Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg har litt over 11k tilsammen. Er noen som har for mye tid til overs... ;P Er noen som har vært her "litt" lengre enn deg, pews. ;P Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg har litt over 11k tilsammen. Er noen som har for mye tid til overs... ;P Er noen som har vært her "litt" lengre enn deg, pews. ;P Tihii.. joda.. men du, syntes hvertfall du skal spandere en drink på meg før du legger ann på meg på den måten der - pews. ;P (gief e-Beer..?) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg tror jeg har ca 20K innlegg til sammen. Litt under kanskje Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Uæ, har faktisk over 6500 innlegg her. Blir litt redd av å finne ut av sånt. Men men.. Nattatid for Jonasguttebasser Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Jeg har litt over 11k tilsammen. Er noen som har for mye tid til overs... ;P Er noen som har vært her "litt" lengre enn deg, pews. ;P Tihii.. joda.. men du, syntes hvertfall du skal spandere en drink på meg før du legger ann på meg på den måten der - pews. ;P (gief e-Beer..?) *gi e-øl til*Så. Er du her ofte? ;D Edit: Jeg tok feil, forresten. Var litt over 13k, ikke 11. Endret 28. februar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg har litt over 11k tilsammen. Er noen som har for mye tid til overs... ;P Er noen som har vært her "litt" lengre enn deg, pews. ;P Tihii.. joda.. men du, syntes hvertfall du skal spandere en drink på meg før du legger ann på meg på den måten der - pews. ;P (gief e-Beer..?) *gi e-øl til*Så. Er du her ofte? ;D *drinks an icecold e-Beer* Er her når jeg har tid til overs liksom.. ;P Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Fikk fullt av ''spisser'' ''tagger'' eller hva du vil kalle det fra en koral under foten min. Hva skal jeg gjøre? De går ikke ut!!! Ja jeg trenger desperat hjelp. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 *drinks an icecold e-Beer*Er her når jeg har tid til overs liksom.. ;P Jøssda. Kjenner følelsen. Er liksom. Bedre enn å henge på senteret, liksom. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 *drinks an icecold e-Beer*Er her når jeg har tid til overs liksom.. ;P Jøssda. Kjenner følelsen. Er liksom. Bedre enn å henge på senteret, liksom. Ja ikke sant, liksom? Det er liksom bare en sånn følelse som liksom er.. næh du, vet liksom ikke hvordan jeg skal forklare det altså liksom. Men er som du sier bedre enn å henge på senteret, liksom. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Ja ikke sant, liksom? Det er liksom bare en sånn følelse som liksom er.. næh du, vet liksom ikke hvordan jeg skal forklare det altså liksom. Men er som du sier bedre enn å henge på senteret, liksom.Ja, skjønner hva du mener, liksom. Er liksom litt mindre "gjengete" og litt mer "tilhørighet", liksom. Sånn. Om du liksom skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Hallo. Surfingelite, kvifor går det ikkje an å dra dei ut? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Fordi de er så utroolig små og er umulig å dra ut av foten. Det er mange av de men de er umulig å få tak på med pinsett eller nål. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Ja ikke sant, liksom? Det er liksom bare en sånn følelse som liksom er.. næh du, vet liksom ikke hvordan jeg skal forklare det altså liksom. Men er som du sier bedre enn å henge på senteret, liksom.Ja, skjønner hva du mener, liksom. Er liksom litt mindre "gjengete" og litt mer "tilhørighet", liksom. Sånn. Om du liksom skjønner hva jeg mener? Skjønner liksom hva du mener ja, men blir liksom litt lei av å si liksom inne i hodet mitt nå liksom, etter hver gang jeg skriver ordet "liksom", liksom, skjønner? Så tror liksom kanskje jeg avslutter nå, liksom. Enig eller, Eplefe? Sånn liksom.. liksom. ;P Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Kanskje eg har misforstått, men klarer ikkje foten å dytte dei ut sjølv? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Skjønner liksom hva du mener ja, men blir liksom litt lei av å si liksom inne i hodet mitt nå liksom, etter hver gang jeg skriver ordet "liksom", liksom, skjønner? Så tror liksom kanskje jeg avslutter nå, liksom. Enig eller, Eplefe? Sånn liksom.. liksom. ;PVeldig enig...liksom. xD Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Kanskje eg har misforstått, men klarer ikkje foten å dytte dei ut sjølv? Jo, det var det jeg fikk beskjed om at skulle skjer, men det ser ikke slik ut. Har hatt de i 10-11 dager, og beach guarden sa det skulle ta et par dager.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Sitte med foten i grønnsåpevann? Nei jeg vet ikke hva grønnsåpe heter på engelsk siden du er i statene Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Kanskje eg har misforstått, men klarer ikkje foten å dytte dei ut sjølv? Jo, det var det jeg fikk beskjed om at skulle skjer, men det ser ikke slik ut. Har hatt de i 10-11 dager, og beach guarden sa det skulle ta et par dager.. Eg ville gått for amputasjon eller å spørje badevakta igjen. Vel den du liker best. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Sitte med foten i grønnsåpevann? Nei jeg vet ikke hva grønnsåpe heter på engelsk siden du er i statene Spurte vertsfamilie etter noe, de ga meg et slags salt som skal trekke ut, men hjalp jo virkelig ikke. Spørre beach guard? Nei jeg er kommet hjem fra Hawaii nå. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Sitte med foten i grønnsåpevann? Nei jeg vet ikke hva grønnsåpe heter på engelsk siden du er i statene Er vel faktisk rett og slett "green soap" om jeg ikke tar helt feil, er i alle fall en form for såpe som heter det om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg