ooh. Forsterkeren min har vært inne på reparasjon fordi den ikke fungerte. Henta den for et par timer siden. Skulle virkelig ønske at jeg hadde bananplugger. Da hadde jeg fått kobla i høyttalerene raskere. Jeg vil sette på "Discovery"-vinylen min og dundre Daft Punk / få eargasm på eargasm ... Vet du hbva? Grunnen til at du trengte rep, var garantert på grunn av glass sikringer.... hilsen audiofil. funket ikke ene utgangen eller begge? eller strømmen? eller frontpanalet? sikringer! Endret 5. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 OMG OMG OMG OMG OMG OMG e-type, elska dem når jeg var liten tass på 90 tallet Tusen takk l4r5, you made my evening,. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Tusen takk l4r5, you made my evening,. NP. Det er mimrelista mi. Kan gjøre sånn at du kan legge til hvis du synes det mangler noe. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Tusen takk l4r5, you made my evening,. NP. Det er mimrelista mi. Kan gjøre sånn at du kan legge til hvis du synes det mangler noe. Mye er dekket, hvis du ikke har faithless, GO GO GO eller daftpunk etc etc, i can go on forever Endret 5. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Insomnia er nå lagt til. Den lange versjonen selvsagt Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Insomnia er nå lagt til. Den lange versjonen selvsagt Good boy, fikk tak i noe koka kola på boks Merker du noen forskjell? all den koffeinen gjør meg hyper as fuck. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Insomnia er nå lagt til. Den lange versjonen selvsagt Jeg er lat, men link til denne listen? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Insomnia er nå lagt til. Den lange versjonen selvsagt Jeg er lat, men link til denne listen? http://open.spotify.com/user/l4r5man/playlist/73wW3vkFj4m2DmsDEf6kUj Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Ooh. Forsterkeren min har vært inne på reparasjon fordi den ikke fungerte. Henta den for et par timer siden. Skulle virkelig ønske at jeg hadde bananplugger. Da hadde jeg fått kobla i høyttalerene raskere. Jeg vil sette på "Discovery"-vinylen min og dundre Daft Punk / få eargasm på eargasm ... Vet du hbva? Grunnen til at du trengte rep, var garantert på grunn av glass sikringer.... hilsen audiofil. funket ikke ene utgangen eller begge? eller strømmen? eller frontpanalet? sikringer! Det skurret når jeg koblet til lydkilder, og jeg måtte ha volumet svært høyt for å i det hele tatt få lyd. Testa med andre forsterkere, andre kabler og andre høyttalere. Det samme med andre kabler og høyttalere. Helt fint med ny forsterker. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Insomnia er nå lagt til. Den lange versjonen selvsagt Jeg er lat, men link til denne listen? Du fikk svar av bundy. Legg gjerne til sanger om du ser noe essensielt 90-talls som mangler Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg så det, akkurat nå bare mimrer jeg med lista. Skal gjøre en innsats om jeg skulle komme over noe. Takk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Insomnia er nå lagt til. Den lange versjonen selvsagt Jeg er lat, men link til denne listen? Du fikk svar av bundy. Legg gjerne til sanger om du ser noe essensielt 90-talls som mangler OMG! Scatman ofc Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 OMG! Scatman ofc La til to fra han nå. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Even my momma think there is something wrong Endret 5. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10097222 Spilte isbjørnen WoW eller Call of Duty tror dere? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10097222 Spilte isbjørnen WoW eller Call of Duty tror dere? WoW det var på nyhetene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Tror også bjørnen spilte WoW, og er irritert på alle questene om å drepe 10/10 bears. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10097222 Spilte isbjørnen WoW eller Call of Duty tror dere? Det siste jeg hørte var at isbjørnen har skrevet manifest inspirert av virginia tech-fyren. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Tror også bjørnen spilte WoW, og er irritert på alle questene om å drepe 10/10 bears. you didn't get the reference Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg