CasterAnd Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Hjelp meg! Jeg finner ikke loggut-knappen! Er hos en kamerat, og har egentlig aldri logget ut av diskusjon.no hjemme. Så, derfor har jeg da ingen "erfaring" med dette! svar godtas med takk! EDIT: Fant den... Endret 5. august 2011 av CasterAnd Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Og da var man i bardufoss. lite som skjer her også gitt. Her skjer det nesten aldri noe. Man sitter nå bare her å ser på at gresset vokser Der er noe band greier på Målselv fossen i helga da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Den er rett under brukernavnet ditt oppe til venstre. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Og da var man i bardufoss. lite som skjer her også gitt. Her skjer det nesten aldri noe. Man sitter nå bare her å ser på at gresset vokser Der er noe band greier på Målselv fossen i helga da. Her skjer det ihvertfall ingenting, her ser man på at kunstgresset vokser... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Da har man handlet inn en Newcastle Brown Ale som alle sier er så god. I tillegg har man en Kilkenny som jeg vet er god. Da blir det vel å finne en eller annen film å slappe av til. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Verdens beste øl! Fikk selv en sekser med Newcastle Brown Ale på flaske i går, og et brett Sofiero. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Newcastle Brown Ale er et alle tiders øl. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 I lol'd. Futurama S6E19 "I like turtles!" Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Vel, da ser man fram til NBAen. Antar jeg starter med den når maten er ferdig slik at ikke smaken blir påvirket av Kilkennyen. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Spis et knekkebrød imellom, det "restarter" smaksløkene. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hmm kult. Men jeg tar heller bare Newcastle Brown Ale'en først. Vet hvordan Kilkennyen smaker. Men neste gang jeg kjøper flere forskjellige typer så skal jeg gjøre det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Satan så mye gammel musikk man finner når man setter hele mp3-mappa på random. NP: Freddie Mercury - Living on my own <3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Forbandicum Drittum Værum! Akkurat når jeg bestemte meg for å rusle ut og få frisk luft, begynner det å PØSE ned med regn. Trenger å handle mat også Så her satt man med mobilen og nøklene i lomma og venter på oppholdsvær igjen..snerrr. Endret 5. august 2011 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg lurer på om det er en god ide å ta meg et lite glass rom. Hva sier DNFK? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hva sier DNFK? Dette vet du, Lars. Det blir alltid "ja" til alkohol her. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg lurer på om det er en god ide å ta meg et lite glass rom. Hva sier DNFK? http://www.youtube. com/watch?v=t6PThZSvj48 Megadeth - train of consequenses <3 Jeg ser rommen din, og høyner med 96% Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hva tror du vi sier? Vel, du vet hva jeg håper på. Bruker DNFK slik enkelte kjerringer bruker samlivsdelen: Poster et spørsmål og venter på det svaret jeg vil ha mens jeg overser andre svar. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hva tror du vi sier? Vel, du vet hva jeg håper på. Bruker DNFK slik enkelte kjerringer bruker samlivsdelen: Poster et spørsmål og venter på det svaret jeg vil ha mens jeg overser andre svar. Det er hva vi er her for. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg foreslår at du fukter tamponger i rom og dytter under forhuden, pluss en i rompa. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg