Eplefe Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg er svært skeptisk, men det er mulig fordi jeg følger en EU-kritisk politiker på youtube. Jeg er og veldig EU-kritisk og var medlem i Ungdom mot EU ganske lenge, men når uhellet er ute må de nesten gjøre det beste med hva de har. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg er svært skeptisk, men det er mulig fordi jeg følger en EU-kritisk politiker på youtube. Jeg er og veldig EU-kritisk og var medlem i Ungdom mot EU ganske lenge, men når uhellet er ute må de nesten gjøre det beste med hva de har. Da må jeg nesten spørre, har du sett videoen fra forskjellige EU-møter? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 17 og skal flytte hjemmefra, bo for meg selv. Hmm:/ Mens alle venner og fam er her i Bodø.. Er du skeptisk? Går nok helt fint. Var såvidt fylt 16 når jeg flytta på hybel. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Tjah, og resultatet av det ble? :--D 3 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Flytta på egen leilighet da jeg var 16. Gikk fint, bare lær deg at mat koster penger og du har det ikke like fett som du skulle tro Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 flytta først for meg sjøl når jeg var 20 :o sjøl om jeg forsåvidt flytta med en haug av andre folk når jeg var 19 først og fikk mat servert daglig Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Tjah, og resultatet av det ble? :--D Fortell meg gjerne, du som vet alt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Hesteinteresse, hippie og veggis. Tipper minst én av de var tilfellet før du flyttet. Kan iofs legge ved hykler. Endret 2. august 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hva er galt med hesteinteresse og å være vegetarianer? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Ingenting, det er bare Lychantrope som er full av hat. Haters gonna hate. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Spesielt komisk at ingen klarer å stave lycantrophe riktig (som ironisk nok er feil). Det er veldig mye galt med vegetarianisme (i Norge), spesielt med de vanligste begrunnelsene. Samme gjelder hippieism. Edit: typ-o Endret 2. august 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Vegetarianisme er uansett bare noe som påvirker personen selv, så da ser ikke jeg vitsen i å bry seg om sånt. Sålenge personen selv har valgt det og er tilfreds med det, har ikke vi noen rett til å hetse de for deres egne valg. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Spesielt komisk at ingen klarer å stave lycantrophe riktig (som ironisk nok er feil). Det er veldig mye galt med vegetarianisme (i Norge), spesielt med de vanligste begrunnelsene. Samme gjelder hippiesm. Hva er hippie-SM? "Make cuffs not war"? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Vegitarianere som ser ned på folk som eter kjøtt er ikke greit. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Det er noe annet igjen, Jenny. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Det er allikevel den vanligste implementasjonen. Buhuuu, industrislakt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Vegitarianere som ser ned på folk som eter kjøtt er ikke greit. Finnes ikke verre mennesker ass. Spesielt de som skal spre ordet om hvor bra det er å være veggis, er jo verre en Jehovas vitner jo. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Vegetarianere er rimelig teit. Menneskekroppen er jo en skikkelig rovdyrskropp. Hvorfor skal vi beite? O.o Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Vegetarianere er rimelig teit. Menneskekroppen er jo en skikkelig rovdyrskropp. Hvorfor skal vi beite? O.o Feil. Vi er laget for å spise både planter og dyr. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Veggis går derimot ikke under "og". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg