L4r5 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 l4r5; Den serveren du tester fra er jo evig langt unna deg da! og er det ikke typisk at Telenor er bugga egentlig? hadde ikke annet enn trøbbel med de selv.. Det er den nærmeste serveren. 140km unna om man kjører bil. Nå fikk jeg 18Mb/s når jeg kjørte den igjen.Linja har faktisk vært dønn stabil frem til for noen dager siden. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Forget it, for mange mods her Mods never sleep. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Forget it, for mange mods her Mods never sleep. Challenge accepted Endret 4. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Ingen av routerne mine fungerer og jeg har ikke penger til å kjøpe en ny en. Ikke engang en fra Biltema. Nesten så jeg fikk lyst til å donere en linksys. Men trenger dem til linjene mine De siste spenna mine gikk med til å betale ei regning på 600 kr til ServeTheWorld. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Antar det er noe forbigående da, merkelig om den bare begynte å bli ustabil, l4r5. Bundy, glhf. Endret 4. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 De siste spenna mine gikk med til å betale ei regning på 600 kr til ServeTheWorld. host1 er mye bedre synes jeg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Mye mulig. Jeg har brukt STW siden februar 2004. Ingen planer om å kutte de ut før jeg har vært kunde i 10 år iaf. Hovedsaklig fordi det er så pes å flytte alt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Mye mulig. Jeg har brukt STW siden februar 2004. Ingen planer om å kutte de ut før jeg har vært kunde i 10 år iaf. Hovedsaklig fordi det er så pes å flytte alt. Jeg er vant til å flytte ting. Sidene mine blir stengt og anmeldt rett som det er. Ilikedeadbabies.com any1? Savner det domenet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg er for lat til sånt. Bruker det hovedsaklig til FTP-server, samt at noen venner har tilgang for å drive nettbutikkene sine med enda mer tap. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Mhm, bruker det ofte som ftp server selv til closed circuits. Mye godsaker der å finne Endret 4. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Burde vel oppdatere hjemmesida snart også. Siste update var 27. mai. Evt. lage et nytt blogginnlegg. Aberet er bare at jeg ikke har noe å blogge om, eller noe å oppdatere. Har mista planene for hva jeg skulle gjøre med sida i løpet av året. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Burde vel oppdatere hjemmesida snart også. Siste update var 27. mai. Evt. lage et nytt blogginnlegg. Aberet er bare at jeg ikke har noe å blogge om, eller noe å oppdatere. Har mista planene for hva jeg skulle gjøre med sida i løpet av året. jeg klokka akkurat inn 2500 nedlastninger av min egenversjon av znc bnc anyways, back to cs Endret 4. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 For noen (titalls) sider tilbake ble det postet en sang, men jeg husker verken navnet på sangen eller bandet, kan dere hjelpe meg her? Om jeg ikke husker helt feil var det McHansern som posta det... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Baltimora - Tarzan boy? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Definitivt Tarzan Boy. ÅåhåhåHÅHÅHÅååhåHÅHÅÅÅÅ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Noe med Justin Bieber? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) For noen (titalls) sider tilbake ble det postet en sang, men jeg husker verken navnet på sangen eller bandet, kan dere hjelpe meg her? Om jeg ikke husker helt feil var det McHansern som posta det... I går postet jeg vel I need a Dollar - Aloe Blacc. <3 Endret 4. august 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Baltimora - Tarzan boy? Nei... Definitivt Tarzan Boy. ÅåhåhåHÅHÅHÅååhåHÅHÅÅÅÅ Fremdeles nei... Noe med Justin Bieber? HA-HA... Definitivt ikke Dessuten sitter det en litt suspekt kar her som har diverse kniver liggende, som jeg er HELT sikker på ikke er noe gira på Bieber... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Om du ikke liker noen av disse så var et mest sannsynlig ikke Hansemann som postet. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Kan ha vært noen andre ja... Men var noe gitargreier, men de andre sangene til bandet som jeg hørte på var litt sånn datainspirerte-ish... Ingen som veit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg