Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Og såååå mye snuser jeg. *tasse og hente kreftpinne* Edit: Gjettet vilt, holdt på å skrive "den gule, røde og gullfargede boksen storebror kjøpte til meg i farmor sin begravelse så jeg skulle holde ut hele jævla kirken". Endret 28. februar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Om noen er interessert så fant jeg ut i dag at jeg ikke er til å stole på. Kjipe greier.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Om noen er interessert så fant jeg ut i dag at jeg ikke er til å stole på. Kjipe greier..Hvordan kom denne infoen opp i lyset? Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Mamma sa rett ut "Er du virkelig ikke til å stole på eller?" Så tenkte jeg noen sekunder og fant ut at nop, dessverre. Fra imorra av skal jeg blir ærlig, sånn fo real. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Ok, god natt, folk. Eg stuper i lakenet. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Du snek til deg et ekstra døgn med utilregnelighet ved hjelp av en språklig finurlighet der, ser jeg. Endret 28. februar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Ok, god natt, folk. Eg stuper i lakenet. Faen meg på tide, du sa du skulle legge deg for over en film siden Legger meg jeg og, NATTA! edit: Leifet... Endret 28. februar 2008 av COYS Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Du snek til deg et ekstra døgn med utilregnelighet ved hjelp av en språklig finurlighet der, ser jeg.Such a clever pun. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Hei folkens! titter litt innom før jeg tar helt kvelden. Det blir IKKE like seint som i går :!: (halv sex) Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Oh rly Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 ye wayNeidaa. Sitte våken med meg. Jeg tenkte døgne for å få litt orden på døgnrytmen så jeg får gjort noe nyttig i helgen (aka. rydde rommet. Får besøk i påsken, rommet må være sleiket og jeg må få orden på klesskapet mitt, og få installert noen lys der. Med mest svarte klær er det grenser for hva øynene klarer tidlig på morran..) Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 oh noes Natta! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 ye wayNeidaa. Sitte våken med meg. Jeg tenkte døgne for å få litt orden på døgnrytmen så jeg får gjort noe nyttig i helgen (aka. rydde rommet. Får besøk i påsken, rommet må være sleiket og jeg må få orden på klesskapet mitt, og få installert noen lys der. Med mest svarte klær er det grenser for hva øynene klarer tidlig på morran..) Haha ikke bare jeg som liker svart skjønner jeg Jeg har føkka døgnrytme om dagen, men jeg skal skjerpe den fom mandag. Må jo ha noen dager på meg, dessuten er det jo helg.hehe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Haha ikke bare jeg som liker svart skjønner jeg Jeg har føkka døgnrytme om dagen, men jeg skal skjerpe den fom mandag. Må jo ha noen dager på meg, dessuten er det jo helg.hehe. Jeg ikler meg svært få farger med mindre de er trykt på svart. Og når jeg først gjør det, hører det med til sjeldenhetene. Har noen røde gensere og sånn som jeg bruker ofte, men utenom det rosa/lilla barokkorsettet mitt og to røde og svarte gensere kommer jeg faktisk ikke på et eneste farget (fremtredende, sokker/undertøy/strømpebukser teller ikke) plagg jeg bruker ofte. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Svart og hvit har jeg mye av. Er ikke så veldig glad i farger. Har mange farger i kleskapet da, uten duse farger som lys rosa, lys turkis og turkis. Da er jeg spøkelse da. Bleik as hell :!: De sier jeg er veldig fint i blått da, får fram øynene mine Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Zaroos: I stedet for at vi spammer ned to tråder synkront, kan ikke jeg bare få msnen din? =D Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Vet du hva, tenkte faktisk å si det samme. Men jeg gadd ikke sende pm. snakker vi lat og trøtt el??? :!: Skal legge meg nå.. men jeg sender deg den, og godtar deg i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg