Bruker-33331 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Ikke for å rakke ned på noen, men så akkurat tråden "trenger du noen å snakke med" God damn Jeje, da blir det hording av cs edit: næsj, natta Endret 5. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Ni og en halv time til helg! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Håper jeg klarer å holde meg våken til i kveld. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 HELGEH. Nå er spørsmålet: Sove først og pakke etterpå? Pakke først og sove etterpå? Eller rett og slett drite i å sove... nattevakt why are you doing this to me and my døgnrytme Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hvilken bensinstasjon jobber du, Charlotte? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Det er jo lett, pakke først så sove etterpå om du fortsatt er trøtt Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Shelllll. Den BESTE stasjonen! Edit: På ordentlig, vi har 100 % !!!!!!! på forrige hemmelig kunde opplegg sjekk Seff mens jeg har bodd jobbet der hele måneden. Det blir nok pakke først, ja. Men pakking er så kjedelig Endret 5. august 2011 av Charlotte Q Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Men tenk på når du flytter og kan pakke ut. Det er alltid like morsomt. Husk å ikke pakke for mange bøker. Så ikke gjør som meg og utsett pakkinga til dagen (før) du flytter. Pakk nå, så sov, så jobb, så flytt, så partay! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 bah, jeg våkner for tidlig Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg elsker jobben min også, sitat fra en mail som jeg fikk for 5min siden: Hei igjen Hans Eg forstår ikkje detta systemet i da heila. Når eg ser i Worldspan så ligger der heilt andre opplysningar enn da som me faktisk får igjen ??????? NB! IKKJE KANSELLER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg elsker jobben min k9z Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hans, ikke en bergenser vel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg elsker jobben min Bytte? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Aldri i livet, Anfall. Jeg sitter tross alt nå med beina på bordet, knasker frukt fra kantina og venter på en jobb via telefonen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hans, ikke en bergenser vel? Rogalending faktisk. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Aldri i livet, Anfall. Jeg sitter tross alt nå med beina på bordet, knasker frukt fra kantina og venter på en jobb via telefonen. Håper du ikke har noe imot leiemordere, har sendt en din vei.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Okei, ikke så fryktelig langt unna da. Aldri i livet, Anfall. Jeg sitter tross alt nå med beina på bordet, knasker frukt fra kantina og venter på en jobb via telefonen. Håper du ikke har noe imot leiemordere, har sendt en din vei.. Slipper ikke inn, krever kortkode til det. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Du ser lite film skjønner jeg : < Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg