Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Defibrillator er dingsen på TV som ser ut som to strykejern, som de alltid roper "INCREASE VOLTAGE", slår dem sammen og roper "NOOOW" også går det 400V gjennom kroppen som gjerne løfter seg en halvmeter. På ordentlig finnes visst ikke det instrumentet, eller hvertfall i den formen vi ser på TV-show.

Virkelig? Er du sikker? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Defibrillator er dingsen på TV som ser ut som to strykejern, som de alltid roper "INCREASE VOLTAGE", slår dem sammen og roper "NOOOW" også går det 400V gjennom kroppen som gjerne løfter seg en halvmeter. På ordentlig finnes visst ikke det instrumentet, eller hvertfall i den formen vi ser på TV-show.

Defribillatorer er i aller høyeste grad et ekte instrument. En pacemaker er blant annet en defibrillator. Og eksterne defibrillatorer er slike greier de gnukker mot hverandre og dytter mot brystet på pasienter som har arrytmi som kan drepe dem.

http://medical-dictionary.thefreedictionary.com/Packer+Whacker

Lenke til kommentar

Lawl. Jeg sto opp (igjen) nå.

Greit, jeg la meg halv ett tidligere i dag og har i snitt våkna én gang hver andre time siden da, hovedsaklig for å gjøre ting og tang for søstrene sisters eller svare på tåpelige spørsmål opp og i mente, men gikk alltid og la meg etterpå og sov videre.

Kan umulig være bra for nattesøvnen min.

Nyhus, "Big Iron" er awesome! :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...