Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Vet du hva, tenkte faktisk å si det samme. Men jeg gadd ikke sende pm. snakker vi lat og trøtt el??? :!:Skal legge meg nå.. men jeg sender deg den, og godtar deg i morgen. Aight. Sov søtt da Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 U2 (dette må være første gang jeg bruker u2 som forkortelse.hehe). Nei, du skulle vel døgne? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 U2 (dette må være første gang jeg bruker u2 som forkortelse.hehe). Nei, du skulle vel døgne? Jeg skal prøve å få meg litt søvn. Sånn egentlig. Fire timer holder vel? Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Zaroos: I stedet for at vi spammer ned to tråder synkront, kan ikke jeg bare få msnen din? =D Syntes egentlig av naturlige årsaker at jeg burde få MSNen til dere begge, men det er sånn jeg ser på det hele da.. Ellers hva skjer? Jo, jeg er våken igjen, fikk ikke sove for alt i verden.. noen andre som er oppe da? Eller er jeg "all alone" på DNFK? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 :!: Du får smiske med Eplefe om å få min, jeg orker ikke å sende pm. hoho. logging åff! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 eplefe[at]tard.no er adressen min, Cosmo. Bare legg meg til. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 :!: Du får smiske med Eplefe om å få min, jeg orker ikke å sende pm. hoho. logging åff! Smiske med Eplefe, ja? Skal vel være mulig det. Sov godt, Zaroos. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg vet en mye enklere måte å skaffe MSN til zaroos på! Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 eplefe[at]tard.no er adressen min, Cosmo. Bare legg meg til. Mhm, legger deg til nå, også må jeg smiske med deg for å få Zaroos sin også.. hvordan skal jeg så klare det? Noen hint til..? ;P (Bortsett fra å kjøpe svart sexy dameundertøy, studentøkonomien viser sin hemningsløse vrede over meg for tiden.. xD) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 eplefe[at]tard.no er adressen min, Cosmo. Bare legg meg til. Mhm, legger deg til nå, også må jeg smiske med deg for å få Zaroos sin også.. hvordan skal jeg så klare det? Noen hint til..? ;P (Bortsett fra å kjøpe svart sexy dameundertøy, studentøkonomien viser sin hemningsløse vrede over meg for tiden.. xD) Du får den med en gang jeg godtar deg, du. ingen grunn til smisk, jeg er opptatt med å se på en kompis sove uansett. Søteste. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 psst! Sjekk profilen hennes.. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 eplefe[at]tard.no er adressen min, Cosmo. Bare legg meg til. Mhm, legger deg til nå, også må jeg smiske med deg for å få Zaroos sin også.. hvordan skal jeg så klare det? Noen hint til..? ;P (Bortsett fra å kjøpe svart sexy dameundertøy, studentøkonomien viser sin hemningsløse vrede over meg for tiden.. xD) Du får den med en gang jeg godtar deg, du. ingen grunn til smisk, jeg er opptatt med å se på en kompis sove uansett. Søteste. Se på en kompis sove? Hørtes da merkelig ut.. ;P Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Kjedelig kveld dette..... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg har det kjekt, jeg. Sitter og ser på en kompis sove. Litt creepy og stalker-ish, men jeg satser på at han syntes det er søtt. xD Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Noen som har noe forslag til behagelig sove musikk jeg kan høre på? Klarer ikke sove. Har allerede prøvd klassikere som Enya, Enigma, Whitney Houston/Mariah Carey/Jessica Simpsons ballader osv.. har prøvd Vangelis.. har prøvd Jean-Michelle Jarre.. prøvd Era.. prøvde Tupac.. meh.. hjeeeeelp! ;P Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Skru av musikken. Eller sett på Rammstein - Ohne dich Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Skru av musikken. Eller sett på Rammstein - Ohne dich Nei takler ikke å ikke ha musikk, blir altfor stille, da begynner jeg bare tenke på alt fra jenter til universet.. ender som regel opp med utrolig mange ubesvarte spørsmål.. ;P Og Rammstein er bra det, men tror ikke helt jeg får sove til det.. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Ka-ching! 100 non-off-topic-posts.. ;P Natta (igjen..) folkens! (de som fortsatt er oppe.. om det er noen..) Skal prøve å sove igjen nå.. ;P Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jack Johnson er min favoritt sove musikk, funker alltid. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Natta Kosmo og dere andre troll Endret 28. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg