Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom hit, så skal jeg lære deg the way of the Bundy :cool:

Litt VELL langt å dra for et ligg.

Fucking worth it ;)

Tror desverre jeg er nødt til å si neitakk til det da jeg må... eeeh... vaske håret i stede

Endret av Flabba
Lenke til kommentar

Tror desverre jeg er nødt til å si neitakk til det da jeg må... eeeh... vaske håret i stede

Ditt tap :)

Ja er nok det. Jeg kommer til å gråte flere døgn over dette STORE tapet. Tenk her hadde jeg muligheten... også ville jeg heller vaske håret. ish.

Lenke til kommentar

Bundy er ca. 127% gal og jeg tror han har en slags mental lidelse (samt stoffproblemer eller andre rusproblemer) Det er alt jeg har å si om han.

<3

For å være helt ærlig, har blitt tvunget til psykolog av rettsvesnet og de fant flere enn en sinnslidelse :)

Ja er nok det. Jeg kommer til å gråte flere døgn over dette STORE tapet. Tenk her hadde jeg muligheten... også ville jeg heller vaske håret. ish.

Jeg har ikke vært borti ei som ikke har klenga seg på meg i ettertid, kanskje noe å vurdere?

I maybe sick in the head, but im insane in bed.

Lenke til kommentar

gal i hode ødelegger liksom... ALT!

Tror du jeg sier slikt i virkeligheten?

diskusjon.no er min kanal for galskapen, til å utfolde seg og manistefere(crap, husker ikke åssen det skrives) seg.

Det er min, release valve, sort of :)

I hide beneath myself :ph34r:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

gal i hode ødelegger liksom... ALT!

Tror du jeg sier slikt i virkeligheten?

diskusjon.no er min kanal for galskapen, til å utfolde seg og manistefere(crap, husker ikke åssen det skrives) seg.

Det er min, release valve, sort of :)

I hide beneath myself :ph34r:

tenk på det at det er her vi andre får inntrykk av hvordan du FAKTISK er. Hvordan du egentlig er aner vi ikke. Vi bare ser den helt GALE siden du viser her.

Lenke til kommentar

tenk på det at det er her vi andre får inntrykk av hvordan du FAKTISK er. Hvordan du egentlig er aner vi ikke. Vi bare ser den helt GALE siden du viser her.

And that's why i keep comming back :thumbup:

Det er veldig underholdene i alle fall ^^

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...