L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 http://open.spotify.com/track/3RzmgG98XYWjmkemzicHMc Oooh. Denne sangen hadde jeg glemt. Nå blei jeg i humør til noe vikingmetal. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Lars likte ikke dine forslag. og laars er gud. nigga plz Jeg står for mine ord. Kev, du hakke snøring. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Skal vi ta vote kanskke? Ill het back to this figt when i come home. må kjøre nå Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Faen, hvorfor er akkurat den Deadmau5-sangen jeg vil høre ikke tilgjengelig på spotify? Og hvorfor har jeg ikke hørt på Deadmau5 før i går? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Folkens, hvis jeg ikek får søkt om studielån før studiestart, får jeg etterbetalt den utbetalingen jeg går glipp av? Finner ikke linjen jeg skal gå på hos lånekassen Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Folkens, hvis jeg ikek får søkt om studielån før studiestart, får jeg etterbetalt den utbetalingen jeg går glipp av? Ja. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Folkens, hvis jeg ikek får søkt om studielån før studiestart, får jeg etterbetalt den utbetalingen jeg går glipp av? Finner ikke linjen jeg skal gå på hos lånekassen Du får utbetalt like mye penger likevel. I fjor så fikk ikke dama penger før i begynnelsen av desember og da fikk hu hele utbetalinga for første halvår på en gang. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Høres bra ut, for finner ikke studieretningen min under skolen jeg skal gå på inne hos Lånekassen av en eller annen grunn Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 For mye dasking, for lite leting. Hør Strobe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Hør Strobe. Var den jeg ville høre, men fant den ikke på Spotify. Får vel leite på alternative kanaler. edit: Fant den, men den er utilgjengelig. Endret 5. august 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Utilgjengelig? Free? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Mamma, Mannen Gav Meg Gonore 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Utilgjengelig? Free? Nope. Premium. "The artist/label has chosen to make this track unavailable." får jeg opp . Vet du forresten om noen gode remixer av den? Ser for meg den hadde blitt enda bedre om den tok litt mer av. Og den kunne hatt godt av å være enda lengre. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Utilgjengelig? Free? Nope. Premium. "The artist/label has chosen to make this track unavailable." får jeg opp . Vet du forresten om noen gode remixer av den? Ser for meg den hadde blitt enda bedre om den tok litt mer av. Og den kunne hatt godt av å være enda lengre. Synes dette er den beste Deadmau5 remixen e:Ellers finner du mange her http://hypem.com/search/deadmau5/1/ Endret 5. august 2011 av Vowels 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Utilgjengelig? Free? Nope. Premium. "The artist/label has chosen to make this track unavailable." får jeg opp . Vet du forresten om noen gode remixer av den? Ser for meg den hadde blitt enda bedre om den tok litt mer av. Og den kunne hatt godt av å være enda lengre. Synes dette er den beste Deadmau5 remixen e:Ellers finner du mange her http://hypem.com/search/deadmau5/1/ Thnx! Fucking bookmarked! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Mamma, Mannen Gav Meg Gonore Best! Ever! Lurer forøvrig på om jeg kan få søss til å høre på nordnorsk hiphop. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Lurer forøvrig på om jeg kan få søss til å høre på nordnorsk hiphop. Håper for guds skyld ikke det. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hvorfor vil du få henne til og høre på nord-norsk hiphop? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Lurer forøvrig på om jeg kan få søss til å høre på nordnorsk hiphop. Håper for guds skyld ikke det. Hvorfor vil du få henne til og høre på nord-norsk hiphop? Det vil være en klar forbedring fra tyggispopen og samtids-R&B-en hun hører på. Tungtvann suger. Ræv. Finnes mer enn Tungtvann der oppe, og dessuten digger jeg Joddski. Tenkte mer å få henne interessert i Kompani 69. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg