Datasmurf Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 23 kg bare? Katta til venninna mi ble da 36 kg før den døde av kreft / falt ned trappa. Var det faren hennes sa i alle fall. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Verdens tykkeste katt: http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/2787627.stm Klarer ikke slutte å le! :!: Det er en siameser ffs, sånn ca den tynneste katten i utgangspunktet. Hahah! In soviet russia, cat feeds you! Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Oog der er det kjipe kjøleskapet i gang med å avise seg igjen , storflom på gulvet Hva er grunnen til at de gjør dette selv ? trodde man måtte trekke ut strømmen før det skjedde. satans verk ! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Setter på en episode Dexter, skrur av lyset og legger meg i fosterstilling til jeg sovner... Ah ye. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Setter på en episode Dexter, skrur av lyset og legger meg i fosterstilling til jeg sovner... Ah ye. *spooner mchansern* Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Setter på en episode Dexter, skrur av lyset og legger meg i fosterstilling til jeg sovner... Ah ye. *spooner mchansern* <3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Synd flabba ikke bor i nord, men i oslo. Hadde jeg visst det før, hadde jeg prøvd meg. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Synd flabba ikke bor i nord, men i oslo. Hadde jeg visst det før, hadde jeg prøvd meg. hm? hva med meg? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Synd flabba ikke bor i nord, men i oslo. Hadde jeg visst det før, hadde jeg prøvd meg. hm? hva med meg? Han vil stikke tissen sin inn i tissen din. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Ikke noe! Damn it Hva har jeg gått glipp av nå? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Han vil stikke tissen sin inn i tissen din. Aaaaand theeey caaaaal it puppy looooooove Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Synd flabba ikke bor i nord, men i oslo. Hadde jeg visst det før, hadde jeg prøvd meg. hm? hva med meg? Han vil stikke tissen sin inn i tissen din. men i alle dager Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) men i alle dager Eyh, det er ikke min feil jeg er pervers. Jo vent, kanskje litt. Hansern: Hvorfor tror du jeg prøvde meg på dama til Johann? Til tross for alle advarseler vi fikk. EDIT: Han var god til å skaffe damer, hadde masse dritpene damer etter videregående. Hengte en del med han Endret 2. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 men i alle dager Eyh, det er ikke min feil jeg er pervers. Jo vent, kanskje litt. Hansern: Hvorfor tror du jeg prøvde meg på dama til Johann? Til tross for alle advarseler vi fikk. Er Hans som sier at det er ønsker om tisser i andres tisser her. Er han som er pervo ^^ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) men i alle dager Eyh, det er ikke min feil jeg er pervers. Jo vent, kanskje litt. Hansern: Hvorfor tror du jeg prøvde meg på dama til Johann? Til tross for alle advarseler vi fikk. Er Hans som sier at det er ønsker om tisser i andres tisser her. Er han som er pervo ^^ Please, du tror hansern er pedo? Da kjenner du ikke meg, jeg kan få deg til å oppleve seksuelle nytelser du ikke trodde var mulig, og som du tviler på er lovlig. edit: PERVERS, ikke pedo, damn it Endret 2. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Bundy er ca. 127% gal og jeg tror han har en slags mental lidelse (samt stoffproblemer eller andre rusproblemer) Det er alt jeg har å si om han. <3 3 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Please, du tror hansern er pedo? Da kjenner du ikke meg, jeg kan få deg til å oppleve seksuelle nytelser du ikke trodde var mulig, og som du tviler på er lovlig. Hans nei. Hans er awesomest Han var i mitt hjem for senest 1uke siden oioioi! såpass ja. Nesten så man blir litt nysjerrig. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Bundy er ca. 127% gal og jeg tror han har en slags mental lidelse (samt stoffproblemer eller andre rusproblemer) Det er alt jeg har å si om han. <3 Pft, jeg er normal You talk insane! oioioi! såpass ja. Nesten så man blir litt nysjerrig. Kom hit, så skal jeg lære deg the way of the Bundy Endret 2. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Kom hit, så skal jeg lære deg the way of the Bundy Litt VELL langt å dra for et ligg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg