Datasmurf Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Datasmurf: Noengang fått ei jente til å vise tits, også når du har gått til forkostbordet så har søstra di lik t-skjorte? Ha-ha, nei, ikke akkurat t-skjorte. Nei, nå skal smurfen ta kryssordet sitt og gå til sengs. Folk begynner å våkne, så da kan jeg vrenge opp Beatles før jeg sovner. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Psyken min er så fucka anyway, så gir faen. Tar nå de tingan som får meg til å føle neg bra Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Har sluttet nå. Er tom for sove medisin Ringe lege snart å få påfyll så man overlever mårra dagen Idiot, sovepiller skal ikke misbrukes. Sovepiller er det værste du kan misbruke, benzodiazepin avhengighet er værre enn å slutte på hero + det gjør MASSE på psyken din uten at du er klar over det selv. Røyk weed, mye bedre. Da kan du like gjerne sniffe baderomsspray, løsemidler. Trust me on this, or google. Selvanskaffet erfaringer. Sist jeg røkte weed fikk jeg noia deluxe. Måtte sette meg i bilen med stereon på fullgass før folk sluttet å badsnakke meg. Never more Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Psyken min er så fucka anyway, så gir faen. Tar nå de tingan som får meg til å føle neg bra Bruk heller rivotril / xanor, da. Husk, avhengighet på piller er ikke fun. Og skader deg mye mer enn det som er verdt å føle seg bra, for ikke å nevne intoleransen som kommer etc etc. Mange downsides. Har sluttet nå. Er tom for sove medisin Ringe lege snart å få påfyll så man overlever mårra dagen Idiot, sovepiller skal ikke misbrukes. Sovepiller er det værste du kan misbruke, benzodiazepin avhengighet er værre enn å slutte på hero + det gjør MASSE på psyken din uten at du er klar over det selv. Røyk weed, mye bedre. Da kan du like gjerne sniffe baderomsspray, løsemidler. Trust me on this, or google. Selvanskaffet erfaringer. Sist jeg røkte weed fikk jeg noia deluxe. Måtte sette meg i bilen med stereon på fullgass før folk sluttet å badsnakke meg. Never more Newb. Det er de første gangene du kan få badtrip, hvis omgivelsene dine ikke er rolige og fine. Første gangen jeg røyka, så ble det et minne jeg ALDRI glemmer. Så idyllisk, så haven, så PERFEKT. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Rivvo gikk det nok i når jeg bodde i Oslo. Holder meg til Valium og Sobril mot angsten + litt sovemedisin som faen ikke funke. Edit: Mot søvn Endret 4. august 2011 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Tror jeg må ringe en hore som gidder å sleike mæi i ræva. Er det bare å google så kommer det en eller? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Ser du er her Bundy: Kanke du komme bortover med en grændis og en 48 pack med pils? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Ser du er her Bundy: Kanke du komme bortover med en grændis og en 48 pack med pils? Til en pillenærkis? Please... Har du mer piller? Fant 2 stk politiradioer, fant ut faren min hadde bytta krystaller når jeg slo dem på. Skal jeg snakke tilbake? Har tx krystall Men da kan de triangulere meg og finne meg. JACKPOT. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) mchansern: SKal du trolle med spartacus, gjør det nå, han er pillefjern og drikker. Spartacus: Man får ikke rivotril mot søvn, uansett hvor kinalege du har (si ifra, jeg kan anbefale en som spyr piller etter deg i oslo) Endret 4. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg skulle ønske jeg var litt mer på andres nivå, for det blir ganske kjedelig å være bedre enn alle andre. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg skulle ønske jeg var litt mer på andres nivå, for det blir ganske kjedelig å være bedre enn alle andre. Så sant, så sant! Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Vel, MORGENSTUND HAR GULL I MUNN! Neia, jeg tuller. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Vel, MORGENSTUND HAR GULL I MUNN! Neia, jeg tuller. Morgenstund har Bundy i munn Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Håhåh, den var schprek. Men jeg står over. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Lol. Tror dette er første gangen jeg har sett Bundy uttale noe mot pillebruk. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Lol. Tror dette er første gangen jeg har sett Bundy uttale noe mot pillebruk. Hykleri min venn. Sterkt hykleri. *spise xanor som er mye sterkere enn zopiclone og mye diggere* Endret 4. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Det måtte være noe sånt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Man er ikke kul før man rimer tonight med tonight og kodak med kodak. Først da kan man se på seg selv som passe badass. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Man er ikke kul før man rimer tonight med tonight og kodak med kodak. Først da kan man se på seg selv som passe badass. Que? Senör, me gusta la BADASS! Det måtte være noe sånt. You know me, i'm le drittunge Endret 4. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Man er ikke kul før man rimer tonight med tonight og kodak med kodak. Først da kan man se på seg selv som passe badass. Give me everythiiiiiiiing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg