Vowels Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Noen som kan anbefale meg noe bra fra nrk nett-tv? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 DINOSAURTOGET! Seriøst. Jeg satte det på til datteren min for å holde henne i ro mens jeg fikk gjort noe på kjøkkenet som jeg ikke ville ha henne med på, endte med at jeg ikke fikk gjort en drit for jeg ble sittende dødsfasinert. Vi så gjennom alle episodene minst en gang i løpet av de neste månedene. Dødstøff serie. =D Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Noen som kan anbefale meg noe bra fra nrk nett-tv? uti vår hage, lars monsen og åpen post om det er der. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Noen som kan anbefale meg noe bra fra nrk nett-tv? http://www.nrk.no/nett-tv/prosjekt/1624/ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 http://www.nrk.no/nett-tv/prosjekt/2225/ Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Noen som kan anbefale meg noe bra fra nrk nett-tv? http://www.nrk.no/nett-tv/prosjekt/1624/ http://www.nrk.no/nett-tv/prosjekt/2225/ Takker, blir vel en av disse to. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hører seriøst heller på Miley Cyrus og J-Bieb enn Queen. "We will rock you" må jo være den største kreftsvulsten siden tidenes morgen. You're dead to me. Søtt, men Miley rocker som faen. Kan ikkje alle berre vere som meg, og elske både Miley og Queen? (Eg er merkeleg nok ikkje spesielt homoseksuell.) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hører seriøst heller på Miley Cyrus og J-Bieb enn Queen. "We will rock you" må jo være den største kreftsvulsten siden tidenes morgen. You're dead to me. Dessuten er det jo ikke We will rock you som er essensen av Queen. Lytt deg gjennom A Day At The Races og A Night At The Opera og si det samme igjen I DARE YOU!!! Enig! Men Hansegutt eier ikke musikalsk smak. At all! Jeg er egentlig ikke overrasket over et utsagn som det der. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 *gjesp* Morgen morgen and god morgen Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Da tar jeg kvelden. God natt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Mornin' ! Trøtt som faen, alså. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Me 2, men jeg skal legge meg. Nok en sukess! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Mhm, vurderer å tvinge mmyself i søvn. Forbanna riktige døgnrytme Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Lurer på å legge meg selv. Døgnet er så fucka som det kan bli, hvorfor ikke prøve å fikse det? I alle fall nå som den herlige jenta jeg brukte natten min på å diskutere bøker og slikt med gikk og la seg. Endret 4. august 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Datasmurf: Noengang fått ei jente til å vise tits, også når du har gått til forkostbordet så har søstra di lik t-skjorte? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Life is good. Full, trøtt og kåt 16 pils og 5 Zopiclone gjorde underverker for helsa Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Life is good. Full, trøtt og kåt 16 pils og 5 Zopiclone gjorde underverker for helsa Slutt med piller, drugs are bad mhmkay. 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Life is good. Full, trøtt og kåt 16 pils og 5 Zopiclone gjorde underverker for helsa Slutt med piller, drugs are bad mhmkay. Har sluttet nå. Er tom for sove medisin Ringe lege snart å få påfyll så man overlever mårra dagen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Har sluttet nå. Er tom for sove medisin Ringe lege snart å få påfyll så man overlever mårra dagen Idiot, sovepiller skal ikke misbrukes. Sovepiller er det værste du kan misbruke, benzodiazepin avhengighet er værre enn å slutte på hero + det gjør MASSE på psyken din uten at du er klar over det selv. Røyk weed, mye bedre. Da kan du like gjerne sniffe baderomsspray, løsemidler. Trust me on this, or google. Selvanskaffet erfaringer. Endret 4. august 2011 av Bundy 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg