Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen jeg er ensom...

Jeg dama slo opp (sammstemt besluttning) reiser til trondheim fra bergen for å studere om knappe 2 uker.

Begge to virkelig glad i hverandre, men avstandsforhold vil ikke fungere. Er for glad i henne til å være borte så lenge av gangen.

Og nå sitter jeg oppe midt på natten, med et digert hull der hjertet mitt pleide å være. Klarer ikke å tenke eller puste. Sykt forvirret angående fremtiden.

Og tidsfordrivet mitt er å lese manga, drikke cola, spise pølse og høre på musikk. Som er overraskende digg. For en som ikke klarer å sove.

• Liker 2
Lenke til kommentar

bundy: Go for it!

funka dårlig, gulpa på første sipp

Du er vel typen som drikker ølrester fra søplebøtter også?

Damn right i do.

Spiser og drikker av søpla, selv om jeg har mat i kjøleskapet. Pleier å kaste maten rett i søpla, for så å spise den etter noen dager. Bare for å få den spesielle smaken.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hadde jeg kunnet velge meg en leilighet uten å måtte tenke på pris, hadde jeg valgt en toppleilighet med god uteplass ytterst på Tjuvholmen. :ph34r:

Also; Jeg tror jeg har hovne mandler. Men absolutt ingen andre symptomer. :ermm:

En ~200kvm leilighet på Tjuvholmen hadde gjort seg greit. Eventuelt en 70kvm selveier fra Sagene og oppover ett sted...

Og hvilken farlig sykdom har du fått nå, Ida? :fun:

Lenke til kommentar

bundy: Go for it!

funka dårlig, gulpa på første sipp

Du er vel typen som drikker ølrester fra søplebøtter også?

Damn right i do.

Spiser og drikker av søpla, selv om jeg har mat i kjøleskapet. Pleier å kaste maten rett i søpla, for så å spise den etter noen dager. Bare for å få den spesielle smaken.

Det beste er å lage hull i bunnen av en full søplepose, så tømme litt øl på toppen og la det sive gjennom iløpet av et par dager. Så bare bøtte nedpå fra bunnen av søplebøtta.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...