Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Datasmurf: Noengang fått ei jente til å vise tits, også når du har gått til forkostbordet så har søstra di lik t-skjorte? :p

Ha-ha, nei, ikke akkurat t-skjorte. :p

Nei, nå skal smurfen ta kryssordet sitt og gå til sengs. Folk begynner å våkne, så da kan jeg vrenge opp Beatles før jeg sovner. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sluttet nå. Er tom for sove medisin :( Ringe lege snart å få påfyll så man overlever mårra dagen ;)

Idiot, sovepiller skal ikke misbrukes. Sovepiller er det værste du kan misbruke, benzodiazepin avhengighet er værre enn å slutte på hero + det gjør MASSE på psyken din uten at du er klar over det selv.

Røyk weed, mye bedre.

Da kan du like gjerne sniffe baderomsspray, løsemidler.

Trust me on this, or google.

Selvanskaffet erfaringer.

Sist jeg røkte weed fikk jeg noia deluxe. Måtte sette meg i bilen med stereon på fullgass før folk sluttet å badsnakke meg.

Never more

Lenke til kommentar

Psyken min er så fucka anyway, så gir faen. Tar nå de tingan som får meg til å føle neg bra :fun:

Bruk heller rivotril / xanor, da.

Husk, avhengighet på piller er ikke fun.

Og skader deg mye mer enn det som er verdt å føle seg bra, for ikke å nevne intoleransen som kommer etc etc.

Mange downsides.

Har sluttet nå. Er tom for sove medisin :( Ringe lege snart å få påfyll så man overlever mårra dagen ;)

Idiot, sovepiller skal ikke misbrukes. Sovepiller er det værste du kan misbruke, benzodiazepin avhengighet er værre enn å slutte på hero + det gjør MASSE på psyken din uten at du er klar over det selv.

Røyk weed, mye bedre.

Da kan du like gjerne sniffe baderomsspray, løsemidler.

Trust me on this, or google.

Selvanskaffet erfaringer.

Sist jeg røkte weed fikk jeg noia deluxe. Måtte sette meg i bilen med stereon på fullgass før folk sluttet å badsnakke meg.

Never more

Newb. Det er de første gangene du kan få badtrip, hvis omgivelsene dine ikke er rolige og fine.

Første gangen jeg røyka, så ble det et minne jeg ALDRI glemmer.

Så idyllisk, så haven, så PERFEKT.

Lenke til kommentar

Ser du er her Bundy: Kanke du komme bortover med en grændis og en 48 pack med pils?

Til en pillenærkis?

Please...

Har du mer piller? :ph34r:

Fant 2 stk politiradioer, fant ut faren min hadde bytta krystaller når jeg slo dem på.

Skal jeg snakke tilbake? Har tx krystall :p

Men da kan de triangulere meg og finne meg.

JACKPOT.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...