Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Cola ---- Check

kebabrull---- Check

Halo ---- Check

Pute ---- Check

I'm ready for the night :cool:

Kebab. :dribble: Skulle nesten kjørt og kjøpt, hadde det ikke vært for det helsikkes bråket bilen lager (fri eksos). Orker ikke nå, er for trøtt til å kjøre i det bråket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

I kveld tok jeg den første varme dusjen på en uke. Det var så godt, og har lagt på nye sengeklær så det blir enda bedre å legge seg. For en luksus. Vet ikke hva man har før det er borte.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Det er sant. Det som er så kjipt er at jeg hater og skifte trekk på dyna. Det er det kjedeligste jeg gjør. Og dyna snurrer seg alltid inn i trekket og gjør ting komplisert. Har skiftet det andre, men dyna ligger bare der enda.

Lenke til kommentar

Jeg også. Får ALDRI til å ha på dynetrekk under 30 minutter. Ender opp med hele overkroppen inni dynetrekket for å dytte kantene inn helt bak.

Men nå har jeg fjerna hele dyna og bare bruker dynetrekk..det er like greit i varmen, og blir det småkaldt kan jeg dra dynetrekket rundt meg så blir det varmt.

Lenke til kommentar

Sjur: Begrunn for at IRCs tid ikke er over

Det er fortsatt aktivitet på flere kanaler på QuakeNet og #Elgolf på EFnet tikker og går. Samt at hver gang jeg er innom #Norge på DALnet, så er det folk som prater der. Greit, det er ikke like mange som i gamle dager, men i alle fall 20-30 stykker.

Jeg har mIRC i oppstarten så jeg idler alltid. Er fantastisk når jeg vil snakke med gamle kjente som aldri helt forsto vitsen med MSN og Facebook. :p

Det kjipe med 11 skopar er at det er et helvete når man skal flytte.

Synes det er null stress jeg. Slenger 10 par i en søppelpose og bruker det siste.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...