Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 ooooookei Jeg ja. Det er helt jævlig. Ikke mange som slipper til godsakene her gitt. Slutt å frist meg, kvinnemenneske! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hvis noen av dere bor i narvik/nærheten av narvik og vet om en hybel elns blir jeg glad: ) 3 uker på å finne hybel er ikke så lang tid så Jeg bor i Narvik (vel, er hos familien i feriene i alle fall), og for første gang på lenge er det hybelmangel. Men det ordner seg nok, skal du se. Skal si i fra om jeg hører om noe interessant. Hva i all verden skal du her i byen? Jo, kom inn på skole "der i byen" så da blir det jo til at jeg flytter "der i byen" Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Da er det på tide med Deadwood sesong 1 og honningmellon. HNGH!! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 ooooookei Jeg ja. Det er helt jævlig. Ikke mange som slipper til godsakene her gitt. Slutt å frist meg, kvinnemenneske! Jeg trenger tydeligvis en wank Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 ooooookei Jeg ja. Det er helt jævlig. Ikke mange som slipper til godsakene her gitt. Slutt å frist meg, kvinnemenneske! Jeg trenger tydeligvis en wank haha jeg tror kanskje det ja Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) haha jeg tror kanskje det ja Webcam, ASAP! Endret 2. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 haha jeg tror kanskje det ja Webcam, ASAP! Sorry. Har webcam sex med så mange andre nå. ...eller ikke Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Sorry. Har webcam sex med så mange andre nå. ...eller ikke HNGH. I'm about to blow. Ser ut som jeg får nøye meg med RPP Legg ut et bilde av deg bøyd over, i det minste, da? *dådyrøyne* Endret 2. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Sorry. Har webcam sex med så mange andre nå. ...eller ikke HNGH. I'm about to blow. Ser ut som jeg får nøye meg med RPP hahah. neida jeg har ikke det. Uff det er sånn man har småjenter som trenger røyk, alkohol og kontantkort til. RPP er jo flott. Masse flott å se på Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 hahah. neida jeg har ikke det. Uff det er sånn man har småjenter som trenger røyk, alkohol og kontantkort til. RPP er jo flott. Masse flott å se på Jeg vil se på DEG, jo. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 hahah. neida jeg har ikke det. Uff det er sånn man har småjenter som trenger røyk, alkohol og kontantkort til. RPP er jo flott. Masse flott å se på Jeg vil se på DEG, jo. eeeeh. men i alle dager da. DET VAR FÆLT TIL MAS! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 eeeeh. men i alle dager da. DET VAR FÆLT TIL MAS! Det er din feil du er sexy som faen. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 eeeeh. men i alle dager da. DET VAR FÆLT TIL MAS! Det er din feil du er sexy som faen. Det vet du da ingen verdens ting om... sååååååå jeg tror jeg bare... går... langt vekk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Beklager for oppførselen min. Jeg er bare ikke vant til å ikke få det slik jeg vil. RPP will do Endret 2. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) skakke værra lett. Veldig uvant for meg at du reagerer slik du gjør. You're my superman to my kryptonite. Nei vent det var omvendt. Du kommer alltid til å være på min + liste, uansett, no tits or no tits Endret 2. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 haha ja det vil jeg tru:P Faen, jeg må ta til takke med noe lokalt kjøtt, da Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 skakke værra lett. Veldig uvant for meg at du reagerer slik du gjør. You're my superman to my kryptonite. Nei vent det var omvendt. haha ja det vil jeg tru:P skakke værra lett. Du kommer alltid til å være på min + liste, uansett, no tits or no tits aw. Det er koselig sa i alle fall (: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 ooooookei Jeg ja. Det er helt jævlig. Ikke mange som slipper til godsakene her gitt. Slutt å frist meg, kvinnemenneske! Jeg trenger tydeligvis en wank Du får kjøpe en bok. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Du får kjøpe en bok. Rødtube is all i need baby Men da skal denne spamboten gå inn på overnevte side og RPP, wanke også sove søtt. Natta Forum! Og en spesiell nattahilsen til Flabba Endret 2. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg