Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler meg loka i huet i dag. Trenger noe å se på for å slippe å tenke. Er tom for ting jeg ikke har sett før. Noen som har noe å foreslå? Gjerne en god dokumentar.

"Let it be", "A hard day's night", "Help!", "Yellow Submarine" og "Magical Mystery Tour" (den siste er veldig Monty Python-ish). :D

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått noe å se på, men i fremtiden så tror jeg at jeg skal overse forslag fra Datasmurf. Sikkert interresante ting for deg, Smurf, men vi er deler ikke helt samme smak tror jeg.

Jeg bare videreposter det folk anbefaler meg å se (altså de to siste, jeg er for øyeblikket inne i en Beatles-periode fordi jeg prøver å kvitte meg med Joddski som er på ferie i hjernen min for tiden). :p

Jwg hadde lasta ned flmen 13 hvis jeg var deg lars

Da heller Lime.

Lenke til kommentar

Trenger svar helst litt kjapt, så jeg poster det her også.

Hei. Jeg hørte for en stund siden om et firma i kristiansand, som selger teknologi- og kjemiprodukter m.m. Alt jeg husker var at bedriften lå i vågsbygd, kristiansand S. Tror den lå i vågsbygdveien, hvis jeg ikke tar feil. Etter lange søk på google er jeg i ferd med å gi opp. Noen som kan hjelpe meg? De har en nettbutikk også, hvis det skulle være noe til hjelp, og bedriften selger egentlig produkter til skoler, universiteter, etc.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...