Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

90's for the fucking WIN!

http://www.youtube.com/ watch?v=s9MszVE7aR4

Lurer på om jeg skifte over fra winamp til spotify og sette på 90's lista mii stedet.

Til ære for deg, alså før du ble et rasshøl. Nærmere spesifikk, de gamle samtalene jeg du og mushi hadde, så skal denna spilles på fullt. Sånn at alle som bor her hører den (min 500 meter unna)

Shikaru, hadde du skjønt hvor signaturen min kommer fra..

Uansett, jeg er ikke noe now this is a story all about how my life got turned upside down

Shall i /DNFK/ ?

Ofc. Sett inn B23 med den heftigste turboen og intercooler du får tak i. Samt anlegg du må ha vinduene åpne for å bruke (for at de ikke skal knuse)

Jeg vil ha 4 stk jackhammers :dribble:

bundy er 80% troll sant? det har jeg alltid trudd.

Moar like 20-30%.

Okey, det var skjønt.

Jeg trekker tilbake "rasshøl" uttalelsen min :)

Lenke til kommentar

Til ære for deg, alså før du ble et rasshøl. Nærmere spesifikk, de gamle samtalene jeg du og mushi hadde, så skal denna spilles på fullt. Sånn at alle som bor her hører den (min 500 meter unna)

Til mitt forsvar så tror jeg at jeg er den snilleste av moddisene. Prøver å ikke være for nazi.
Lenke til kommentar

Til mitt forsvar så tror jeg at jeg er den snilleste av moddisene. Prøver å ikke være for nazi.

Se edit :love:

Prøver å ikke være for nazi.

Lurer på hvorfor jeg ikke har blitt mod?!?!?!?!?!?!?!?!

Lenke til kommentar

bundy er 80% troll sant? det har jeg alltid trudd.

Moar like 20-30%.

Okey, det var skjønt.

Men det er jo sant da. Du troller ikke mye mer enn meg.

Lurer på hvorfor jeg ikke har blitt mod?!?!?!?!?!?!?!?!

Jeg holdt på å dette av stolen når jeg fikk tilbudet.
Lenke til kommentar

Vengaboys. Aye! Kjenner det er på tide med no' Vengaboys her og.

Så dem i en park i Amsterdam i fjor. Var awesome. :D

Nice! Hæres faen meg konge ut. Digger hvordan hu dama, som egentlig er grisestygg, er grisedeilig. Snåle greier. :love:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skremmende nok, ja.

LarsP, Steffy og Glint har ikke oppretta flere hat-tråder mot meg for at jeg spammer RPP de siste åra heller. :p

Husker du når jeg hadde flest poster? Og alikavel 430% ban :p (youre welcome to check my logs l4r5)

Og unnslippet permban ca 4-5 ganger. Og fått 7-8 temp bans.

Hadde noen venner i styret, det hjalp på, men uansett. Jeg tviler på NOEN har like mye historie som meg på akkurat det feltet.

omg, pump up the jam, technotronics har jeg lett etter!

takk l4r5!! :love:

Lenke til kommentar

Her går det i Ferry Corsten med Punk :D

Punk of daftfunk / daftpunk elns er elsk.

Jeg tr9oller ikke mer enn deg? Jeg troller bare mer subtilt, slik at folk tror på det.

Hvorfor tror dy at jeg trolla når jeg sa du skulle ønske deg Big Buddha Blue Cheese forresten?

Fordi du er l4r5 ofc

Kjenner jeg gleder meg til å få koblet opp forsterkeren igjen. Håper den fungerer denne gangen. :p

Jeg har ALT av glassikreringer, si ifra om du trenger, men det gjelder bare deg.. (sandsikringer(med sand), spiral sikringer etc etc), sånne som blir brukt til MR apparat, stjal det fra lier mentalsjukehus :p )

funker utmerket på forsterkere, har tatt opptil 100spenn for en av dem, jeg har 700 stk, av ALLE typer som fantes :D

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...