""" Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Må få spesifisere at det er WarGames fra 1983 med Matthew Broderick jeg snakker om. Den er hysterisk morsom. Jævlig kul film. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Må få spesifisere at det er WarGames fra 1983 med Matthew Broderick jeg snakker om. Den er hysterisk morsom. Selvsagt. Det finnes ingen andre wargames enn den. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 God morgen (zie Germanium) ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Fokk m/ nordavind fra alle kanter. Med tanke på at jeg skal ta bilde av et brudepar i morgen så er jo det helt fantastisk Utrolig at du klarer å finne ut av været uten at jeg spesifiserer hvor jeg er/skal være da. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Slette Facebook? Tja. Deaktiverte min et par mnd. Føltes greit det, var ikke noe særlig savn. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Fokk m/ nordavind fra alle kanter. Med tanke på at jeg skal ta bilde av et brudepar i morgen så er jo det helt fantastisk Utrolig at du klarer å finne ut av været uten at jeg spesifiserer hvor jeg er/skal være da. Nigga please, jeg og Snåsamannen VET. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 The ripping and the tearing, the ripping and the tearing. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Tror jeg har fått kreft i mandlene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Tror jeg har fått kreft i mandlene. Kutt dem ut da vel. Gjorde det selv da jeg 6. Mulig de har grodd tilbake da. Skjer visst av og til om man fjerner dem som liten. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Fikk nå brev i dag om at eksen ville ha økt bidrag, betaler nå litt over 2000pr mnd å etter ny beregning skal Bidragspliktige betale NOK 137 til bidragsmottaker Var litt digg ja Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Woo! Trondhjemstur med søss, hun skal hente posten, jeg skal hente forsterkeren min. =D Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Tror jeg har fått kreft i mandlene. Kutt dem ut da vel. Gjorde det selv da jeg 6. Mulig de har grodd tilbake da. Skjer visst av og til om man fjerner dem som liten. Skulle gjerne gjort det, men jeg fikk en nesespray i steden. Og de er visst blitt litt gniene på å fjerne de nå. edit: Nesesprayen var for noe annet, altså. Ikke kreften. Endret 5. august 2011 av bazukh Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Føler meg loka i huet i dag. Trenger noe å se på for å slippe å tenke. Er tom for ting jeg ikke har sett før. Noen som har noe å foreslå? Gjerne en god dokumentar. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Sett Michael McIntyre med "Worlds toughest towns". Odessa og Cape Town er interessante. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Fikk nå brev i dag om at eksen ville ha økt bidrag, betaler nå litt over 2000pr mnd å etter ny beregning skal Bidragspliktige betale NOK 137 til bidragsmottaker Var litt digg ja Høres veldig grei ut den ja. (For din del altså) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Michael McIntyre med "Worlds toughest towns". Odessa og Cape Town er interessante. Skal sjekke den ut når jeg finner et sted å laste den ned. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 The Colony er en bra serie synes nå jeg. Er kommet ut 2 sesonger så du kan jo sjekke dem ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg