Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Bundy er hypp på De Sjur Søstre. Hjelp. De er ikke ille. Åssen ser sjur ut igjen? Etter søstrene og dømme så må Sjur himself være dritkjekk. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Veldig frista til å linke til kjolebildet... 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Veldig frista til å linke til kjolebildet... Ah, shit. Det er han. BTW: Datasmurf, søsteren din odA henger med en weed/hasj smoker Jeg gjenskjenner de milevis unna. http://bloggfiler.no/odakar0line.blogg.no/images/307776-12-1310347030982.jpg Poser under øya og svart? Er som å se meg selv Endret 2. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Skumle greier. Ringte farmor for å gratulere henne med dagen. Først spurte hun meg hva i all verden jeg pratet om, så hvem det var. Da jeg sa at det var meg, Sjur, hennes eneste sønnesønn, ble hun perpleks. Jeg spurte henne om hvor mange sønnesønner hun egentlig har og hun begynte å telle og slik holdt vi på frem og tilbake i fem minutter før hun endelig fikk med seg at det var meg hun snakket med. Kanskje jeg må gi opp det å få meg jobb og heller flytte til Stavanger for å passe på henne ... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Veldig frista til å linke til kjolebildet... Ah, shit. Det er han. BTW: Datasmurf, søsteren din odA henger med en weed/hasj smoker Jeg gjenskjenner de milevis unna. http://bloggfiler.no/odakar0line.blogg.no/images/307776-12-1310347030982.jpg Poser under øya og svart? Er som å se meg selv Jeg er ikke overraska. Men så igjen. Mange av venna hennes fra da hun gikk på skole i Trondhjem og i USA, røyker hasj, så jeg tror ikke det er noe nytt for henne heller. De kidsa der er innavle alkiser og overkåte bygdedyr som puler på 12 år gamle jenter hele gjengen, så jeg håper egentlig de røyker hasj for å fjerne seg fra virkeligheten de lever i. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Skumle greier. Ringte farmor for å gratulere henne med dagen. Først spurte hun meg hva i all verden jeg pratet om, så hvem det var. Da jeg sa at det var meg, Sjur, hennes eneste sønnesønn, ble hun perpleks. Jeg spurte henne om hvor mange sønnesønner hun egentlig har og hun begynte å telle og slik holdt vi på frem og tilbake i fem minutter før hun endelig fikk med seg at det var meg hun snakket med. Kanskje jeg må gi opp det å få meg jobb og heller flytte til Stavanger for å passe på henne ... Evt. innse ta selv besteforeldre er gamle og vil etterhvert dø ut, og dermed heller bruke livets gave de har gitt til å skaffe deg noen barnebarn selv. Just a thought. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Skumle greier. You aint seen nothing yet *sikter seg inn på søsterene til datasmurf, lets rock!* Jeg er ikke overraska. Men så igjen. Mange av venna hennes fra da hun gikk på skole i Trondhjem og i USA, røyker hasj, så jeg tror ikke det er noe nytt for henne heller. De kidsa der er innavle alkiser og overkåte bygdedyr som puler på 12 år gamle jenter hele gjengen, så jeg håper egentlig de røyker hasj for å fjerne seg fra virkeligheten de lever i. Told you.... Uansett, jeg har gjort værre ting enn å gå på 12 år gamle jenter, so anyways... og jeg er en dritkjekk alphamale, som er omringet av jenter å putte dicken i. edit: Oh SNAP slimda Endret 2. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Oh snap, I'm being serious! Panic! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Ikke røyka siden søndag, er døden nær. Niiiikotiiiin.... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Nikotinen er jo ute av kroppen, så er bare det psykiske som står igjen nå. Holder du ut uka, har du klart det verste. Stå på. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Oh snap, I'm being serious! Panic! Ikke røyka siden søndag, er døden nær. Niiiikotiiiin.... Dø, jeg er 2-3 dager unna nikotin, kaldsvetter, greier ikke konstentrere etc, suger i css nå :/ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Nikotinen er jo ute av kroppen, så er bare det psykiske som står igjen nå. Holder du ut uka, har du klart det verste. Stå på. Tar vel tre dager før alt er vekk? Er ikke sånn mega-avhengig så går greit. Har vondt i munnen pga. alt godiset jeg har stappa i meg. Sikkert gått opp tre kilo Spist kanskje syv is idag. Var hundre ganger værre sist Må bare holde ut ei uke sånn at jeg kan helge-røyke igjen og være avholds i ukedagene! Bundy: Kjøp røyk da vel! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Å slutte å røyke er ikke så vanskelig så lenge en vil selv. Been there, done that. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Tre dager for det fysiske ja. Er ikke langt unna det da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 For en grusom blogg. Hvem sin? Mine, minstesøss sine eller søss sin? Evt. noen andre sin? Evt. innse ta selv besteforeldre er gamle og vil etterhvert dø ut, og dermed heller bruke livets gave de har gitt til å skaffe deg noen barnebarn selv. Just a thought. Jeg vil ikke innse det! Både fordi jeg ikke vil miste farmor siden hun er en av de personer som betyr aller mest for meg her i verden, og fordi jeg alt har mista farfar og gikk inn i en årelang depresjon av den grunn. Samt fordi mister jeg farmor, mister jeg huset hun bor i og har ingen plass til 12.000 av bøkene mine. Pappa kommer til å selge alt. Det er en forferdelig tanke, og jeg trenger vel 12 millioner for å kjøpe huset selv (altså kjøpe ut pappa og søstrene mine), noe jeg ikke har. I tillegg til det, trenger jeg vel rundt en million for å pusse det opp. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 øy, vent. hva er RPP2? er det den "unrecent" greia? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Å slutte og røyke er enkelt så lenge du går over til andre ting med nikotin i. Så jeg snuser nå. Fant ut at det var mye enklere enn å kutte nikotinen helt. øy, vent. hva er RPP2? er det den "unrecent" greia? Nei, det er The Recent Pic Post version 2. Det var en eldre versjon som jeg ikke spamma i hjel. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Å slutte og røyke er enkelt så lenge du går over til andre ting med nikotin i. Så jeg snuser nå. Fant ut at det var mye enklere enn å kutte nikotinen helt. Da har du ikke slutta. "Jeg slutta med heroin, starta med crystal meth i stedet " Endret 2. august 2011 av mushi Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hvem sin? Mine, minstesøss sine eller søss sin? Evt. noen andre sin? Den Bundy linket til. Hun som var med de røykerne. Jeg vil ikke innse det! Både fordi jeg ikke vil miste farmor siden hun er en av de personer som betyr aller mest for meg her i verden, og fordi jeg alt har mista farfar og gikk inn i en årelang depresjon av den grunn. Samt fordi mister jeg farmor, mister jeg huset hun bor i og har ingen plass til 12.000 av bøkene mine. Pappa kommer til å selge alt. Det er en forferdelig tanke, og jeg trenger vel 12 millioner for å kjøpe huset selv (altså kjøpe ut pappa og søstrene mine), noe jeg ikke har. I tillegg til det, trenger jeg vel rundt en million for å pusse det opp. Skjønner deg, ser ikke frem til at mine besteforeldre avgår heller, men jeg vet det kommer til å skje innen de neste 10 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg