Sirslask Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 "Ahh, det føles så godt å ikke spise kjøtt, kroppen føles så frisk" Det er vitaminmangel din tosk! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg kan forstå noen høylydte vegetarianere, med tanke på at skremmende mange kjøttetere klikker vinkel både opp og ned når man hører at noen er veggis. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg måtte holde talen jeg hatet (nei til kjøtt, ja til grønnsaker) for folk, som ett rent forsvar. Then again, vegetarianere som ser på deg med ett kvalmt blikk når du spiser kjøtt/dyreprodukter burde være fritt villt. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Oser av kunnskap om emnet her inne, ser jeg... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg er fortsatt av den mening at en persons egne valg skal få stå i fred med mindre man påvirker (eller prøver) noen. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg har masse rom for en god begrunnelse. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Om vegitariaisme sier jeg bare, don't whip it out and don't force it down my throat Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Makan som dere fyrer dere opp, og det helt uten min hjelp. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 "Religion er et system av ønskefantasier som skal dekke over den hårde virkelighet." Ja, du vet hvor det går herfra. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Småunger vettu. De blir så engasjerte så snart de får muligheten til å vise muskler. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Småunger vettu. De blir så engasjerte så snart de får muligheten til å vise muskler. Ta deg en Villa og ro deg ned du, pusen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hans. Jeg halvsover i stolen min på kontoret. Om jeg hadde roet mer ned, ville jeg sovnet. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Greit å være gammel nok til en strawberry daiquiri. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Greit å være gammel nok til en strawberry daiquiri. JEG ELSKER STRAWBERRY DAIQUIRI! Favourite drink of all time. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Må bare legge til at om du har medisinske grunner til å ikke spise kjøtt eller bare syntes synd på dyra som må dø for det. Greit for meg, bare ikke se ned på meg eller klag på meg fordi jeg gjør det. Jeg kan respektere grunnene dine bare så fort du klager så får du høre det tilbake Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hvordan er "kose hunden" en bra nok grunn? :--p Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hva faen snakker du om? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Det lurer jeg og på ....... Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) "Ahh, det føles så godt å ikke spise kjøtt, kroppen føles så frisk" Det er vitaminmangel din tosk! Om vegitariaisme sier jeg bare, don't whip it out and don't force it down my throat Jeg kan respektere grunnene dine bare så fort du klager så får du høre det tilbake Ser du virkelig ikke hvor latterlig du fremstår? Endret 2. august 2011 av Lord Britishface 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Hvordan er "stakkars dyrene" en god grunn til å være veggis? Har en svært enkel løsning - save the animals, kill yourself. Endret 2. august 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hvem er det du snakker til, Lycantrophe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg