Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ye way
Neidaa. Sitte våken med meg. Jeg tenkte døgne for å få litt orden på døgnrytmen så jeg får gjort noe nyttig i helgen (aka. rydde rommet. Får besøk i påsken, rommet må være sleiket og jeg må få orden på klesskapet mitt, og få installert noen lys der. Med mest svarte klær er det grenser for hva øynene klarer tidlig på morran..)
Lenke til kommentar
ye way
Neidaa. Sitte våken med meg. Jeg tenkte døgne for å få litt orden på døgnrytmen så jeg får gjort noe nyttig i helgen (aka. rydde rommet. Får besøk i påsken, rommet må være sleiket og jeg må få orden på klesskapet mitt, og få installert noen lys der. Med mest svarte klær er det grenser for hva øynene klarer tidlig på morran..)

Haha ikke bare jeg som liker svart skjønner jeg ;)

Jeg har føkka døgnrytme om dagen, men jeg skal skjerpe den fom mandag. Må jo ha noen dager på meg, dessuten er det jo helg.hehe.

Lenke til kommentar
Haha ikke bare jeg som liker svart skjønner jeg ;)

Jeg har føkka døgnrytme om dagen, men jeg skal skjerpe den fom mandag. Må jo ha noen dager på meg, dessuten er det jo helg.hehe.

Jeg ikler meg svært få farger med mindre de er trykt på svart. Og når jeg først gjør det, hører det med til sjeldenhetene. Har noen røde gensere og sånn som jeg bruker ofte, men utenom det rosa/lilla barokkorsettet mitt og to røde og svarte gensere kommer jeg faktisk ikke på et eneste farget (fremtredende, sokker/undertøy/strømpebukser teller ikke) plagg jeg bruker ofte.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...