Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så kjedelig, da. Jaja, du kan i det minste se fram til en fet lönn. :) Jeg har ikke hatt noen ferie jeg heller, men kanskje det blir en liten helgetur en eller annen plass senere denne måneden eller i begynnelsen av september. Vi får se. Forrige uke hadde jeg besök av familien min, så det föltes på en måte som en liten ferie. Koselig var det iallfall, spesielt når man ser hverandre så sjelden.

Jeg befinner meg ennå (!) i Finland, ja. Jeg jobber på en höyskole her i hovedstaden, men har min siste arbeidsdag om noen uker. Fremtiden er ennå litt usikker, så jeg vet ikke hva jeg kommer til å foreta meg til hösten. Regner med at jeg enten kommer til å fortsette å studere, eller pröve å finne meg jobb. Jeg hadde håpet å få tilbud om jobb her, men får inntrykk av at de ikke har behov for flere folk akurat nå i og med at de ansatte en ny person i administrasjonen (hvor jeg jobber) kort tid etter at jeg begynte her.

P.S. Hva skal du studere? :)

Endret av Sidious
Lenke til kommentar

Defibrillator er dingsen på TV som ser ut som to strykejern, som de alltid roper "INCREASE VOLTAGE", slår dem sammen og roper "NOOOW" også går det 400V gjennom kroppen som gjerne løfter seg en halvmeter. På ordentlig finnes visst ikke det instrumentet, eller hvertfall i den formen vi ser på TV-show.

Lenke til kommentar

Defibrillator er dingsen på TV som ser ut som to strykejern, som de alltid roper "INCREASE VOLTAGE", slår dem sammen og roper "NOOOW" også går det 400V gjennom kroppen som gjerne løfter seg en halvmeter. På ordentlig finnes visst ikke det instrumentet, eller hvertfall i den formen vi ser på TV-show.

Ligner litt da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...