Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det vil være en klar forbedring fra tyggispopen og samtids-R&B-en hun hører på.

Å bytte ut pest med kolera er på ingen måte noen forbedring. Hva med å få henne hekta på noe ordentlig musikk? Porcupine Tree eller Blackfield (sideprosjektet til Steven Wilson) kan være et sted å begynne.
Lenke til kommentar

Jeg har funnet ut at det er umulig å "omvende" noens musikksmak ved å spille enkeltlåter du syns er dritkule.

Uansett hvor bra og flott og melodiøst du synes Rhapsody er, vil den andre bare rope SKRU AV DRITEN DET ER JO BARE SKRIKING OG BRÅK.

Lenke til kommentar

Det gjør hun allerede. Vel, ikke 15 timer, men mye.

Det vil være en klar forbedring fra tyggispopen og samtids-R&B-en hun hører på.

Å bytte ut pest med kolera er på ingen måte noen forbedring. Hva med å få henne hekta på noe ordentlig musikk? Porcupine Tree eller Blackfield (sideprosjektet til Steven Wilson) kan være et sted å begynne.

Små steg når vi snakker søss. Minstesøss liker allerede bra musikk.

Søss sjokkerte slekta da hu ikke visste hvem Supertramp var.

Lenke til kommentar

Norsk hiphop er genrelt ræva. Har Norge noen andre enn Warlocks og Tommy Tee som har vært virkelig bra? Kan ikke komme på noen andre.

Jeg vil argumentere for Pen Jakke og Klovner i Kamp. I alle fall de to første skivene.

Bra. Virker som om hun hører på bedre musikk enn deg. HØHØHØ! HØH! :whistle:

Du eier jo som kjent ikke musikksmak. :)

Lenke til kommentar

Vi er faktisk enige for en gangs skyld. Litt i alle fall.

Datasmurf: Synes både Pen Jakke og Klovner i Kamp suger massivt. Er liksom ikke noe takin' ova der, nei.

Faktisk den aller beste hiphop-låta fra Norge noensinne. Helt klart på top-10 hva hiphop angår. Rå låt!

Lenke til kommentar

Er vel noe av det beste norsk rap har produsert..

Denne mannen taler sannhet.

I en periode (sannsynligvis må jeg ha vært psykotisk på tidspunktet) hørte jeg faktisk en del på Paperboys også. Ikke spør meg hva som feilte meg.

Husker Warlocks var the shit på slutten av 90-tallet. Setter på Flashbacks av nostalgiske årsaker fra tid til annen. Minner meg om en enklere verden da man var ung og fum. Nå er jeg ikke like ung lenger.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...