Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har litt over 11k tilsammen.

Er noen som har for mye tid til overs... ;P

Er noen som har vært her "litt" lengre enn deg, pews. ;P

Tihii.. joda.. men du, syntes hvertfall du skal spandere en drink på meg før du legger ann på meg på den måten der - pews. ;P (gief e-Beer..?)

*gi e-øl til*

Så. Er du her ofte? ;D

Edit: Jeg tok feil, forresten. Var litt over 13k, ikke 11.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Jeg har litt over 11k tilsammen.

Er noen som har for mye tid til overs... ;P

Er noen som har vært her "litt" lengre enn deg, pews. ;P

Tihii.. joda.. men du, syntes hvertfall du skal spandere en drink på meg før du legger ann på meg på den måten der - pews. ;P (gief e-Beer..?)

*gi e-øl til*

Så. Er du her ofte? ;D

*drinks an icecold e-Beer*

Er her når jeg har tid til overs liksom..

;P

Lenke til kommentar
*drinks an icecold e-Beer*

Er her når jeg har tid til overs liksom..

;P

Jøssda. Kjenner følelsen. Er liksom. Bedre enn å henge på senteret, liksom.

Ja ikke sant, liksom? Det er liksom bare en sånn følelse som liksom er.. næh du, vet liksom ikke hvordan jeg skal forklare det altså liksom. Men er som du sier bedre enn å henge på senteret, liksom.

Lenke til kommentar
Ja ikke sant, liksom? Det er liksom bare en sånn følelse som liksom er.. næh du, vet liksom ikke hvordan jeg skal forklare det altså liksom. Men er som du sier bedre enn å henge på senteret, liksom.
Ja, skjønner hva du mener, liksom. Er liksom litt mindre "gjengete" og litt mer "tilhørighet", liksom. Sånn. Om du liksom skjønner hva jeg mener?
Lenke til kommentar
Ja, skjønner hva du mener, liksom. Er liksom litt mindre "gjengete" og litt mer "tilhørighet", liksom. Sånn. Om du liksom skjønner hva jeg mener?

Skjønner liksom hva du mener ja, men blir liksom litt lei av å si liksom inne i hodet mitt nå liksom, etter hver gang jeg skriver ordet "liksom", liksom, skjønner? Så tror liksom kanskje jeg avslutter nå, liksom. Enig eller, Eplefe? Sånn liksom.. liksom. ;P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...