Mchansern Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg burde ikke være fri engang. Jeg skjønner ikke hvorfor rettsvesenet har oversett det. Ettersom jeg er den eneste her inne(?) som har møtt deg: Dette stemmer, Bundy bør ikke gå fri. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 I maybe sick in the head, but im insane in bed. gal i hode ødelegger liksom... ALT! Mulig det er det som er problemet mitt... Tror det er problemet til oss alle her inne. At vi er passe gale i hode... men på forsjellige måter. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Jeg burde ikke være fri engang. Jeg skjønner ikke hvorfor rettsvesenet har oversett det. Ettersom jeg er den eneste her inne(?) som har møtt deg: Dette stemmer, Bundy bør ikke gå fri. Husker du da jeg løp med motorsag etter Doraldo? Bitch had it comming. Tror det er problemet til oss alle her inne. At vi er passe gale i hode... men på forsjellige måter. Challenge accepted Jeg burde ikke være fri engang. Jeg skjønner ikke hvorfor rettsvesenet har oversett det. Ettersom jeg er den eneste her inne(?) som har møtt deg: Dette stemmer, Bundy bør ikke gå fri. Mhm.. PepsiCo har møtt meg og vært på fylla med meg. Fikk ei bitch til å skrive ho elns i panna hans eller var det /b/ ? Gud knows. Endret 2. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 I'm going to call it a night. Ikke alle som er slike døgenikter som deg Kevin <3 Time for bed. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 I'm going to call it a night. Ikke alle som er slike døgenikter som deg Kevin <3 Time for bed. I am.. Anon! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg vil også feste med Bundy og Pepsi! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Jeg vil også feste med Bundy og Pepsi! Du har ikke dametekke nok. Det var VILT, god damn. firkant any1? Endret 2. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Folk har dårlig smak. Du har dårlig smak Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Nei. I'm sorry, hadde du ikke pult meg. Så er det noe fundamentalt galt med deg. Accept the truth Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Du kan ikke benekte det i all fremtid Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Nei. I'm sorry, hadde du ikke pult meg. Så er det noe fundamentalt galt med deg. Accept the truth så... det er noe fundamentalt galt med meg? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 så... det er noe fundamentalt galt med meg? Ikke som jeg kan se, du er kjempesøt Jo. Nei nå, gutter. Nå. Beklager for at du fortsetter og lever ditt liv i gal tro og er uopplyst. Jeg beklager virkelig. Jeg håper du innser sannheten. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 så... det er noe fundamentalt galt med meg? Ikke som jeg kan se, du er kjempesøt Var du som sa at det var det hvis man ikke ville ligge med deg. Tusen takk (: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg vil også feste med Bundy og Pepsi! Du har ikke dametekke nok. Hva skal jeg med damer når jeg har deg? ;D Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 så... det er noe fundamentalt galt med meg? Ikke som jeg kan se, du er kjempesøt Var du som sa at det var det hvis man ikke ville ligge med deg. Tusen takk (: Uhm... Jeg mente for GUTTER. JA! Det mente jeg. Du er bare picky. Jeg vil også feste med Bundy og Pepsi! Du har ikke dametekke nok. Hva skal jeg med damer når jeg har deg? ;D Med meg, så får du damer. So it is written, so it shall happend! Like the bible. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 så... det er noe fundamentalt galt med meg? Ikke som jeg kan se, du er kjempesøt Var du som sa at det var det hvis man ikke ville ligge med deg. Tusen takk (: Uhm... Jeg mente for GUTTER. JA! Det mente jeg. Du er bare picky. ooooookei Jeg ja. Det er helt jævlig. Ikke mange som slipper til godsakene her gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg