Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ooh.

Forsterkeren min har vært inne på reparasjon fordi den ikke fungerte. Henta den for et par timer siden. Skulle virkelig ønske at jeg hadde bananplugger. Da hadde jeg fått kobla i høyttalerene raskere. Jeg vil sette på "Discovery"-vinylen min og dundre Daft Punk / få eargasm på eargasm ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ooh.

Forsterkeren min har vært inne på reparasjon fordi den ikke fungerte. Henta den for et par timer siden. Skulle virkelig ønske at jeg hadde bananplugger. Da hadde jeg fått kobla i høyttalerene raskere. Jeg vil sette på "Discovery"-vinylen min og dundre Daft Punk / få eargasm på eargasm ...

Vet du hbva? Grunnen til at du trengte rep, var garantert på grunn av glass sikringer.... hilsen audiofil.

funket ikke ene utgangen eller begge? eller strømmen? eller frontpanalet? sikringer!

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Ooh.

Vet du hbva? Grunnen til at du trengte rep, var garantert på grunn av glass sikringer.... hilsen audiofil.

funket ikke ene utgangen eller begge? eller strømmen? eller frontpanalet? sikringer!

Det skurret når jeg koblet til lydkilder, og jeg måtte ha volumet svært høyt for å i det hele tatt få lyd.

Testa med andre forsterkere, andre kabler og andre høyttalere. Det samme med andre kabler og høyttalere. Helt fint med ny forsterker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...