Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å slutte og røyke er enkelt så lenge du går over til andre ting med nikotin i.

Så jeg snuser nå. Fant ut at det var mye enklere enn å kutte nikotinen helt. :p

Da har du ikke slutta.

"Jeg slutta med heroin, starta med crystal meth i stedet :thumbup: "

Jo, jeg har slutta å røyke. Jeg har bare begynt å snuse. Jeg har derimot ikke slutta med nikotin.

Om jeg bare hadde røyka urtesigarettene mine, hadde jeg for eksempel ikke slutta å røyke, da hadde jeg slutta med nikotin.

Lenke til kommentar

Nå har jeg satt 20l øl :new_woot:

Får nå bare håpe det ikke smaker høgg når det blir ferdig. Er første gang jeg lager øl selv.

Sette vin er bedre, du får oppmot 25 eller 20 % før gjæren tar selvmord.

Dvs du kan bli mye fullere.

Har laget vin før. Tenkte jeg skulle prøve å lage øl bare for å se hvordan det smaker. Står på boksen at man kan få 8-9% som er ganske sterkt til øl å være. Visst jeg vil bli dritings er det bare å ta en telefon så får man HB på døra ;)

Lenke til kommentar

Har laget vin før. Tenkte jeg skulle prøve å lage øl bare for å se hvordan det smaker. Står på boksen at man kan få 8-9% som er ganske sterkt til øl å være. Visst jeg vil bli dritings er det bare å ta en telefon så får man HB på døra ;)

Jau, men faren er at når man kan få hb på døra.

Så drikker man hverdag og hver natt.

Eller er det jeg som er litt for glad i alkohol?

Lenke til kommentar

Hvem sin? Mine, minstesøss sine eller søss sin? :p

Evt. noen andre sin?

Den Bundy linket til. Hun som var med de røykerne.

Jeg vil ikke innse det!

Både fordi jeg ikke vil miste farmor siden hun er en av de personer som betyr aller mest for meg her i verden, og fordi jeg alt har mista farfar og gikk inn i en årelang depresjon av den grunn. Samt fordi mister jeg farmor, mister jeg huset hun bor i og har ingen plass til 12.000 av bøkene mine. Pappa kommer til å selge alt. Det er en forferdelig tanke, og jeg trenger vel 12 millioner for å kjøpe huset selv (altså kjøpe ut pappa og søstrene mine), noe jeg ikke har. I tillegg til det, trenger jeg vel rundt en million for å pusse det opp.

Skjønner deg, ser ikke frem til at mine besteforeldre avgår heller, men jeg vet det kommer til å skje innen de neste 10 år.

Jeg synes den Bundy linket til er den beste bloggen. Siden det ikke er en rosablogg og hver gang hun skriver dagens tema, så er det noe interessant med menneskets psyke hun tar opp, i stedet for hva slags undertøy hun har kjøpt e.l.

Ja, jeg vet det innerst inne, men jeg vil egentlig ikke innse at de er er gamle. Jeg vet hun er 84 år og hun er rimelig sprek og klar i toppen, men etter å ha vært to uker hos henne, merker jeg at det begynner å gå nedover. Hun har kjørt bil i 52 år. Over hele Norden, men nå holder hun seg til å kun kjøre rundt i Stavanger.

Dama kan fortsatt navnene på alle gatene i Stavanger og vet hvor de ligger, så hun er ikke helt lost enda. :wee:

Lenke til kommentar

Hvem faen leste hva hu skreiv?

Jeg sikla over bildene.

Frister å lage vin men er redd for at jeg ikke har plass, muligens plass i boden. Kanskje ikke så populært på et hybelhus.

Eller kanskje litt for populært... :hmm:

en 20l dunk er ikke så stor.(jævla følsom på tempratur)

Ja, det er for populært, plutselig har du hele blokka løpende tildeg og vil kjøpe drikke. Don't tell ppl.

Drikk alt selv :D

20-22 grader er best

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

en 20l dunk er ikke så stor.(jævla følsom på tempratur)

Ja, det er for populært, plutselig har du hele blokka løpende tildeg og vil kjøpe drikke. Don't tell ppl.

Drikk alt selv :D

20-22 grader er best

Temperaturen skal ikke være noe problem, tror problemet er at jeg ikke har egent kjøkken så folk vil nok skjønne hva jeg driver med hvis jeg koker vin der inne :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...