Bytex Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Finnes det en cider som smaker friskt, ikke som å drikke sukkerlake med jordbær/pæresmak? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Finnes det en cider som smaker friskt, ikke som å drikke sukkerlake med jordbær/pæresmak? Da er det beste å lage sin egen. Men dama er som dere og kan stort sett ikke fordra cider og hu har funnet ut at Sommersby går an. Spesielt light-versjonen. Endret 5. august 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg er mann nok til å gå en times tur i pøsregn, så jeg takler vel en sommersby light uten å bli homo, tror jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg liker de tørre ciderene. De er herlige. Drikker kun eple- og pærecider vel og merke. Det andre skvipet holder jeg meg unna, og jeg drikker det kun når det ikke er Hansa eller utenlandsk øl å få i baren, det kun er tysk vin og de ikke har alkohol over 21,9%. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg er mann nok til å gå en times tur i pøsregn, så jeg takler vel en sommersby light uten å bli homo, tror jeg. wouldn't count on it. Inviter meg først, da. Imma make u a man Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Så drikker jeg cider, går det helst i Sommersby. Før drakk jeg ikke annet enn Halmstad, men det blir for søtt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg er mann nok til å gå en times tur i pøsregn, så jeg takler vel en sommersby light uten å bli homo, tror jeg. Altså "light" henspiller på sukkerinnholdet. Ikke alkoinnholdet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 *plugge ørepropper i ørene selv om anlegget spiller for fullt* orker ikke ødelegge hørselen, enda mer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hørsel? Aldri hørt om. *dundre DJ Mangoo, DJ Mystik, DJ Quiksilver og 2 Unlimited for alle penga* Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=kk4DqeFp5hU Jeg blir aldri lei! Herregud så jævlig fett! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Please, på sesjonen så fant de ut jeg hadde 47% nedsatt hørsel Mye anleggwh0ring much? litt irriterende at alt detter ned fra hyller og skap på kjøkkenet og spesielt her i rommet. For ikke å snakke om i resten av svære huset Har mista musa på gulvet 15 ganger... er litt gult hvordan spriten i glassen søler og hopper som gal, og anlegget står 20 meter unna. Endret 5. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Oooooh! Jeg har Milk Inc i mp3-mappa jooo! *vrenge opp lyden og mimre* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Oooooh! Jeg har Milk Inc i mp3-mappa jooo! *vrenge opp lyden og mimre* Kelis - milkshake blir å spille snart Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Milk inc fikk meg til å komme på at jeg har Lasgo også et eller annet sted. Faen, så mye gammel festmusikk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Milk inc fikk meg til å komme på at jeg har Lasgo også et eller annet sted. Faen, så mye gammel festmusikk. 90's for the fucking WIN! http://www.youtube.com/watch?v=s9MszVE7aR4 Daft punk - around the world Endret 5. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg lurer på hvorfor Milk Inc spiller på en pub i Drammen et par ganger i året. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg lurer på hvorfor Milk Inc spiller på en pub i Drammen et par ganger i året. oooh, du er spydig i kveld. let's make out Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg er på La Bouche og La Cream nå. ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg lurer på hvorfor Milk Inc spiller på en pub i Drammen et par ganger i året. Antagelig fordi det er harry rånemusikk. Men jeg har vært en harry råner en gang i tida.Do not hide your harryness. Flaunt it and be proud of it! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg lurer på hvorfor Milk Inc spiller på en pub i Drammen et par ganger i året. Antagelig fordi det er harry rånemusikk. Men jeg har vært en harry råner en gang i tida.Do not hide your harryness. Flaunt it and be proud of it! Vurderer å kjøpe meg volvo 240 (får den for 3k, men har nok penger til suzuki gxrs 1000 hvis jegvil) Men så bor jeg i nord også. Så må ha bil i tillegg. Når jeg får fingern ut av ræva, og får kjøpt tung sykkel, da skal jeg stalke kim spartacus og herr brun Shall i /DNFK/ ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg