Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Forresten... Jeg venter med romen til jeg har spist frokost. BRB. Finne en boks tunfisk.

Jeg foreslår at du fukter tamponger i rom og dytter under forhuden, pluss en i rompa.

Det var et av de svarene både jeg og de kjerringene i samlivsdelen ville oversett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og da var man i bardufoss. lite som skjer her også gitt.

Her skjer det nesten aldri noe. Man sitter nå bare her å ser på at gresset vokser :p

Der er noe band greier på Målselv fossen i helga da.

Hva faen, bor du der?!

Are you the town drunk? :fun:

Jeg og du skal ha drikke konkuransse en gang, bitch

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Tok ikke sjansen på rom likevel i dag. Siden jeg nesten ikke har spist i dag så er det ikke helt verdens beste ide å hoppe rett på spriten. Så jeg gikk og kjøpte meg fire cider for en gangs skyld. Øl frista ikke.

Bra unnskyldning.

Det er viktig å ha en unnskyldning.
Lenke til kommentar

Tok ikke sjansen på rom likevel i dag. Siden jeg nesten ikke har spist i dag så er det ikke helt verdens beste ide å hoppe rett på spriten. Så jeg gikk og kjøpte meg fire cider for en gangs skyld. Øl frista ikke.

Bra unnskyldning.

Det er viktig å ha en unnskyldning.

Wtf, ikke øl?

men cider ?!

Lenke til kommentar

Wtf, ikke øl?

men cider ?!

Jeg hadde for en gangs skyld lyst på noe søtt. Og jeg er mann nok til å kunne drikke cider uten å føle at det er noe jeg bør dømmes for.

Jeg drikker det jeg har lyst på. Har jeg lyst på whisky (noe som egentlig er ganske ofte) så drikker jeg whisky om jeg har det. Har jeg lyst på øl drikker jeg øl. Har jeg lyst på tequila (og har tequila) drikker jeg tequila. Jeg gidder ikke innrette meg etter hva som er "tøft" å drikke. I dag hadde jeg lyst på cider.

Lenke til kommentar

Forskjellen er at han faktisk sier, du må bli både gal og gå på noen ville beroligende for å i det hele tenke den tanken :p

Takk, nå slapp jeg å forklare.

Jeg blir kvalm av cider, det er for søtt. Men nå er jeg 20 og har allerede ølmage(tynn som faen, men magen stikker ut alikavel, så kaller det ølvom), såe :ph34r:

edit: fuck u, slutt å redigere

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Jeg har prøvd å kjøpe cider fordi jeg ville ha noe søtt istedet for øl også..klarer knapt å få ned en hel boks, det er ALT for søtt.

Pussy, jeg har aldri kjøpt cider.

Bare bomma på fester etc, vært full, hatt lyst på mer, drukket 2 slurker, og kasta ølen og tenkt "fuck it"

edit: CIDERN!!!

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...