Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zaroos: I stedet for at vi spammer ned to tråder synkront, kan ikke jeg bare få msnen din? =D

 

Syntes egentlig av naturlige årsaker at jeg burde få MSNen til dere begge, men det er sånn jeg ser på det hele da.. :whistle:

 

Ellers hva skjer? Jo, jeg er våken igjen, fikk ikke sove for alt i verden.. noen andre som er oppe da? Eller er jeg "all alone" på DNFK? :cry:

Lenke til kommentar
eplefe[at]tard.no er adressen min, Cosmo. Bare legg meg til.

 

Mhm, legger deg til nå, også må jeg smiske med deg for å få Zaroos sin også.. hvordan skal jeg så klare det? Noen hint til..? ;P (Bortsett fra å kjøpe svart sexy dameundertøy, studentøkonomien viser sin hemningsløse vrede over meg for tiden.. xD)

Lenke til kommentar
eplefe[at]tard.no er adressen min, Cosmo. Bare legg meg til.

 

Mhm, legger deg til nå, også må jeg smiske med deg for å få Zaroos sin også.. hvordan skal jeg så klare det? Noen hint til..? ;P (Bortsett fra å kjøpe svart sexy dameundertøy, studentøkonomien viser sin hemningsløse vrede over meg for tiden.. xD)

Du får den med en gang jeg godtar deg, du. :p

ingen grunn til smisk, jeg er opptatt med å se på en kompis sove uansett. Søteste. :love:

Lenke til kommentar
eplefe[at]tard.no er adressen min, Cosmo. Bare legg meg til.

 

Mhm, legger deg til nå, også må jeg smiske med deg for å få Zaroos sin også.. hvordan skal jeg så klare det? Noen hint til..? ;P (Bortsett fra å kjøpe svart sexy dameundertøy, studentøkonomien viser sin hemningsløse vrede over meg for tiden.. xD)

Du får den med en gang jeg godtar deg, du. :p

ingen grunn til smisk, jeg er opptatt med å se på en kompis sove uansett. Søteste. :love:

 

Se på en kompis sove? Hørtes da merkelig ut.. ;P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...