Lycantrophe Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Du må jo høre noe smart i ny og ne. Høy fem, LB. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Typisk Queen-fan: Har We Will Rock You, We Are the Champions, Another One Bites the Dust, Don't Stop Me Now og Bohemian Rhapsody på Ipod-en for treningssenterbruk, og prøver alltid å dra igang allsang av sistnevnte låt på vors. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg vil ikke kalle det for en Queen-fan. En fan er tross alt en som er over gjennomsnittet interessert i et band. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Over til noe mer fruktbart: Noen som skal på PJ Harvey i oktober? Dessverre er jeg i Trondheim da. :< Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Ingenting er som allsang av Bohemian Rhapsody. Men det er de mest kjente sangene ja, selv om de har annet bra og. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Mye bra, selv om musikkvideoene deres er litt for på kanten for min smak... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hører seriøst heller på Miley Cyrus og J-Bieb enn Queen. "We will rock you" må jo være den største kreftsvulsten siden tidenes morgen. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Men nå er jo du kulturskadet også da, Hansi. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) PARTY IN THE USA Hansegutten kulturskadet? Np. Øl er kultur. Endret 3. august 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Ja, øl er kultur, der er vi enige om noe Lycan Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Trenger hjelp! Sett at jeg bor i en bygning som har adresse "Bjarnebakken 7" og bor på hybel med romnummer 111, hvordan skal jeg da skrive adressen? "Bjarnebakken 7 / 111"? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Postkassa di henger vel ikke på inngangsdøra? Har du postboks ved inngangen trenger du ikke leilighetsnummeret. Skal du ha bredbånd må du ha med leilighetsnummeret også. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg har postboks ved inngangen, men skal bestille noe som skal leveres på døren. Trenger derfor å få med romnummer. Skriver bare /111, burde funke. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 eller "Bjarnebakken 7 . 111 de finner nok fram uansett. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 .pNoen som har skrudd på en EeePC 1101HA og kan svare på om det er mye å skru på eller ikke? Nei, det er ikke supportspørsmål Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Du søte satan det var helvettes godt med en pils i dag Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hører seriøst heller på Miley Cyrus og J-Bieb enn Queen. "We will rock you" må jo være den største kreftsvulsten siden tidenes morgen. You're dead to me. Dessuten er det jo ikke We will rock you som er essensen av Queen. Lytt deg gjennom A Day At The Races og A Night At The Opera og si det samme igjen I DARE YOU!!! 3 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Mustapha! Mustapha! Mustapha Ibrahim! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hører seriøst heller på Miley Cyrus og J-Bieb enn Queen. "We will rock you" må jo være den største kreftsvulsten siden tidenes morgen. You're dead to me. Søtt, men Miley rocker som faen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg