L4r5 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Bli med moren min sørover på besøk og skaffe masse sterke drugs eller la være? Do it. Be an hero. hva skal jeg ønske meg?!?!? Big Buddah Blue Cheese Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 I tillegg er jeg særs fan av Blood graveyard Necro rapist satanic churchburning-metal. Vet ikke om dere har hørt så mye på den sjangeren. Please... Det er altfor kommers. Musikken jeg hører på har ikke noe navn enda. Trodde Grim&Necro var det eneste bandet for deg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Bli med moren min sørover på besøk og skaffe masse sterke drugs eller la være? Do it. Be an hero. hva skal jeg ønske meg?!?!? Big Buddah Blue Cheese Du troller med stil 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Trodde Grim&Necro var det eneste bandet for deg Etter at dere fikk fans og tok bandbilder blei dere litt for poppis. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg hater å sove i 16 timer. Fatter ikke hvorfor jeg ikke kan våkne av meg selv etter 8. >< Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hvis noen av dere bor i narvik/nærheten av narvik og vet om en hybel elns blir jeg glad: ) 3 uker på å finne hybel er ikke så lang tid så Jeg bor i Narvik (vel, er hos familien i feriene i alle fall), og for første gang på lenge er det hybelmangel. Men det ordner seg nok, skal du se. Skal si i fra om jeg hører om noe interessant. Hva i all verden skal du her i byen? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Han skal studere. Er ingen annen grunn folk kommer hit til oss Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Vegetarianere er rimelig teit. Menneskekroppen er jo en skikkelig rovdyrskropp. Hvorfor skal vi beite? O.o Pepsi! Du er tilbake! JEG ELSKER STRAWBERRY DAIQUIRI! Favourite drink of all time. Jeg elsker den selv, men vil ikke kalle den favourite of all time. Den plassen gir jeg til White Russian og Cuba Libre. Strawberry Daiquiri er på en sterk andreplass sammen med Fong Juice og på tredje shotten Monkey Brain. Forøvrig digger jeg Charlie Parker og R.E.M. er et awesome band og jeg misliker mer og mer små blonde jenter som maser om at jeg skal lage middag eller spør meg tåpelige spørsmål som "Har posten åpent på lørdager?" eller "Hvor lang tid bruker et klesplagg på å komme når jeg bestilte det på internett?" plx die Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Han skal studere. Er ingen annen grunn folk kommer hit til oss Han er jo nordlending selv. Fra Bodø, but still. Hvilken -angen var det du bodde i igjen? Salangen? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Gahh... hva skal man gjøre? Begynner på et studie nå i hjembyen. Jeg vet for a fact at studentmiljøet suger, men studiet jeg ønsker å komme inn på (nautikk) er ganske bra her, har nå kommet inn på skipsfart og logistikk, disse har noen av de samme fagene (3 av de obligatoriske, 4 av valgfagene, men jeg vet ikke hvordan dette funker, må man ha alle valgfagene?) så tenkte at jeg kunne muligens komme unna med to bachelorer etter 5 år. Tror jeg skal se om jeg kan få byttet by uansett om det er mer mas. Og da blir det isåfall ett år med skipsfart og logistikk, før jeg går over til nautikk, for de andre skolene har ikke den utdanningen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Han skal studere. Er ingen annen grunn folk kommer hit til oss Han er jo nordlending selv. Fra Bodø, but still. Hvilken -angen var det du bodde i igjen? Salangen? Et sted i Salangen, ja. Hür? Snart helg! \o/ Endret 2. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Djeez. Nå sitter søss' største(?) fan i sofaen i stua vår og venter på at Hanna skal bli klar til å sminke henne, da hun vant en dag med Hanna og bestevenninna for makeup og klær og what not overfladisk bimbosvada som foregår. Og minstesøss leker mamma som vanlig og kjefter og maser på søss som ikke rydder etter seg og meg som alltid er sent ute med hva enn jeg burde ha gjort for 12 timer siden da jeg fortsatt sov. Må jo skremme vettet av jenta. På samme måte som da søss satt i stua og jabba med flørten sin i Stavanger over skype hin dag, og minstesøss plumper ned ved siden av henne og begynner å jabbe om sex, pappa kimer inn og jeg går forbi og ser på minstesøss som automatisk roper voldtekt, siden hun har misforstått ordet og tror hun kan skrike ut voldtekt bare jeg ser på henne. Ja, vi er en åpen og herlig familie uten hemmeligheter, så i går måtte jeg sitte pent å høre på sexlivet til søstrene mine da vi dro til og fra butikken. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Pics or gtfo! (av søstrene dine) (jeg sier bare det alle tenker) Endret 2. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Alle har da sett bilder av søstrene hans? De har jo blogg og greier? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Ja, jeg har jo til og med posta bilder med dem i RPP2 noen ganger. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Ja, jeg har jo til og med posta bilder med dem i RPP2 noen ganger. SAUCE PLX! gi meg tlf nummerene deres så skal jeg gi deg noen sexlivs detailjer som du ALDRI kommer til å glemme. 2 girls 1 cup any1? Endret 2. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Du får lete selv. Jeg har ikke lagt ut _så_ mange bilder i RPP2. Uansett, det er to ting i signaturen min som kan hjelpe deg å finne bilder av søstrene mine. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Found it etter 20 sek! Jeg vil ha Hanna tho Gi dem bilde av meg og se om jeg har sjans. edit: make that both Endret 2. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Bundy er hypp på De Sjur Søstre. Hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg