Datasmurf Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg vil fortsette å bo i et stort hus. Misliker det å ikke være sikker på å ha en uteplass å chille i sola, og det å ikke ha blomsterbed. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg vil bo i liten leilighet. Er lei av å bo i et stort hus langt i ute i skogen... Jeg er på tur fra hus i gokk, til passelig leilighet Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg vurderer faktisk å drikke lunken pils fra gud veit når. Sikkert 2 uker gammel. /DNFK/ Shall i? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Du er vel typen som drikker ølrester fra søplebøtter også? Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Faen jeg er ensom... Jeg dama slo opp (sammstemt besluttning) reiser til trondheim fra bergen for å studere om knappe 2 uker. Begge to virkelig glad i hverandre, men avstandsforhold vil ikke fungere. Er for glad i henne til å være borte så lenge av gangen. Og nå sitter jeg oppe midt på natten, med et digert hull der hjertet mitt pleide å være. Klarer ikke å tenke eller puste. Sykt forvirret angående fremtiden. Og tidsfordrivet mitt er å lese manga, drikke cola, spise pølse og høre på musikk. Som er overraskende digg. For en som ikke klarer å sove. 2 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hadde jeg kunnet velge meg en leilighet uten å måtte tenke på pris, hadde jeg valgt en toppleilighet med god uteplass ytterst på Tjuvholmen. Also; Jeg tror jeg har hovne mandler. Men absolutt ingen andre symptomer. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 bundy: Go for it! funka dårlig, gulpa på første sipp Du er vel typen som drikker ølrester fra søplebøtter også? Damn right i do. Spiser og drikker av søpla, selv om jeg har mat i kjøleskapet. Pleier å kaste maten rett i søpla, for så å spise den etter noen dager. Bare for å få den spesielle smaken. 2 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hadde jeg kunnet velge meg en leilighet uten å måtte tenke på pris, hadde jeg valgt en toppleilighet med god uteplass ytterst på Tjuvholmen. Also; Jeg tror jeg har hovne mandler. Men absolutt ingen andre symptomer. En ~200kvm leilighet på Tjuvholmen hadde gjort seg greit. Eventuelt en 70kvm selveier fra Sagene og oppover ett sted... Og hvilken farlig sykdom har du fått nå, Ida? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Vanligvis, så hadde jeg sagt du måtte få noen til å massere mandlene dine. Men det er vel tooo old? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 En ~200kvm leilighet på Tjuvholmen hadde gjort seg greit. Eventuelt en 70kvm selveier fra Sagene og oppover ett sted... Og hvilken farlig sykdom har du fått nå, Ida? Nei, det hadde ikke vært vondt, for å si det sånn! Tja. Downseaids? Aidsekreft? Kreftedowns? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Plants or gtfo!' *eg snakkar til deg aalton* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 bundy: Go for it! funka dårlig, gulpa på første sipp Du er vel typen som drikker ølrester fra søplebøtter også? Damn right i do. Spiser og drikker av søpla, selv om jeg har mat i kjøleskapet. Pleier å kaste maten rett i søpla, for så å spise den etter noen dager. Bare for å få den spesielle smaken. Det beste er å lage hull i bunnen av en full søplepose, så tømme litt øl på toppen og la det sive gjennom iløpet av et par dager. Så bare bøtte nedpå fra bunnen av søplebøtta. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Det beste er å lage hull i bunnen av en full søplepose, så tømme litt øl på toppen og la det sive gjennom iløpet av et par dager. Så bare bøtte nedpå fra bunnen av søplebøtta. Please, du snakker til mesteren her. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg tror jeg er verdens dårligste på å pakke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Skal du noe sted? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Flytter om 1uke så driver å pakker alt jeg eier og har. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Green Lantern var helt OK. Også vet jeg ikke helt hva jeg skal ta meg til, vil av en eller annen grunn ikke sove, er ikke trøtt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg er er trøtt fra å raide dvs cam sites og få whores til å slikke planter. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg glor på anime. Ikke gjort på lenge. Denne var bedre enn de fleste jeg har sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg