Slimda Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Drikker bare altervin jeg. Alkohol er en synd. Altervin har alkohol i seg da... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Er det vanskelig å brygge øl eller vin? Hadde vært moro å prøve på internatrommet.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Det er vanskelig, og det tar mye tid og plass. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Nei, det er ikke vanskelig. Ikke prinsippielt, hvertfall. Tviler på at du klarer å lage noe godt, da. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Nei, det er ikke vanskelig. Ikke prinsippielt, hvertfall. Tviler på at du klarer å lage noe godt, da. Pft, bare koke opp sukker (sukkerlake) også blir det dritgodt. Europris f.eks har ferdigbrygg, som du heller i og bare lar det stå. Er DRITENKELT. du sparer MASSSE penger, og fun as hell. tar lite plass også, du kan brygge i 1l flasker hvis du vil og 20l dunk er ikke stor Endret 2. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Er nok bedre å bare kjøpe, ja. Har verken god plass eller god tid (kan ikke la det stå lett tilgjengelig lenge, på et internat med nulltoleranse for alkohol ) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Dama kan fortsatt navnene på alle gatene i Stavanger og vet hvor de ligger, så hun er ikke helt lost enda. Som da hun kjørte oss til fest et sted hun ikke hadde vært, men hun fant fram med én gang Jepp! Frister å lage vin men er redd for at jeg ikke har plass, muligens plass i boden. Kanskje ikke så populært på et hybelhus. Eller kanskje litt for populært... Fuck vin, gjør som meg og lag likør! Mye enklere. Alt du trenger er sprit på mellom 60 og 96%, bær og sukker. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg har 6 pakker rullings i frysern jeg vurderer å kaste. Du kan få dem? (*ødelegge for mushi*) FU. Liker ikke! Liker før jeg kjøper nå ass. Har sitti alene siden åtte til mårran idag, rart jeg ikke har sprukket allerede sier nå jeg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg har 6 pakker rullings i frysern jeg vurderer å kaste. Du kan få dem? (*ødelegge for mushi*) FU. Liker ikke! Liker før jeg kjøper nå ass. Har sitti alene siden åtte til mårran idag, rart jeg ikke har sprukket allerede sier nå jeg. Hva med meg? jeg har masse deilig tobakk som bare skriker til meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Her, ta litt snuff i stedet. Mye bedre. Du bare sniffer det opp i nesa. Den beste måten å slutte og røyke på, er å bli forkjøla eller få noe virus i lungene / halsen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Her, ta litt snuff i stedet. Mye bedre. Du bare sniffer det opp i nesa. Den beste måten å slutte og røyke på, er å bli forkjøla eller få noe virus i lungene / halsen. Jeg er velkjent med snuff. Vi pleide å ta snuff og blande det med kokain / amfetamin For den ekstra piffen. Forkjøla? Pft, pussy. That doesn't stop me'! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Nei, men du er spesiell. <3 Vi kan heller ikke tillate deg å festrøyke, da du er kronisk på fylla. Får heller la deg røyke når du er edru. e: Grunnen til å ikke røyke når man er forkjøla, er jo at da smaker det ikke godt. Endret 2. august 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Nei, men du er spesiell. <3 Vi kan heller ikke tillate deg å festrøyke, da du er kronisk på fylla. Får heller la deg røyke når du er edru. oh SNAP.- godt poeng min broder, jævla godt poeng. men det kommer å ta dager før jeg blir edru. Er like før jeg sprekker, men fuck it. Nå gikk det en satan i meg, skal pine meg selv bare på pur faenskap. drukket masse 96% tgis is sparta§!! editz: grunnen øya er røde, guess what Endret 2. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg har 6 pakker rullings i frysern jeg vurderer å kaste. Du kan få dem? (*ødelegge for mushi*) FU. Liker ikke! Liker før jeg kjøper nå ass. Har sitti alene siden åtte til mårran idag, rart jeg ikke har sprukket allerede sier nå jeg. Be strong! 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Til alle dere som smakte på det medbragte vietnamesiske godteriet som jeg ga dere. Slik ble det laget: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Please, jeg vedder på alle skjønte det. Folk er ikke så dumme. edit: Nei vent, oh... this is all for you then Endret 2. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Minner meg om den avisartikkelen om som var noe ala "første toget til Narvik, en neger var med". Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 "Første tog til Bodø i dag – neger var med" Var det vel strengt tatt i Aftenposten? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Aner ikke, derfor jeg sa "noe ala" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg