SurfingElite Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Sitte med foten i grønnsåpevann? Nei jeg vet ikke hva grønnsåpe heter på engelsk siden du er i statene Er vel faktisk rett og slett "green soap" om jeg ikke tar helt feil, er i alle fall en form for såpe som heter det om jeg ikke tar helt feil. Joda, men det er ikke vanlig å ha dette i amerikanske hjem.. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Det må jo vere nokon andre du kan spørje, SurfingElite? Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Skjønner liksom hva du mener ja, men blir liksom litt lei av å si liksom inne i hodet mitt nå liksom, etter hver gang jeg skriver ordet "liksom", liksom, skjønner? Så tror liksom kanskje jeg avslutter nå, liksom. Enig eller, Eplefe? Sånn liksom.. liksom. ;PVeldig enig...liksom. xD Det er godt å høre.. liksom.. ;P Nææh, legger meg til å sove igjen folkens, skal øve på bedriftseksamen fra Cambridge i hele morgen, så trenger litt søvn. NN Eplefe, Lars, Underpants, korallifotensomgjørvondtogsomduikkeklareråfåut.. og alle dere andre.. ;P Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 God natt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Natta min nye DNFK-flørtepus. Edit: Underpants, likte du Maskineri? Endret 28. februar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Det må jo vere nokon andre du kan spørje, SurfingElite? Internett sier ingenting om det å få koral inn i foten. Vertsfamilie sa jeg skulle sette foten i salt greiene, hjalp ikke (har gjort det 3 ganger) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Edit: Underpants, likte du Maskineri? Det var m4a-filer så eg får ikkje høyrd det før eg har lasta ned Winamp eller Mediamonkey e.l. Kva bruker de? Kva er best? SurfingE: Kan du ikkje spørje på eit apotek eller no sånn? Endret 28. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Natta min nye DNFK-flørtepus. Rawr.. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Wasap pipol? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 25 små biter inn i foten min er up Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Edit: Underpants, likte du Maskineri? Det var m4a-filer så eg får ikkje høyrd det før eg har lasta ned Winamp eller Mediamonkey e.l. Kva bruker de? Kva er best? Bruker Winamp, men begge er veldig gode mediespillere. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Den eneste type koral jeg vet om er den man som er i havet. Er det den du har i foten din? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Då går eg for Winamp. Magnus: Ryddar og flyttar på PC-en. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Gjett hva jeg gjør Underpants. Det er noe godt og det er i overleppa mi Savner du snusen? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Gjett hva jeg gjør Underpants. Det er noe godt og det er i overleppa mi Savner du snusen? Ja, det er nokre gonger eg saknar han noe heilt for jævleg. Det hadde vore så koseleg å ha på skulen, når ein ser film og no. Også var det så deileg å kjenne adrenalinet når det kom foreldre/lærarar/etc. Vurderer å byrja å bomme litt innimellom på sommaren. Kva for ein har du i no? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Den eneste type koral jeg vet om er den man som er i havet. Er det den du har i foten din? Trakket på en koral i Hawaii for en uke siden ja. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 N&J. Videre diskusjon kan vi jo ta i den nyåpna snustråden Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 N&J og Montecarlo er det eneste av snus som er brukbart Med mindre man tar toget med enkelte jentejenter. Da er det mocca med anis som gjelder. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Den eneste type koral jeg vet om er den man som er i havet. Er det den du har i foten din? Trakket på en koral i Hawaii for en uke siden ja. Prøvd å spørre hos helsesøsteren din a? Sikkert verdt et forsøk. Eplefe: Montecristo Ellers er jeg helt enig. Endret 28. februar 2008 av _Magnus_ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Snustråd!? Kor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg